24 Temmuz 2021 Cumartesi

Mutluluk Adına Kurduğum Hayallerin Bedelini Ödedim...!

O Kadar Çok Kayıplarım Oldu ki Bu Hayatta... 
Öyle Alıştım ki Umutlarımın Filiz Verdiği Anda Aniden Kurumalarına... 
Tam Kazandım Derken Her Şeyimi Kaybetmeye... 
Sonsuzluğun Tükenmezinde, 
Dünün Hasretinde, 
Bugünün Özleminde, 
Yarının Umudunda, 
Hasret Hasret Tükenerek Dünlerin Bedelini Dirhem Dirhem Ödeyerek Hayatın Çilesini Çekmeye...! 

Kaybetmeye Alıştım Ya? 
Artık Hayatı Önemsemiyor, 
Yüreğimdeki Fırtınalara Dur Diyebiliyorum... 
Bitmek Tükenmek Bilmeyen, Usandıran Bekleyişlerdeki Gitmeler, 
İçime İçime İşlemiyor... 
Kendimden Eksilttiğim Her Ne Varsa İçimde Ukde Olarak Kalmıyor...!  

Kime Yar Dediysem Ruhumda Kapanmaz Yara Açtı Ya? 
Bir Gün Gelecekmiş Gibi Umut Besleyerek Hüzünbaz Gecelerle Dertleşmiyorum... 
Hayatının Bir Parçası Olsun Diye Ömrünün En Değerli Vakitlerini Ona Ayırarak Yıllarımı Harcamıyorum...! 

İnancım Biti, Güvenim Yitti Ya?
Dalgalarına Kapılıp Sürüklenmiyorum... 
Her An Dudaklarımda Hissetsem de Dudaklarını,
Öpüşlerine Susamıyorum... 
Yaprak Gibi Titrese de Ellerim,  
Demir Atmıyorum Gönül Limanına...! 

Hem Yaralı Hem Yarım Hem Eksik Kaldım Ya? 
Gecelerimin Sancılı Uykusuzluğunda Dökmüyorum Onu Cümlelere... 
Sürekli Seyir Halindeki Hayallerimi Onunla Bir Araya Getirmiyorum... 
Kör Mevsimlerde Vurulsa da Düşlerim, 
Kendimi Onda Avutmuyorum...! 

Arkasına Sığınacak Kimsem Kalmadı Ya? 
Kuru Bir Yaprak Gibi Hasretiyle Savrularak, 
Varlığına Şükürler, 
Yokluğuna Bekleyişler Adamıyorum... 
Hasreti Yüklendikçe Gönlüme "Yüreğimi Yüreğinin Yanına Al" Demiyorum... 
İçimin Odalarda Bir Oraya Bir Buraya Koşuşturup, 
Ondan Bir İz Aramıyorum...! 

Aşka Yenik Düşerek Benliğimi Kaybettim Ya? 
Kelimeleri Düşüncelerimi Acıtmıyor... 
Cümleleri Bir Anlam Taşıyarak, 
Ruhumda Derin İzler Bırakmıyor... 
Kaybolduğum Denizinde, 
Demir Attığım Limanında Savrulmuyorum...!  

İçimdeki Bütün Yapraklar Kurudu Ya? 
İçten İçe Beni Öldüren Duygularım, 
Bıçak Gibi Yüreğime Saplanmıyor... 
Özgürlüğe Düşkün Ruhum, 
Yüreğine Hapsolmuyor...!  

Mutluluk Adına Kurduğum Hayallerin Bedelini Ödedim Ya? 
Yüreğim Sorgusuz Sualsiz Kıyılarına Serilmiyor, 
Aşkı Nefesimi Tüketmiyor... 
Hayallerim Yerlerde Bin Parçaya Bölünse de, 
Tutunmaya Çalıştığım Hayat Avuçlarımdan Kayıp Gitmiyor...!!!




1 yorum:

  1. Aşık Olmak İçin; Önce Çaresizliği, Sonra Yenilmeyi,
    Sevmek İçin; Önce Mücadeleyi, Sonra Kaybetmeyi Öğrenmek Gerekiyormuş...!

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.