12 Eylül 2016 Pazartesi

Titreyen Duygular...

Binlerce Şey Yazmak İstiyorum Şu An...
Yaz Diyorum Kendime... 
Her Gece O’nun Hayali İle Uyuduğunu Yaz... 
Yetmez Diyorum,
Devam Et, 
Sakın Durma...!
Sabah Gözlerini Açmadan,
Daha Dünyaya Uyanır Uyanmaz Aklına Geldiğini de Yaz...
Gördüğün Rüyalarda O’nun Olmasını Ne Kadar İstediğini Yaz...
O’nu Çok,
Ama Çok Sevdiğini Yaz... 
Yaz Diyorum Sadece Yaz...!

Güneşin Sıcağından Daha Sıcak,
Gecenin Karanlığından Daha Karanlığım Bu Gün...
Bir Yanım Vedalaşırken Seninle,
Diğer Yanım Ağlıyor Gidişine...
Fırtınalar Kopuyor İçimde Sessizce...
Bağırmak İstiyorum "Seviyorum Seni" Diye...
Çok Özledim Seni,
Bildiğin Gibi Değil,
Hafızamın En Gizli Yerlerinden Çıkartıp Çıkartıp Hatırlıyorum Yüzünü...
En Yasağından Seviyorum Seni,
Hem de En Yasağından...
İçime Akıtıyorum Özlemin Derin Damlalarını...
Her Bir Damla Tekrar Tekrar Kanatıyor Kalbimi... 
Sana, Kimseler Görmeden Bir Kez Daha Sarılıp,
Ellerine Bırakmak İstiyorum Kalbimi...
Bir Kez Daha Fısıldamak İstiyorum Kulağına Sevgimi...
Bu Sabah Sana Uyandım Biliyor musun?
Sana Açtım Kirpiklerimi,
Sana Kalktım Yüreğimden Ağır Ağır...
Hayata Değil, 
Sana Koştum…
Sadece Sana...
Savurdum Sana Bütün Hayallerimi...
Gittin, 
Gidebileceğini Zannettin...
Gittin, 
Gidersen Biter Zannettin...
Gittin, 
Yokluğun Varlığını Yener Zannettin...
Gittin, 
Bitmeyeceğini Akıl Edemedin...
Bir Şey Var,
Bir Duygu, 
Bir His, 
Bir Düşünce,
Senin Gülümseyişinde, 
Benim Gözlerimde Saklanıyor...
Bir Şey Var, 
Seni Kendince Yüceltiyor
Benim Canımı Yakıyor...!
Hiç Yorulmuyor musun Susmaktan?
Böyle Suskun Durma... 
Sen Susunca Bir Garip Hissediyorum Kendimi... 
İçim İçimi Kemiriyor, 
Ben Yoruluyorum Senin Yerine..! 
Sahi, Sen Hiç Yorulmuyor musun Susmaktan? 
Hiç mi Konuşup Dinlenmek Gelmiyor İçinden? 
Anlat... 
Gözlerinin Uzaklara, 
Çok Uzaklara Dalmasının Sebebi Ne? 
Suskunluğunu Hüzünlerinin Üzerine Bir Perde Gibi Örtmüşsün Sanki...
Ne Var O Perdenin Arkasında? 
Susma... 
Sen Susunca Yoruluyorum Ben... 
Nedir Seni Bu Kadar Yoran? 
Kime Kırıldın Böyle? 
Kim Acımadan Canını Yaktı Senin? 
Susma,
Konuş...
Uzakta Birileri mi Var Yoksa? 
Ya da Burada Biri Var ve Ondan Kurtulup Uzaklara mı Gitmek İstiyorsun? 
Beni de Al Yanına Eğer Gideceksen... 
Mutlu Olduğunu Görmek İstiyorum Çünkü... 
Gözlerinin Güldüğünü Görmek İstiyorum... 
Kim Bilir Gülmek Ne Kadar Çok Yakışacak Sana... 
Ömrü Boyunca Susmuş Birine Şarkılar Söylemek Ne Kadar Yakışacak... 
Ama Susma Böyle... 
Seni Anlamak İçin Herşeyi Yaparım... 
Yine Gözlerime Bak, 
Ama Bu Defa Kaybolma Gözlerimde... 
Gözlerime Bak, 
Ve Seni Mutlu Etmek İçin Herşeyi Yapabileceğimi, 
Buna Hazır Olduğumu Anla... 
Susma... 
Sen Susunca Acı Çekiyorum... 
İçimde Bir Şeyler Kırılıyor Sanki... 
Beni Sevmediğini Sanıyorum Benim Seni Sevdiğim Gibi...
Benim Gibi İçten, 
Benim Gibi Delice, 
Benim Gibi Masum, 
Benim Gibi "Çok" Sevmiyorsun Sanıyorum... 
Gözlerime Bak... 
İçimde, 
Taa İçimde Bir Yerlerde Kendini Gör... 
Dikkatli Bakarsan Anlarsın Biliyorum... 
Seni Nasıl Sevdiğimi, 
Adını İçimde Sürekli Tekrarladığımı, 
Seni Kaybetmekten Deli Gibi Korktuğumu, 
Nasıl Üzüldüğümü, 
Nasıl Sevindiğimi, 
Heyecanlandığımı Anlarsın Biliyorum...
Sensizlik Tuhaf Şey Aslında...
Yokluğunda Kurulan Hayalleri, 
Kırılan Kalemleri, 
Uzayan Geceleri Bir Kenara Bıraksak...
Canımızın Çekilmelerini Unutsak Mesela, 
Yataklarımızın Soğukluğunu..
İpe Sapa Gelmez Hallerdeyim... 
Gözümde Nem Var...
Tenim Tenine Yangınlarda...
Öyle Bir Sızı ki Bu Anlatamıyorum...
Anlatamadıkça Canına Dokunuyorum...
O Can ki Benim Tek Sığınağım... 
Ondandır ki O Canın Sabrını Taşırışım... 
Yüküm O Kadar Ağır ki Dilime Vuruyor, 
Sana Akıyor,
Tutamıyorum...
Bu Hayatla Sensiz Baş Edemem Ben... 
Tüm Hayallerim Sana Çıkarken Sensiz Bu Yolda Yürüyemem Ben...
Gücüm Senken; Aşkımı Yorgun Bırakma...
İşte O Zaman Yarım Kalırım,
Tamamlanamam Ben...
Adı Yazsam Şimdi Buraya,
Bir Daha Okuyamam Bu Şiiri Asla...
Adını Bile Duyunca Doluyor Gözlerim,
Nasıl Olur da Yazıp Söylerim?
Uykusuz Gecelerimi Hatırlıyorum..
Seni Düşünerek Uyuyamadığım Gecelerde Sol Yanımı Sıkan Sızıyı Hatırlıyorum...
Şimdi Düşününce Aynı Sızı Yine Vuruyor Yüreğimin En Derinliklerine...
Şu An Yanımda Olsan Ne Olurdu ki?
Aydınlatsaydın Kara Bulutlarla Bezenmiş Yüreğimi...
Beynim Seni Düşünmekten Uyuşmuş İken,
Hafızam Hayalden Hayale Koşarken Gelsen Ne Olurdu...
Ne Olurdu Kulaklarım Senden "Seni Seviyorum" Lafını Duysaydı ,
Gözlerimizi Ebediyete Kapatmadan Sarılabilseydim Sana Ne Olurdu...

