4 Eylül 2016 Pazar

Sana Gelebilme İhtimali Yüreğimdeki Kuşları Havalandırıyor...

Beni Anlayamayan İnsanlar Dolu Her Yer... 
O Kadar Çok Şey Var ki, 
Anlatsam Bitmez,
Anlam Veremediğim Şeyler...
Anlatmayı Deniyorum Kendimi, 
Onları Anlamaya Çalışarak Aynı Zamanda... 
Örülen Her Riyakarlık Duvarının Ardında, 
Bir Kez Daha Kayboluyorum, 
Kaybolmuşluklardan Kurtulabilmek İçin Uğraşırken Aslında...
Bazen Yalnız Kalmak İstiyorum... 
Tek Başıma Saatlerce Denize Bakmak, 
Yağmuru Dinlemek Kimse Olmadan, 
Kimseyle Konuşmadan, 
Paylaşmadan Hiçbir Şey... 
Ama Bu Sevdiklerimi Artık Sevmediğim İçin Değil , 
Onlarla Bir Şeyler Yapmak İstemediğim İçin Değil, 
Sadece Kendimi Biraz Dinginleştirmek, 
Belki Biraz Dinlemek İçin Zihnimi... 
Odamda Çoğulluklar İçinde Yalnızım,
Ve Bir Kez Daha Hüzün Hissediyorum Sol Yanımda, 
Göğüs Kafesimin Altında...
Adımlarımın Değil de, 
Yüreğimin Getirdiği Yerler Yoruyor Beni En Çok... 
Düşmanlarım Değil,
Canım Bildiklerim En Can Alıcı Yerimden Vuruyor...
Gitmelere Sığınıyor Kalbim İşte; Çünkü Kalmaya Gücüm Yok...
Bir Yangın Var Yüreğimin Tam Ortasında... 
Söndürmeye Çalışıyorum Gözyaşlarımla... 
Sessiz Çığlıklarım mı?
Onlar İçimde Kaldılar,
Yüreğimin En Derininde...

İçimden Öylesine Yazılar Yazmak Geçiyor, 
Konusu Olmayan, 
Amaçsız, 
Deliler Gibi,
Tükenircesine,
Uçsuz Bucaksız,
Dur Durak Bilmeden Yazmak, 
Devrik Cümleler Kurmak,
Yazarken Kendimi Unutmak, 
Unuttukça Kaybolmak, 
Kayboldukça Haykırmak, 
Nefessiz Kalmak,
Ve Sonra Kendimi Yeniden Bulmak İstiyorum... 
Sözcüklerde Seni Bulmak, 
Kelimelerimde Seni Yaşamak, 
Cümlelerimle Seninle Konuşmak İstiyorum... 
Tükenircesine Yazmak İsterken 
Ben Ne Yazacağımı Bile Bilemiyorum... 
Bir Çarkın İçinde Dönüp Duruyor Gibiyim... 
Çarkın İçinden Kontrolsüzce Çıkıp Duvarlarda 
Paramparça Olmak Pahasına Çığlık Çığlığa Bağırsın İstiyorum Cümlelerim... 
Yazmak İstiyorum Sayfalarca,
Belki Anlatamadıklarımı Anlatmak, 
Hissettiklerimi Yaşatmak İçin...
Ne Kadar Çok Söyleyecek Sözlerim Var Benim... 
Diyecek Ne Çok Şey Birikti Yüreğimde... 
Elime Kalem Almaya Ne Çok Nedenim Var Bilsen... 
Dilimin Ucundakileri,
Söylenmeyen Cümleleri Bir Bir Dökmek İstiyorum Sayfama...
Seninle Konuşayım İstiyorum Yazarken, 
Seni Düşüneyim, 
Sana Uyuyup Uyanayım, 
Ve Arsızca Tekrar Tekrar Saa Sesleneyim İstiyorum... 
Yaz Diyorum Kendime...!
Yaz ki! Ölümsüz Olsun Acın...
Senin Yüklenemediğini Şu Sayfa Yüklenir,
Seni Kül Edeni Bir Kelime Kül Eder Belki Diyorum...
Yaz Diyorum Kendime...!
Okuduğunda Canını Acıtan Cinsten Yaz....
Her Okuyanın Canını Okutan Cinsten Yaz...
O Acı ki, Bir Sayfaya Bin Alem Sığdırır...
O Acı ki, Yürek Kalemine Bin Ağıdı Yazdırır...
Yaz Diyorum Kendime...!
Yaz...
Yağmuru Yaz...!
Ölümü Yaz...!
Ölümüne Yaz...!

