25 Temmuz 2021 Pazar

Hangi Hikayenin Sonunda Beni Diri Diri Gömecek?!

Ne Zaman Bana Gelse Yarınlarımı Ateşe Veriyor...! 
Ya da İçimde Esen Rüzgarları Fırtınaya Çevirerek,
Ruhumu Savurarak Tarumar Ediyor...! 
Prangalar Vurarak Ruhuma, 
Bedenime, 
Benliğime; 
Dünyamı Başıma Yıkıyor...! 
Aşkına Mahkumluğumun Cezasını Bana Ödeterek, 
Gözlerimden Akan Yaşlarla,
Gönlünün Zindanlarında Çürümemi Bekliyor...! 

Ayak Sesleri Yankılanırken Dizelerimde Cümlelerimi Kurutarak Sevinçlerimi Acımadan Daha Kaç Acıya Bölecek?! 

İnandığım Değerleri Daha Kaç Kez Yok Edecek?! 

İçi Benimle Hiç Dolmamışçasına, Gözleri Beni Görmemişçesine Ümitlerimi Daha Kaç Kez Eksilterek, Eskitecek?! 

Kurşunlayarak Dizelerimi Gelmelere Kapılarını  Kaç Kez Daha Kapatacak?! 

Ruhumun Gel-Gitlerinde Büyüyen Özlemlerimi Dönülmez Seferlere Daha Kaç Kez Yolcu Edecek?! 

Hangi Hikayenin Sonunda Beni Diri Diri Gömecek?! 

Alfabesinden Çıkarıp Adımın Tüm Harflerini, Ruhumu Terbiye Edecek?! 

Daha Kaç Kez Kırıp Atacak Mürekkebini Ona Harcadığım Yürek Kalemimi?! 

Ne Önemi Var ki Yüreğimde Çırpınan Kuşların Kanat Çırpışlarını Ona Anlatmanın...! 
Yandıklarımın,  
Yaralandıklarımın Ne Önemi Var...!
Unuttu Beni...!
Adımı, 
Gözlerimi, 
Saçları Beyazlaşmış Düşlerimi, 
Kendi İçimde Yarattığım Yalnızlıklarımın Sayısız İç Çekişlerini...! 




1 yorum:

  1. Dönmeyen Gidenemi Denir Yoksa Gelmeyene mi?

    Ümitsizlik İşini Zorlaştırsa da
    Gidişi Hiç Olmamışçasına, Umursızca Zamana Bırak Kendini...
    Mutluluğun Resmini Gülüşlerine Takarak Yürü Ona...
    İlk Gün Nasıl Yaşadıysan Gideni Öyle Yaşa...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.