11 Mayıs 2016 Çarşamba

Canıma Katasım Var Seni Yine Sevgili!

Bir Resmin Var Elimde Dokunduğum Ama Hissedemediğim...
Kokladığım Ama Kokunu Alamadığım...
Bir de Sen Varsın Kalbimde, Hayal Ettiğim Ama Yaşayamadığım...
Seni Sen Olduğun İçin Yaşamak İstiyorum...
Aralasam Gözlerimin Pusuna Bürünmüş Penceremi Usulca Sokulur musun Geceme?
Dönsem Yüzümü Rüzgara...
Çeksem Bana Sunduğu Kokuyu,"Seni" Taa İçime...
Islansa Dudaklarım Özleminin Akıttığı Gözyaşlarıyla...
Silüetin Canlanıp Siler mi Parmak Uçlarıyla?
Sokulsam Usulca Koynuna...
Nefes Almaya Korkarak Dalsam Gözlerine....
Hiç Kıpırtısız Gidersem Özlemimi...
Susmasan...
Hep Konuşsan...
Anlatsan Bana Beni...
Sendeki Hikayemi...
Belki de Bizi...
Usulca Haritasını Çıkarsam Yüzünün Parmaklarımla...
Küçük Buselerle Teyid Etsem Çıkardığım Her Adresi...
Ve Sen Olsam...
Sendeki Ben Olsam...
Senin Olsam...
Damarlarıma Doldurduğum Sen İle Uzasa Gece...
Biriktirdiğim Kelimelerimi Döksem Bir Bir...
Toplasan Benden Dökülenleri, Alıp Yüreğine Yerleştirsen...
Tıpkı Hep Hayal Ettiğim Gibi...
Şımarsam Azıcık Ama Fazlasıyla Seni Şımartsam...
Öpsem...
Sımsıkı Sarılsam...
Yetinmesem Gördüklerimle Aksam İçine Nefesinle...
Sen Olsam...
Ah Sen Olsam...
Başkaldırsam Herşeye Yaşananlara İnat...
Dimdik Dikilsem Mazinin Önüne...
Kazısam Hiç Olmamış Gibi..
Yok Etsem...!
Dolaşırken Parmakların Saçlarımda, Sımsıkı Kilitlediğim Gözlerimde Oluşturduğum Hayal Dünyamızda Kanatlansam...
Seni de Sürüklesem Peşimden Konduğum Her Buluta...
Çocuk Olsak Birlikte...
Sonra Sen Yine Bir Anda Büyüyüp Bastırsan Sıkıca Göğsüne Beni...
Nefesimi Kessen...
Ürpersem Hissettiğim Teninle...
Uzun İç Çekişlerle Kokunu Çeksem Ciğerlerime...
Öyle Bir Sarsan ki Bedenimi, İçine İşleyeyim Hissettiğim İlk An'da Seni...
Kaybolsam Ruhunda Dönmemeksizin Geriye...
Karanlık Dünyanın Sende Bulsam Bütün Renklerini...
Öylesine Çeksen ki İçine Kokumu, Kokumla Birlikte Benliğimde İşlese Derinine, Delerek Genizini...
Aptallaşsa Bedenim, Benliğim Onu Terkedince...
Öyle İçli Baksan ki Gözlerime, Gözlerin Görse Gözlerimde ve Kalbimdekileri...!

Anlatsam Seni Geceye Sığar mısın? 
Yoksa Gecede Yanar mı Sana Benim Gibi?
Aşk'ın Can İçinde Can Çekiştiriyor! 
Öldürüşlerinde Doğuyorum, Doğuşlarımda Ölüyorum! 
Aslında Tarifsizsin... 
Seni Anlatacak Kelimelerde Yok!
Anlatsam Seni Anlattıkça Bitmeyen Olursun... 
Nihayetin Yok Sen Bende Sonsuzluksun!

Ah Sevgili Canıma Katasım Var Seni Yine...!
Hadi Kat Kokunu Rüzgara Yolla Bana, Ya da Daha İyisi Gözlerimin İçine Bakarak Uzat Elini...
Huzur Ol Sana Tutkun Ruhuma...!
Hadi Ver Elerini Bana, "Sevgi" ye Birlikte Uyanalım... 
Hadi Ver Ellerini Bana, Umulmazlıklarda Birlikte Kaybolalım...
Hadi Ver Ellerini Bana, Her Zorluğa Tek Yürek Dayanalım.. 
Hadi Ver Ellerini Bana, Kazansakta Kaybetsekte Sevgimizle Hep Mutlu Olalım...!

Masal Değil Benim Sevdam... 
Güzel Tarafı da Bu Değil mi Zaten? 
Masal Değil Gerçek... 
Sonu Belli Değil Diyenlere Sözüm! 
Benim Sevdamın Sonu Belli... 
Her Sevdanın Olduğu Gibi Ölüm!
Ama Öyle Bir Ölüm ki!
Hayattaki En Güzel Duyguyu Tatmış ve Ruhuyla Onun Olmuş Yaşamı Amacına Ulaşmış Bir Ölüm... 
İki Kişilik Bir Beden, Sıcak, Tertemiz ve Ölümsüz Bir Ölüm... 
Ve Ölüm Sana Sesleniyorum!
Gel Beni Al Ama, Unutma! 
Ben Yalnız Değilim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.