Her Gün Göğsümü Yaran Acıyı Anlatmak İsterdim Sana… 
Sensiz Günlerin Ateşinde Yandığım Geceleri… 
Rüyalarımı,
Gözyaşlarımı Anlatmak İsterdim… 
Seni Hep Bekleyeceğimi Bilmeni İsterdim...
İçimin Nasıl Kor Alevler İçinde Kaldığını,
Mutluğun Seninle Gittiğini, 
Ruhumun Gideceği Günü Beklediğini…
Seni Hep Sevdiğimi,
Seveceğimi Bilmeni İsterdim...
Hayatta ki En Büyük Aşkımın, 
Tek Aşkımın Sen Olduğunu Bilmeni İsterdim...
Gel Desen Varlığımı Bir Kenara Bırakıp, 
Sana Geleceğimi Bilmeni İsterdim. 
Anlatmak İsterdim Kalbimin,
Ruhumun Yaşlandığını… 
Bil İsterdim Sensiz Uaşayamadığımı… 
Nefesimin Alev Alev Yandığını, 
Kanadığımı, 
Dağıldığımı 
Darmadağın Olduğumu…
Susuşunun Beni Prangalayan Bir Ateş Olduğunu… 
Bilmeni İsterdim 
Hayatta Seni Benim Kadar Kimsenin Sevemeyeceğini… 
Biçareliğimi Bil İsterdim...
Keşke Bilseydin Seni Nasıl Sevdiğimi...
Hangi Kelimelerle Söyleyeceğimi Bilemeyip Kekelediğim Zamanlarda, 
Kelimelerimin Arasındaki Boşluğu Gözyaşlarımla Süslediğimi...
Özlemenin İmkansız Dayanılmazlığıyla Hiçbir Yere Sığamayıp Sana Öpücükler Gönderdiğimi...
Gülüşünün Kıyısına Sığınıp Bir Ömür Geçirebileceğimi...
Çağırsan Beni Diyorum,
Çağırsan da Sana Gelsem, 
Sarsan Beni Doyamasıya…
Sızım Sızım Sızlarken Burnumun Direği Yokluğunda,
Sana Gelsem Diyorum...
Bir Çay İçimlik,
Bir Bakışlık,  
Bir Dokunuşluk…
Çağırsan Beni,
Gurbet Yüklü Yarınlara Takılmama Sebep Olmasan...  
Bana Baharı Hatırlatsan... 
En Sıcak Mevsimim Olsan...  
Aşkına Esir Düşmüş Gönlüm,  
Kurtarsan Beni Bu Zulümden...! 
Rengarenk Baksam Gözlerim Gözlerine...
Kokun Kokuma Karışsa,  
Okşansa Ruhum...
Varlığın Güneşim Olsa, 
Yaksa Tenimi...  
Bakışınla Unutsam Üşümeyi...  
Yormasan Aşkımı...!
Sensiz Düşlerim Kambur,  
Uykularım Firarda,  
Hasretim Yalnızlığın Ayak Ucunda, 
Sancı İçinde Kıvranıyor Bedenim...! 
Şiir Olsan;
Düşsen Hece Hece Dudaklarımdan…
Biraz Hüzün,
Biraz Mutluluk Tadında…
Gözlerimin Buğusuyla,
Gönlümün Sevdasıyla, 
Yüreğimin Sızısıyla Gel Desen ve Ben Gelsem Diyorum…

