30 Temmuz 2016 Cumartesi

Bu Gece Son Kez...!

Bir Volkan Yanıyor İçimde...
Yağmurlar Yağıyor Gönül Bahçeme...
Deli Bir Fırtına Var Havada... 
Ortalık Toz Duman...
Yapraklar Uçuyor...
Yağmur Damlaları Yüzünü Dövüyor İnsanın...
Titriyor Ellerim, Titriyor Tenim... 
Nasılda İstiyorum Sıcaklığını...
Işıklar Söndüğünde Karanlıkta Kalırsın Ya?
İşte O An Düşüyor Suretin Gözüme... 
Görünen Herşey Sen Oluyorsun... 
Bir Garip Ateş Düşüyor İçime... 
Titriyorum Sanki Zehmeride Donmuş Gibi...
Dokunsan Yanacak Gibiyim...!
Bu Gece Son Kez Gözlerine Bakmak İstiyorum... 
Aşk'ı Dinlemek Gözlerinden Ve Gözlerinde Dinlenmek İstiyorum... 
Kana Kana Seni İçmek, Yüreğimi Sana Açmak İstiyorum... 
Çaresizliğimi Hissettirmeden Son Kez Sana Doymak, Bu Gece Son Kez Ellerini Tutmak İstiyorum.... 
Tuttuğumda Kaybolmadığını Görmek... 
Ellerinde Yanmak Alev Alev... 
Ellerinde Kaybolmak Ve Yeniden Hayat Bulmak... 
Heyecandan Titrediğimi Hissettirmeden Son Kez Bu Gece Ellerini Tutmak İstiyorum.... 
Bu Gece Son Kez Seninle Olmak İstiyorum... 
Tüm İmkansızlıkları Unutarak Zaman ve Mekanın Ötesinde... 
Yaşanabilecek Tek Yerde, Sende Yaşamak İstiyorum  Son Kez Aşk'ı... 
Gideceğimden Korktuğumu Hissettirmeden Bu Gece Son Kez Seninle Olmak İstiyorum... 
Son Kez Sana Doymak İstiyorum Bu Gece...
Sineme Sokul Usul Usul...
Hisset Bedenimin Sessiz Çığlıklarını...
Bağrıma Sokul Usul Usul...
Akıp Gidelim Gecelerin Sınırsız Koynuna...!

Uykusuz Kalsada Kelimelerim... 
Daha Çok Sessizleşsede Gece...
Kaybolup Gitsemde İçinde... 
Gitmeler Uğuldarken Gönlümün Dar Sokaklarında... 
Sen Iraklardan Iraklaşırken Bana...
Söylenmemiş Sözler Adına Son Bir Mektup Yazmak İstedim Sana... 
Avazım Çıktığı Kadar Yüreğimin Serçe Kanadında Kanayan Yarayı Yazmak İstedim...
Ama Tek Bir Cümleden Başka Şey  Düşmedi Aklıma... 
Seni Çok Seviyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.