12 Eylül 2016 Pazartesi

Ben Hep Seni Kaybetme Duygusunu Taşıdım İçimde...

İçimde Koca Bir Ateş Var; Kızıla Dönen,  
Canımı Yakan Koca Bir Ateş...
Önceleri Tek Damla Gözyaşım Yeterdi Söndürmeye
Şimdi İse Okyanusları Boşaltsam Üzerime Nafile... 
Böyle Hissetmek Zorunda mıyım?
Böylesine Garip, 
Tarifsiz...! 
Zihnimde Bir Boşluk, 
Kulağımda Bir Melodi,
Elimde Kalem... 
Yazdığımda Çözülür mü Bu Düğüm?
Sanki Her Şey Değişmiş, 
Ben Değişmişim...! 
İsteklerim, 
Hayallerim, 
Düşüncelerim..
Sanki Başka Bir Dünya Var İçimde Benim Göremediğim... 
Sanki Beni Çağırıyormuş, 
Gidemediğim... 
Kapı Eşiğinde Duruyormuşum da, 
Gidersem Dönemeyecekmişim Gibi... 
Gizemli...
Bitiş Günleri Bunlar,
Bitiş Geceleri...
Seninle Dolu Günlerimin Sensizliğe Adımları... 
Her Adımım Sensizliğe Çıkıyor Artık... 
Yaralı Bir Kuş Misali Kanat Çırptıkça Bataklığa Gömülüşümün İzleri Var Her Tarafta... 
Öyle Yorgun ki Yüreğim Aynı Şeyleri Tekrar Tekrar Yaşamaktan...
Hani Derler Ya "Fazla Naz Aşık Usandırır" Bende Usandım Artık... 
Gücüm Yok Mücadele Etmeye Seninle, 
Duygularınla Savaşmaya...
Hak Edilmemiş Bir Yenilgi Bu,
Sana Olan Özlemin Gecenin Karanlığında Izdıraba Dönüşmesi...
Senin Üzerine Kurulan Tüm Hayallerimin Sonu...

Ben Hep Seni Kaybetme Duygusunu Taşıdım İçimde 
Sevgimle Çoğalan Korkularım Yüreğimi Yakarken Mücadele Ettim Hep... 
Korkmadım Hiçbir Şeyden Yüreğimi Koydum Ortaya, 
Hayallerimi,
Umutlarımı…
Seni Deli Gibi Severken Hiç Tam Olamadım Ben, 
Yıktığın Hayallerimdi Nedeni.... 
Ne Kadar Çok Seviyorum Desem de, 
Bunu Doyasıya Yaşayamamanın Kavgasıydı Yolumu Kesen... 
Keşke Düştüğüm Yerde Bıraksaydın Beni, 
Keşke Koskoca Bir Boşlukta Bırakmasaydın da Düşe Kalka Bulsaydım Yolumu... 
Ayakta Dimdik Kalabilseydim... 
Şu An Ne Kadar Çaresiz Hissediyorum Kendimi...
Hangi Yana Baksam Çıkışı Olmayan Sokaklar... 
Ne Elimi Sana Uzatacak Gücüm Kaldı,
Nede Bu Yükü Daha Fazla Taşıyacak Yürek Bıraktın Bende... 
Olabildiğince Uzaklaşmak İstiyorum Kasıp Kavurduğun Duygularımdan... 
En Masum Günahımdan... 
Sahi Kaçabilir miyim Sevgimden?
Zaman Silebilir mi İçimdeki Sana Olan Duyguları? 
Her Şey Senken, 
Sen İçimdeki Nefes İken Yaşayabilir miyim Sensizliği?
Senin Yerini Alabilir mi Bir Yabancı?
Tükettiğin Bunca Şey Varken Duygularımı Yeşertebilir miyim Yeniden? 
Bıraktığın Enkazı Toparlayabilir miyim? 
Aşkım Yara Almışken Sevebilir miyim Yeniden?
Seninle Bu Kadar Doluyken Yok Sayabilir miyim Seni? 
Yok Sayabilir miyim Sana Olan Sevgimi? 
Yok Sayabilir miyim Sendeki Yüreğimi? 
Gözlerini?
Ellerini?
Suskunluğumda Saklı Cevaplarım...
Sanki İçimde, 
Ruhumun Derinlerinde Bir Yer Var, 
Ve Orada Kelimelerin Anlamı Bambaşka...!
Aşk, 
Mutluluk, 
Çocukluk...
Belki de Anlamı Bunlar Değil Tarifsiz Duygularımın...
Belki de Ben Yoruldum, 
Ve Her Şey Çok Ağır,
Kalbimdekiler,
Aklımdakiler... 
Onları Boşaltsam ve Her Şeye Yeniden Başlasam...
Biraz Gözlerimi Kapatıp Uzaklaşsam Ya da... 
Biraz Dinlensem, 
Bana Zaman Verilse, 
Hayat Bir Anlığına Dursa, 
Biraz Uyusam...
Olmaz mı?
_______________________________


Kendime...!!!

