15 Mayıs 2016 Pazar

Akşam'ın Hüznü/Ben Seni Seviyorum...

Dokunsalar Ağlayacak Gibiyim.. 
Gülüşlerim Yansımıyor Dudaklarıma... 
Boşvermişlik Var İçimde... 
Tıpkı Dönüş Bileti Olmayan Bir Yolcu ...
Raylarından Çıkmış Bir Tren...
Rotasını Yitirmiş Bir Gemi Gibiyim...
Bu Akşam Bu Şehir Çok Karanlık 
Herkes Bana Yabancı... 
Rüzgarlar Sarmaş Dolaş Yüreğimde... 
Gözlerim Zifiri Karanlık...  
Sessiz ve Sakin Bir Sokak Lambası Gibiyim Işığı Yanmayan... 
Kalemim Kırık, İçim Dökülüyor Kağıtlar Gibi... 
Kelimeler Kaplıyor Bedenimi... 
Sabahlarım Yok, Gecelerim Kör... 
Yüreğim Artık Virane...
Yıldızlar Parça Parça.. 
Zamanı Akıtıyorum Ömürlük Nehrime... 
Kırık Düşlerimi Sayarken, Sesimle Kırılıyordu Yüzüm... 
Düşüncelerim Öksüz... 
Hayallerim İse Yetim... 
Umutlarımın Çığlığı Hapsolmuş Karanlığıma... 
Sensizlik Fısıltı Olmuş Yüreğime... 
Haykırışlarım Yok Olmuş Çaresizliğimde... 
Hüzünler Doldurur Olmuş Ümitlerimi... 
Beni Ağlamaya Mahküm Emetmiş Bu Dört Duvar... 
Arayışlarım Çıkarsız... 
Sokaklarım Artık Boş... 
Ruhum Bedenimi Bile Taşıyamaz Olmuş...
Yalnızlığım Nefesimi Boğar Olmuş Bu Sesizlikte... 
Ölümün Ne Olduğunu Bilmeden Onu Arzuluyorum... 
Nedendir Bilemiyorum... 
Bugünlerde Acıyı Yoğuruyorum Yüreğimde...
Tutuyorum Usulca Bileklerinden, Fısıldıyorum Kulağına...
Ben Seni Seviyorum...
Bugünlerde Ben Sana Susuyorum, Acının Sırdaşına...
Ben Tutuyorum Acıyı, Susarak Dindiriyorum Biraz...
Sonra Güneşe Bakıyorum, İç Çekiyorum Rüzgara...
Bağlarını Çözüyorum Dizimin...
Acıyı Yoğuruyorum Yüreğimde...
Senden Bana Gelen, Sonra Gitmeyip Kalan...
Ben Seni Seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.