Bana Aşkı Tarif Edebilir misiniz?
Nedir Aşk?
Mesela:
Kimine Göre Dünyanın Varoluş Nedeni, 
Kimine Göre Hayatın Anlamı...
Kimi İçin Kızıla Boyanmış Gökyüzü,  
Kimi İçin Denizin Üstünde Avare Gezen Bulutlar...
Kimi İçin Bir Şiirdir, 
Bir Şarkı, 
Kimi İçin Bir Masal Ya da Bir Roman,
Kimi Yıllarca Aşkın İzini Sürer, 
Kimi Yıllar Yılı Ulaşamamanın Telaşını Yaşar...
Kimi Farkında Bile Değildir, Başlamadan Bitmiştir,
Kiminin Önünde Engeller-Yasaklar...
Kimi Aşkını Saklı-Gizli Yaşar,
Kimi Bir Sır Diye,
Kendinden Bile Saklar...
Bana,Aşk Diye Sorsanız Mesela Onun Adı Fısıldanır Kulağıma... 
Ve Sevdalı Gözleri Gelir Hemen Aklıma, 
Sözleri Gelir, 
Elleri Gelir,
Avuçları Tüter Tenimde... 

Korkuyorum Bu Aşktan, 
Sevgiden, 
Hayal Kurmaktan…
Bazen Düşünüyorum Aşk İçin Du'a Edilir mi? 
Bazen de Kendi Kendime Diyorum Edilebilir,
Neden Edilmesin ki Diye… 
Seven Sevdiğine Aşkını İlan Etmeli, 
Ona İçindeki Hislerini Duyurmalı, 
İçindekilerini Tek Tek Dökmeli, 
Sevgisini Anlatmalı, 
Kalbinden Geçenleri Onun İçinde Hissettirmeli...

Yüreğimden Yollar Hep Sana Doğru Gidiyor.... 
Tüm Mahcubiyetimle Bütün Yolları Deneyerek Sana Gelmek İstiyorum... 
Bütün Yollar Sana Doğru Uzanmış, 
Kimisi Taşlı, 
Engebeli, 
Hatta Kırılmış Yarısı Yok... 
Sonu Gelmeyecek Bir Yol Bu Biliyorum... 
Böyle Yollara Düşmemin Sebebi Belki Gözlerine 
Bıraktığım Sevgiyi Güneşten Evvel Bulabilme İsteği, 
Belki de Seni Yaşamayı, 
Kendimi Sende Bulmayı Bu Kadar Çok Arzulamam...  
Susadım Sevgine, 
Susuzluğumla Bir Çocuk Çaresizliğindeyim... 
Yıllardır İçimde Biriktirdiğim 
Ve Haykırmak İçin Sakladığım Binbir Sevda Sözcüklerimle Gelmek İstiyorum Sana... 
Kapına Hangi Yollardan Geçerek Ulaşacağımı Bilmiyorum Ama Mutlaka Geleceğim... 
Bir Elim Yüreğimin Üzerinde Duruyorum, 
Öylece Korkarak Bakıyorum Ufuk Çizgisine...
Bu Sınavdan Başarılı Çıkacağım Umudunu Taşıyorum... 
Ve İçimden Hep Sana Doğru Sesleniyorum... 
Seni Sevmek İstiyorum….
Seni Sevmek İçin Senin Beni Sevmeni İstiyorum; 
Yalnızca Beni Sevmeni…..
Hüzünle Geçen Dünlerime inat "İşte Ben de Seviliyorum" Demeyi,
Ve O Mutluluk Denizinde Seninle Yüzmeyi İstiyorum...
Senden Seni İstiyorum...!
Sana Aşkı Yüreğimde Yaşatmak,
Seni İçimde Hapsettiğimde, 
Yazdığın Her Harfin Bizi Anlatmasını İstiyorum…
Belki Bencillik Bu Biliyorum, Ama Ben Yalnız Seni İstiyorum...
Sana Gelmek İstiyorum,
Ben, Sen Olmak İstiyorum Ama Benim Olduğun Kadar…
Sevmek İstiyorum,
Yüreğimden Yüreğine Giden Bu Yolda Hep Seni Sevmek İstiyorum...
Sevmek İstiyorum Seni,
Her An,
Her Saat Başı,
Bir Ömür Boyu...!
İster misin Bilmiyorum?
Ama Seni Sevmek İstiyorum,
Ve Beni Benden Çok Sevmeni İstiyorum...

Seni Sevmek Var Ya...!
Gün Batımını İzlemek Gibi...
Bir Sabah Uyanınca
Uyumak İçin Biraz Daha Vaktinin Olduğunu Görmek Gibi…
Pembe Hayaller Kurmak Gibi…
Sana Gelmek İstiyorum...
Rüzgarda Bir Yaprağın Savruluşuna Bakar Gibi Bakmak,
Fırtınanın Dinmeyişine, 
Ateşin Sönmeyişine,
Acının Geçmeyişine Bakar Gibi Bakmak İstiyorum…
Hiç Benim Olmayacak Oluşuna,
İçimde Körkütük Hüküm Sürerken Elimde Olmayışına,
Bir Sessizliğin Aynı Anda Ne Çok Şey Söyleyebildiğine Şaşırarak Bakmak İstiyorum... 
Madem ki İçimdesin,
Yüreğimde Taşıyorum Seni Yanında Olmalıyım... 
Sana Gelebilme İhtimali Yüreğimdeki Kuşları Havalandırıyor, 
Kanat Seslerini Duyduğunu Çok İyi Biliyorum... 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.