Bak, 
Yine Bir Deli Mavinin Peşinden Koşan Umutsuz Yalnızı Oynuyorsun...! 
Havada Sigara Dumanı, 
Odan Zifiri,  
Sessiz... 
Biraz Hüzün Sinmiş 
Sanki Biraz Karanlık... 
Yokluğunu Terbiye Ettiğin Bu Duvarların Arasında Varlığının Gizlerini Çözüyorsun,  
Çözmeye Çalışıyorsun... 
Nasıldır?  
Neye Benzer Diyerek Akıl Almaz Oyunlarla Avutuyorsun Kendini... 
Sahi,  
Şimdi Gülüşlerini Astığın Kapıyı Aralasan Yeter miydi Gördüklerin? 
Neye Benzetirdin Oradan Bakınca Mısralarının Ardındakileri?
Sen Onu Sevdiğin İlk Günden Beri Hep Aynı Cezayı Çekiyorsun… 
O Seni Hiç Sevmedi, 
Oysa Sen Onu Hep Deli Gibi Sevdin... 
Herkeste Onu Aradın Durdun; Bulamadın...
Önce Eylül Serinliğinde Sabahlar Biriktirdin Onun İçin...  
Hangi Şiiri Okusan, 
Hangi Filmi İzlesen, 
Hangi Şarkıyı Dinlesen Onu Gördün...
Bunaltan,
Boğuk Gecelerde Yine Sevdin Onu,
Hep Sevdin...
Çok Sevdin...
Ne Zaman Düşse Gölgesi Duvarlarına, 
Başlardı Dudakların Adını Tekrarlamaya... 
Adının Geçtiği Şarkılar Dolanırdı Diline, 
Zaman, Sana Baktığı Anların Toplamını İfade Ederdi Sadece...
Sürekli Onu Haykırdı Kalbin Zikreder Gibi Derin, 
Kesintisiz… 
Sağa Döndün Onu Aradın, 
Sola Döndün Onu...
Herkeste Onu Gördün… 
Her Şey Onunla Yerli Yerine Oturdu.. 
Sol Elini Onun Eli Yaptın Sağ Elinle Tutun,
Sımsıkı Tutun... 
Gözlerini Kapattın, Yüzünü Getirdin Gözlerinin Önüne, 
Ezberledin... 
Silip Aklından Diğer Tüm İmgeleri,
Ona Dair Şeyleri Kazıdın Hafızana, Gülüşünü, 
Sesini Ezberinde Tutabilmek İçin... 
Bir Hayalden Öteye Geçemedi Ya...!
Çok Hayal Ettin Onu... 
Göremediğin,  
Dokunamadığın Mısraları Nereye Koysam Diye Düşünüp Durdun... 
Kimine Çok Geldin,  
Kimine Yetmedin... 
Yokluğunun Sancılı Akşamlarında Gelişlerini Düşünmek Bile Yıprattı Seni...
"Bir Rüyadır" Dedin Yumdun Gözlerini,
Ama Oraya da Geldi... 
Gitmesi mi,  
Gidip de Dönmemesi miydi En Çok Canını Yakan Bilemedin, 
Ama Her Halini Yaşadın... 
Nasıl ki Ondan Uzaklaşmak İçin Attığın Her Adımda Ona Biraz Daha Yaklaşıyorsan, 
Üzülmemek İçin Direttiğin Her An Biraz 
Daha Derinlerine İşledi Kesiklerini,  
Can Kırıkların,
Hasretin...  
Yokluğun Kelime Anlamı O Oluyordu,  
Sanki Biraz Daha Bağırsan Çıkıp Gidecekti İçindeki Son Hasret Tanesi... 
Aşkı Sana Değdi Değeli Sen Sözün Bittiği Yerdeydin Hep…
Ne Söylesen,
Ne Yazsan Eksik Kaldı 
Ona Nasıl Aşık Olduğunu Anlatmak İçin…
Ona Aitti Tüm Sözlerin, 
Söyleyemediklerin...
Ve O Hep Mutluydu Sen Bunları Yaşarken... 
Sevdiğin, 
Kendini Yaktığın Başka Kollardaydı…
O Bir Sevgiyi, Daha Toprağından Çıkıp, 
Filizlenmesine Fırsat Vermeden Öldürdü... 
Hiçbir Şey Olmayacak Sevda...! 
Yaşlanıp Soğuyana Kadar Bu Zavallı Küre Hapisliğindeki Aciz Sen; 
Duracaksın Ortasında Yaşam Denen Gizemin... 
Acıların Bitmeyecek,
Ve Kimse Aşk Acına Derman Bulamayacak...
Yanmaya Devam Edecek Kalbin En İçinden... 
Azalmayacak Hissettiğin Yoğunluğu Yokluğunun... 
Çekeceksin Tüm Acıları Ta Dibine Kadar... 
Yaşlanacaksın... 
Durup Baktığında Ardına Nasıl Savrulduğunu Göreceksin... 
Hiçbir Şeye Gücün Yetmeyecek,
Ama Hiçbir Şeye... 
Hayat Sürükleyip Götürecek Seni Kendi İstediği Yere, 
Sel İçindeki Aciz Tahta Parçaları Misali…!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.