28 Temmuz 2021 Çarşamba

Bende Sana Ait Çok Şey Var...

 Mevsimler Geçti, 
Takvimler Değişti... 
Sen mi Gittin? 
Ben mi Kaldım? 
Bir Ayrılık Kaç Ölüm Ederdi? 
Hala Bilmiyorum...! 
Ve Ben Kokun Kokuma, 
Uykun Uykuma, 
Adım Adına Kavuşmayacağını Bilsem de, 
Sığınağımda, 
Hayallerimin Özgür Kalmış Kuşları İle, 
Sana Bir Ömür Biriktirip, 
Seni Üşüyorum... 
Sana Hiç Okuyamayacağın Şiirler Yazarak, 
Ölümüne Bir Sevda Biriktiriyorum... 
Üzüntüme Acıma...! 
Kahrıma Sevinme...! 
"Nasıl Olsa Unutur" Diye Kendini Avutma; 
Bende Sana Ait Çok Şey Var; 
Geçmişim, 
Yarınım, 
Kokun, 
Tenin, 
Sesin Gibi... 
Dün Bende Neysen Bugün de Öylesin... 
Ömrümdesin... 
Sen; Kavgam, 
Davam, 
Çaresizliğim, 
Suskunluğum, 
Çöl Ortasındaki Susuzluğum, 
Nefesim, 
Hasretim, 
Kaygım, 
Telaşım, 
Ruhum Çırpınışları, 
Kırık Kalbimin Karmaşık Duyguları, 
Biliyorum; Senin Tutkun, 
Senin Yolun Ayrı... 
Bu Aşka Uymayan; Yargılar, 
Dengeler, 
Yazgılar Olsa da, 
Sır Gibi Saklı Tuttuğum Sevdamı Yüreğimde Yaşayarak Taşımak Ağır Olsa da, 
Söz Dinlemeyen Masum Hayallerimle, 
Arsız, 
Haylaz Umutlarımla Sağanaklarında Islansam da, 
Günahınla, 
Sevabınla, 
Gülüşünle,  
Sesinle İçimdesin... 
Verdiğin Sözleri Kendimden,
Ettiğim Yeminleri Rabbinden Saklayamam...
Ne Hayallerime,
Ne de Kadere Söyleyecek Sözüm de Yok... 
Varsan Eğer Yaşanacak Bir Mutluluk; 
Elimdeki Sevdamla, 
Yüreğimde Sevgimle, 
Kalbimdeki Heyecanımla, 
Ruhumdaki Umutla, 
Özündeyim... 
Eğer Biterse Seni Sevmelerim,
Çok Üşürsün Bilirim...!





1 yorum:

  1. Seni Önemsemiştim,
    Ve Ben Kimseyi Bu Kadar Çok Beklememiştim...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.