_____________________________________

Sıcacık Bir Sarılmanın O Büyük, 
Tarifsiz Sıcaklığına İhtiyaç Duyarsınız Ya?
Konuşmadan, 
Başka Hiç Bir Şey Yapmadan Yan Yana Olmanın, 
Sımsıkı Sarılıp Susmanın Başka Hiçbir Şeyde Olmayan İyileştiriciliğini...
Yanınızda Olduğunu Hissetmektir Tek İstediğiniz… 
Canının Sıcaklığı, 
Teninin Kokusu…
İstersiniz ki Sevdiğiniz Alsın Sizden Tüm Yaralarınızı, 
Acılarınızı… 
Bazen Sadece Sarılmak, 
Birbirine Sokulup Öylece Kalakalmak; Romanların, 
Şiirlerin, 
Filmlerin Anlattığından Kat Be Kat Fazlasını Anlatır, 
Yaşatır, 
Hissettirir… 
O An Tek Olur Ruhlar, 
Duygular Titreşir... 

Uzaktan Sevmek,
Hayatın Bir Bildiği Var Diyebilmek... 
Özlemin Hakkını Vermek...
Sevmenin Diyetini Ödemek... 
Geçip Giden Zamana Meydan Okumak... 
Yüreği Yürek Yapan, 
Yüreği Olgunlaştıran, 
Dolgunlaştıran Çok Başka Şey... 
Uzaktan Sevmek,
Sevmelerin Ortasında Kalıp Gel-Git Oyunlarıyla Mücadele Edebilmek... 
Beyaz Kağıtlara Düşen, 
Gönülden Gelen Gözyaşları...
Uzaktan Sevmek,
Yüreğini Yüreğinde Bırakıp Arkana Bakmadan, 
Ne Olur Diye Düşünmeden Gidebilmek... 

Zor, 
Her Türlüsü Zor Ayrılığın...
Öyle Olmasa; "Bir Ayrılık, Bir Ölüm,
Hiç Biri Olmasaydı" Der miydi Atalarımız?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.