22 Mayıs 2016 Pazar

Belki de Gitmek Gerekir?

İşte Yine Nöbet Değişimi Başladı Gökyüzünde...! 
Hayalinle Avunduğum Bir Gün, 
Ve Sonrası Yine Gece... 
Telefon Elimde, 
Ama Aramıyorum… 
Uzaklara Dalıyor Gözlerim, 
Akşamın Geceye Doğru Yolculuğuna Karışıyorum… 
Akrep Yelkovanı, 
Yelkovan Akrebi Kovalıyor...
Diyorum ki; İçimde ki Hazana Aldırmadan,
Yağan Yağmurdan,
Gök Gürültüsünden Korkmadan Dökülsem Kaldırımlarına, 
Rastlar mıyım Sana?
_____________________________

Sana Gelmeyi Arzuladığım Bir Akşam Daha,
Ama Sen Gel...
Gece Şiirle,
Şiir Seninle Çok Güzel Olmaz mı Sence de?
_______________________

Ellerimi Açıp Seni Rabbimden Dilendiğimde...
Ufukta Suretini Görüp, 
Ekseninde Döndüğüm Aşkının Merkezine Ulaşıp, 
Yeniden Aşkının Sonsuzluğunda Kaybolurken,
Mevsimi Gelmeden Dökülen Yapraklar Gibi Dökülür Sana Dair Cümlelerim Kirpiklerimden...
________________________

Hayalini Kurduğum Vakitlerde, 
Senden Yoksun, 
Yoksul Bir Düş Düşer Gözlerime...
Gözbebeklerimin Girdabında Boğulurum... 
Oysa O An; Ruhum Sana Göç Eder,
Kokun Yayılır Yüreğime...
Alevsiz Ateşlerde Yanarım...
_____________________


Başımı Göğsüne Yasladığımda,
Kollarıyla Beni Sarmıştı Ya?
Yemin Ederim Ömrüm Böyle Bir Kırlangıç Göçü,
Ruhum Böyle Bir Kanat Çırpınışı Görmemişti...
Keşke Diyorum,
Keşke Nefesim Nefesin de İntihar Etseydi O Gün...
Ve Ben Ölseydim...!
___________________

İçimde ki Büyütemediğim Çocuk,
Diz Çökmüş Sana Dair Düşler Kuruyor...
Aklına Düşüyor Ruhunun Bıraktığı Kokular... 
Durma,
Gül Kokuları Serp Üzerine...
Gülüşlerinden Öpmeye Geliyor Düşlerine...
______________________

Özleminde Aşkını Büyüttüğüm Sevdam;
Sensizlikle İlgili Bir Şey Sorma Bana...
Yokluğuna Söylenecek Öyle Çok Sözlüm Var ki,
Ama Söylemiyorum...!
Eğer Yağmurun Islattığı Çölün Gözleriyle Bakmasını Bilirsen Yüreğime, 
Üşüyen Bir Çocuğun Titreyen Parmak Uçlarıyla Dokunabilirsen Sensizlikte Yanan Dudaklarıma,
Anlarsın Yokluğun Ne Demek...!
___________________

Hayalinin Sarılışlarına Sığınırken Dudaklarım,
Fırtınalar Esiyor Göğsümdeki Yangınının Üzerine...
Günüm Yine,
Yen,
Yeniden Uyanırken Aşkına, 
Yüreğin Gül Kokularını Gönderiyor Yüreğime...
____________________
Yüreğimde Diyorum,
Ne Acılar,
Ne Umutlar, 
Ne Hayallerim Vardı...
Sözcüklerim Tükenmiş, 
Cümlelerim Küsmüşken, 
Söyle?
Nasıl Anlatayım Senin Bana Verdiğin Acıyı?
______________________

Sana Gözlerimden Gözlerine Gözyaşlarımı Dökeceğim Bir Gün... 
Kimliğimi Tanıtacağım Dudaklarına... 
Ve Sen O Gün;
Kaçmayı Düşünürken Bile Daha Sıkı Tutacaksın Ellerimi...
_________________

Gün Kanat Çırparken Ayrılığa Ayarlanmış Saatlere,
Al Beni Issızlığımdan,
Götür Kendi Issızlığına...
____________________

Bir Sevda Masalının Mutlu Sonuna,
Avuç İçlerimde Kavuşmalar Saklıyorum...
Bende ki Sensizliğim, 
Sendeki Bensizliği Saracak Bir Gün Biliyorum...
________________________
Boynu Bükük Düşlerimin, 
Dilsiz Gözlerim... 
Uğruna Kelebek Misali Ölümüne Ateşlere Dalan 
Paslı Bir Çiviyle Acıtarak Seni Yüreğime Yazan Bendim... 
Bir Gelebilseydin Yolunu Şaşırıp, 
Sensiz Kalabilseydin,
Anlardın Sensizliği...
Anlardın Çektiklerimi 
Sen de Yanardın Ben Gibi Ateşlerde... 
Sevebilmeyi Bilebilseydin, 
Bir Yudum Ben Gibi Sevebilseydin,
Kıyamazdı Yüreğin, 
Sızlardı,
Dayanamazdın, 
Hiç Ayrılmazdın...
________________-

Anladım,
Özlemler Günden Güne Büyüyecek Karşımda...
Karşılıksız Aşkım Değer Kazanıp,
Sen Anlamını Yitireceksin...
Ne Kal Diyebileceğim Ne de Git...
Ama İnan ki Her Şeye Rağmen 
Ölmeden Önce Seni Bir Kez Görebilme Umudunu Hiç Yitirmeyeceğim...
______________________

Seni Sevmek, 
Ruhumda Seni Yaşamak,
Sana Aşık Olmak Bir Başkaydı...
Şimdi mi?
Hala Bir Başka...
Yūreğim de, 
Seni Beklemek mi?
Onu Hiç Sorma...!
O İşte Bir Başka,

Bambaşka...!
______________________

Sana Sarılıp, 
Yüreğinin Yağmurlarında Islanmak Vardı İliklerime Kadar...
Ama Ben Özleminin Üşüten Ayazlarında, 
Yokluğuna Sarılıp Düşlemeyi Seçtim...
Oysa Her Aşık Sevdiğinin Teninde Yanakarak Yaşar Aşk'ı Değil mi?
Benim İçin Önemli Olan Dokunmadan Yaşamak Aşk'ı,
Sadece Yüreğinde...
_______________________

Biz Onunla Hiç Bir Zaman Kavuşacağımızı,
Birbirimize Sarılacağımızı Düşünerek Sevmedik...
Biz Onunla Umudun Araladığı Perdeden Baktık 
Aynı Aşka Farklı Ufuklarda... 
Çünkü Biz; Sen Ben Değil, Bizdik...
İşte Bu Yüzdendir O'na Gitmelerim... 
O'nu Sonsuz Sevmelerim...
_____________________

Bilinmezlik İnce Bir Çizgi...
Yol Bitmiyor...
Yüreğim mi?
Tükenişte...! 
Soluklarım mı?
Buza Kesmiş...! 
Yasaklandı,
Yasak Tüm Yangınlara Susamışlık... 
Yan Şimdi...
Yan...!
En Yakan Hasretinle... 
En Acısından...!
_______________________

Kalemin Nefesini Tuttuğu,
Kelimelerin En Kekeme Anlarında,
Belki de Gitmek Gerekir Geride Bir Yığın Anlamsız Şiirler Bırakarak...
Bu Gidiş Kısa mıdır Uzun mudur?
Belki Kısa Belki de Çok Uzun, 
Bilinmez...
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.