4 Temmuz 2021 Pazar

Hayatımda Hiç Affetmeyeceğim İnsanlar Var...!

Sen Benim Geçmişimi, Hayatımı, Yaşantımı Yargılamadan Önce Eğer Varsa Yüreğin; Benim Geçtiğim Yollardan Geç...! 
Çıkamadığın Yolculukların Ateşiyle Cayır Cayır Yan...! 
Hüznü, Acıyı Tat...! 

Eğer Varsa Yüreğin; Benim Gibi Fırtınaya Yakalandığın Anlarda Kara Bulutlar Dolaşırken Üzerinde, 
Sesiz Sakin Bir Limana Sığınmak İçin Yön Ara...! 

Eğer Varsa Yüreğin; Benim Gibi Yaşanmamış Yıllar Yüreğini Kanatırken, 
Geçmişe Yolculukların Pişmanlığı Gölge Gibi Seni Suçlarken, 
Derin Bir Kuyunun Dipsizliğinde, Karanlıklar İçinde Boğul...! 

Eğer Varsa Yüreğin; Benim Gibi Anladığını Sandığın Her Şeye Kilometrelerce Uzak Kaldıkça, 
Yerlerden Toplarken Yürek Parçalarını Sende Alevsiz Harlarda, 
Yangınsız Korlarda Yan...! 

Eğer Varsa Yüreğin; Benim Gibi Soğuk Sessizliği Suskunluğunda İnfaz Edip, 
İçine Atığın, Sana Ağır Gelen Tüm Gerçeklerle, Arkanda Bıraktığın Ömür Duraklarının Kargaşasının İçinde Bul Kendini...! 

Eğer Varsa Yüreğin; Benim Gibi  Yorgunluklarla Direnirken Hayata, Geceler Bile  Hesap Sorarken Yüreğine, Gecenin Hüzünlü Renginde Karanlıktan Medet Uman Gözlerine Sessizce Ağlayışlar Kuşandırarak, Yüreğindeki Acı, Özlem, Hasret İle Gökyüzüne Bakıp Duygularını İçine Saklayıp, Sevdanı Besle Düşlerinde...!

Eğer Varsa Yüreğin; Benim Gibi Belirsiz Yolculuğa Sevdiğinle Beraber Çık, Birlikte Okyanuslara Açıl, Tam Aşk Limanın Umut Yolcusu Olduk Derken Elinde Kalan Umut Parçalarını Geçmiş Zamanla Takas Et...! 

Eğer Varsa Yüreğin; Benim Gibi Hüzünlerin Yürek Yangınına Dönüşürken Düşlerin Derin Uçurumların Koynunda, Yarınların Ummanında Yaşa...! 

Eğer Varsa Yüreğin; Benim Gibi Bir Kördüğüm Misali Ruhundaki Poyraz Dağınıklığı, Geçmişin Solmuş Yaprakları İle, Benim Geçtiğim Senelerden Aylardan Haftalardan, Günlerden Geç ve Aynı Seneleri Ayları Haftaları Günleri "Hayat Tekrardan İbarettir" Diyerek Tekrar Tekrar Yaşa...!

Eğer Varsa Yüreğin; Benim Gibi Kulağında Sesini Duyduğun, Yüzüne Tebessüm Olup Aktığı An Gideni, Giderken Gönlünü Katledeni, Yalnızlıklara Mahkum Edeni Her Durakta Bekle...! 

Eğer Varsa Yüreğin; Benim Gibi Elindeki Kalemle Önündeki Sayfaya Yazmaya Çalışırken, Yüreğinden Dökülen Kelimeler Dudaklarında Anlamını Yitirirken Sessizce Geçmişin Süzgecinden Geç...!

Eğer Varsa Yüreğin; Benim Gibi İçindeki Cevapsız Soru Kırıntılarıyla Acılara Alış, İçini Acılarla Kenetlenip Acıya Direnen Bedeninle Sabra Sığın Çaresizce...! 

Eğer Varsa Yüreğin; Benim Gibi Sevdan Yüreğinin Kıyısına Vururken Hayal ve Gerçek Arasında Çaresizce Dolaşırken Yüreğindeki Hayallerini Kurulmamış Say...! 

Evet...! 
Hayatımda Hiç Affetmeyeceğim İnsanlar Var, 
Bir de Keşkelerin Ağırlığı Altında Ezildiğim,
Yitirilmiş Savaştan Arta Kalan Kırıntılar,
Bir O Kadar da Umutla Çaldığım Kapıların Umutsuzca Yüzüme Kapanışı...!
Hayal Kırıklıkları... 
Aldatmalar...
Gözlerime...
Yüreğime Yüklenen Tesellisiz Acılar...
Ümitlerimin İçine Yağan Karlar...
Gün Be Gün Tükenen Boş Umutlar...!

Keşke Bende Herkes Gibi Olabilseydim...
Ki Zaten Bunun Sorumlusu Ben Değilim...!
Bir Hayattan Arta Kalan; Biraz Ateş, Biraz Kül, Kara Bulutlar, Gri Dumanlar...!

Bak, Senin de Yüreğinde Kıyametler Koptu...!
Beni Okuyunca Hayallerinin Nasılda Sesi Kısıldı...!




1 yorum:

  1. Ve sen hep ertelerdin gelişlerini.
    Birgün ülkede herkes eşit olacak demek kadar boş bir vaad gibiydi sözlerin..
    Bu ülkede kimse eşit olmayacak ve sen hiç gelmeyeceksin şehrime..

    Mehmed Uzun

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.