10 Eylül 2016 Cumartesi

Seni En Güzel Ben Severim...

Biliyorum,
Ben Ateşimi Kendim Yaktım Sana Yanarken, 
Göğsüme Kendi Elimle Bastırdım Nefesim Kesilsin Diye Aşkın İçimde Yayılırken... 
Gözümü Kör, 
Aklımı Deli Ettim...
Tutkuyla,
Senden Başka Her Şeyi Yakarak, 
Yıkarak, 
Hiçbir Kural, 
Hiçbir Yasak Tanımadan Sevdim...
Öyle Temiz Sevdim ki,
Öyle Çıkarsız, 
Öyle Çocuk, 
Öyle Masum...
Bir Tek An,
Sadece Bir Tek An Sev İstedim Beni… 
Çünkü Dünyalar Sevse Beni Yetmiyordu... 
Yürüdüğüm Yol Sensiz Olduğu İçin Beni Bir Yere Götürmüyordu... 
Aynada ki Zavallı Suretim Görmek İstemediğim Bir Suretten Başka Bir Şey İfade Etmiyordu… 
Kaç Kez Ağladım, 
Kaç Kez Kayboldum Aynalarda Senin Olmayan Ruhsuz Gözlerimin İçinde, Bilemezsin…
Belki İnanmadın, 
Belki Anlamadın Ama Yetecekti Bana O Tek Bir An... 
Ben O Küçücük Sevgiyi Koyup Başucuna Ömrümün, 
Zifiri Gecelerde Kendime Işık Yapacaktım… 
Bir Ömür Ona Sarılacaktım… 
Dünyalar İçinde Tek Dünyam Olacaktı O Tek An… 
Bir Tek An Sev İstedim Beni 
Sadece Bir Tek An,
Ve Sonra Nefret Et,
İstersen Unut İstedim…
Sen Benim Yüreğime Dokunan, 
Bazen Yürek Yakan Yaşlarımdasın... 
Hem En Büyük Korkum 
Hem En Büyük Umudum,
Hem En Büyük Gücüm, 
Hem En Büyük Güçsüzlüğümsün... 
Kimi Zaman İçime Sığdıracak Kadar Sarıldığım, 
Kimi Zaman İçimden Söküp Atacak Kadar Kızgınlığımsın... 
Göz Işıltımdan Tut da, 
Huzurumun Doruğundan, 
Kokunu Öptüğümden,
Yüreğinin Atışı Yüreğimin Atışıyla Karışan Bir Duygumdasın İşte...
Burada Olsan Diyorum; Bu Özlemin Acısını Çıkarmaz mıyım? 
Sensizliğe Attığın Gecelerin Hesabını Sorar 
Sonra Kalbime Götürürdüm Elini, 
Hissettiğin Her Kalp Atışımda Kendini Gör Diye...
N'olur Yokluğunla Terbiye Etme Ruhumu...
Bu Kuyu Öyle Derin, 
Öyle Karanlık, 
Öyle Dar ki… 
İtme Bu Girdabın İçine Beni… 
N'olur Yokluğunla Terbiye Etme Ruhumu...
Kapının Önüne Koyulmuş Bir Kedi Gibi Hissederim Kendimi; 
Dışlanmış, 
İtilmiş, 
Aşağılanmış, 
Küçültülmüş… 
Gülücüklerini Benden Başka Herkese Cömertçe Dağıtırken;
Zamanını Benden Başka Herkesle Paylaşırken; 
Muhtaç Olduğum Küçücük Bir Gülümsemeyi,
Bir Bakışı Çok Görme Bana...
Önüne Geçemediğim Bir Taşkınlık Bu; 
Diğer Tüm Duygularımı Sürükleyip Götüren, 
Geride Kalan Her Şeyimin Üzerini Balçıkla Örten...
N’olur Yokluğunla Terbiye Etme Ruhumu...
En Güzel Ben Severim Seni… 
Sen Hiç Böyle Sevilmedin ki, 
Bir Daha Kimse Seni Böyle Sevemez ki… 
Bak, 
Buradayım… 
Gör Beni, 
Hemen Yanıbaşındayım... 
Bir Uzatsan Elini, 
Bir Daha Bırakmam Asla Seni... 
Çünkü Seni Diyorum,
Seni En Güzel Ben Severim...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.