11 Eylül 2016 Pazar

Ben Hiç Özlemeyi Bilmem...!

Sen Birisini Ölesiye Özledin mi? 
Sen Özlemeyi Bilir misin? 
Çok Büyük Bir Kaybın Var mı Hayatında? 
Yoksa Bilemezsin Özlemin Ne Olduğunu? 
Özlem İçin Yazılanlar Bir Masal mı Gelir Sana?
Sen Bilemezsin Geçen Gecelerin Uykusuzluğunu...
Sabah Nasıl Karşılanır Özlemle Bilemezsin...
Yatağında Otururken Seni Nerelere Savurduğunu Anlayamazsın Özlem Rüzgarlarının...
Sen Özlem Bataklığı Nedir Bilir misin? 
Bir Battın mı Çıkaramaz Seni Kimse, 
Hiç Bir Sevginin Gücü Yetmez Çekmeye...
Sen Hayatında Tek Bir Geceni Özlemle Geçirdin mi? 
Özlemenin Sıcaklığını Hissettin mi İliklerine Kadar? 
Sabahı Özlemle Bekledin mi? 
Bir Gün,
Belki Bir Gün O Gün Bu Gün, 
Özlemimim Dineceği Gün Bu Gün Diye 
Her Günü Karşılamak Nedir Bilir misin?
Senin Hiç Tutamadığın Sözlerin Oldu mu Hayatta? 
Çok Özlüyorsun Diye Pişmanlıkların? 
Kendine Kızdığın Zamanların? 
Zamanlara Kızdığın Anların?
Sen Özlemeyi Bilir misin? 
Özlem Kelimesi Var mı Hayat Lugatında?
Bu Kelimeyi Hiç Kullanır mısın Hayatında?
Sen Hiç Bir Telefonun Sesini Özledin mi? 
Bir Mesajın İnsan Hayatındaki Yerini,
Bir İletinin Nasıl Mutlu Ettiğini Bilir misin? 
Özlemenini Yarıya İndirgedi Diye,
Seni Yakınlaştırdı Bana Diye... 
Söyle Bileyim... 
Senin Özlemenin Sınırı Ne?
Hayatta ki Gereksiz Tüketmelerden Bahsediyoruz... 
Sen Hiç İnsan Ömrü Özlemle Nasıl Tüketilir Bilir misin? 
Senin Hayatında Hiç Tükenen Kelimelerin Oldu mu Birisi İçin? 
Sevdim ve Özledim Diyebilir misin? 
Özlemle Koşmak İstediğin Kucaklar Kaç Kere Kapandı Yüzüne?
Uzattığın Kollar Kaç Kere Boş Kaldı?
Söyle, Sen Hiç Celladına Gülümsedin mi Sevgiyle?
Bir Kere Değil Seni Her Gün Özlemle Öldürenine?
Söyle, Sen Hiç Böyle Özledin mi?
Özledin de Ben mi Göremedim Özlemlerimden?
Hadi Söyle... 
Özlem Nasıl Bir Şey,
Seni Özlemek Nasıl? 
Hadi Söyle, 
Ben Hiç Özlemeyi Bilmem...!

Aşk; Beklemek, 

İstemek, 
Umut Etmek, 
Belki de Bencillik...
Çok Şey İster,
Bekler, 
Umut Eder...! 
Sevdiğinden İlgi Beklemek, 
Seni Şaşırtmasını İstemek, 
Sürekli Haberdar Olmak… 
Aşk Hep İster,
Ama Sana Verdikleri O Kadar Azdır ki, 
Eğer Vermesini Bekleyerek Seversen...
Aslına Bakarsanız Bir O Kadar da Bencilcedir Karşılığını Ödetmeden Bırakmayan, 
Ödedikçe Borçlandıran... 
Ve Gün Gelir Kalkmazsınız Bu Borç Dolu Yaşamın Altından... 


"Senden Öncesi Var mıydı Hayatımda,

Yoksa Sen Gelince Seninle Daha Bir Anlam mı Buldu Yaşam?"Diye Defalarca Sordum Kendime... 
Kağıda Kaleme Sığmaz Hesaplaşmaların Ortasındayım… 
Ne Çarpılıyor, 
Ne Bölünüyor, 
Ne Toplanıyor… 
Oysa Ben Geçmişimle Birlikte Yürümeni İstedim,
Göremediklerime Göz, 
Duyamadıklarıma Kulak, 
Söyleyemediklerime Dil Olmanı İstedim… 
Aslına Bakarsan Çok Şey İstemedim… 
Sevmenin Yürekliliğini, 
Fedakarlığını...
Yoktu Öyle Çok Büyük Beklentilerim, 
Belki de Beni Sevmeni Değilse Bile Benimle Sevgini Paylaşmayı Bekledim… 
Yeniden Sana "Müsaitmi Yüreğin Sevmeye ve Sevilmeye" Dememe Bakma Sakın... 
Yüreğim Olduğundan Yorgun ve Hasta,
Kendince Sayıklamakta...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.