6 Temmuz 2016 Çarşamba

Beni Seven Bir Adamın Yanında Olmak İstiyorum...

Bazen Her Şey Bitmeyecekmiş Gibi Başlar Yürekte...
Zaman Geçer,
Ve Bir Anda Çöker Karanlık Sevgiye...
Hüzün Bulutları Gelir,
Gözyaşları Akar Yağmurlar Yerine...
İzleri Silinmez Anıların, 
Acıtır İnsanın İçini Her Gece...
Geriye mi?
Yitirilmiş Hayaller Kalır Sadece...

Ve Gidişler,
Çok Zordur Aslında... 
Bir Çok Şeyi Kabullenip, 
Her Şeyi Bir Kalemde Silip Atmak Gerekir... 
Aşk Adına,
Sevgi Adına Yazılmış Harfleri,
Kelimeleri,
Cümleleri Teker Teker Karalamak Gerekir... 
Belkide En Cesur İnsanların Bile Korkacağı Bir Eylem Bu...
Aptal Cesareti Olması Gerekir, 
Biraz da Deli Cesareti... 

Dar Sokaklardan Akar Gibi Akıyor İçimden Gece... 
Dışa Açılamayan Bir Keder Dökülemeyen Yanaklarımdan...
Düşündükçe Daralıyor,
Düş Kurdukça Genişliyor Zaman... 
Karanlıkta Beliren Bir Gölge,  
Aslını Göremediğim Bir Suret...
Bir Yalnızlık Var Her Kelimem de,  
Bu Kadar Zor mu Gerçekten Özneler Bulmak Olumlu Cümlelere?

Gözlerine Baktığımda Gördüklerimi,
Ellerimi Tuttuğunda Hissettiklerimi Keşke Anlatabilsem Sana... 
Yokluğunda Yüreğimde Esen Hazan Rüzgarlarında Savrulduğumu Anlatabilsem Keşke... 
Keşke Anlatabilsem Sensiz Nefes Alışımda Ciğerlerimin Kor Ateşlerle Yandığını, 
Sessizliğine Dayanamadığımı...  
Hayalle Gerçek Arasında ki O Uzun Yolu,  
Bana Bıraktıklarını,
Suskun Bakışlarımdan Damlayan Gözyaşlarımı,
Özleyişlerimi,
Yalnızlığımı, 
Sensizliğimi,  
Bana Hissettirdiklerini Anlatabilsem Keşke,
Ama Anlatamıyorum...!
İlk Kez Karşılaştığımızda
Gözlerinin İçinde "Ben"i Gördüm...
İlk Kez Sarıldığımızda Gözlerinin İçinde ki Sevgiyi...
Keşke Talip Olsaydın Gözlerimdeki Düşlerime... 
Çünkü Kirpiğimin Ucuna Mıhlanmış Hummalı Bir Dilektin...
Belki Arzularımız Birdi,
Renklere Olan Özlemimiz de...
Ben, Kırmızıyla Anlatmayı Öğrenmiştim Aşk'ı,
Sevgiyi,
Sen İse Griyle...
Ben Umudu  Yeşillendirmek Düşündeydim,
Sen İse Umutsuz Bulduğun Sevgimizi Griye Boyamak...
Oysa Gözlerimi Vermiştim Sana Hiç Gözümü Kırpmadan…
Eğer Dalabilseydin Seninle Dolup Taşan O Sevdalı Derinliğe,
Dokunabilseydin, Gözbebeklerimi Dolduran
O Can Alıcı Renge,
Doğacaktı Gözlerim Ellerinde...

Merak Etme Hiç...!
Gözlerim, Aşkına ve Rengine Nöbet Tutacak Sonsuza Kadar…
Her An Sahip Çıkacağım 
Gözbebeklerimin İçindeki "Sen" Resmine...
Bir Gün Sende Özlersin Beni...
Senin İçin Dokuduğum Şiirlerde Resmettiğim "Sen"leri,
İçin Sızlayarak,
Gözlerin Yaşla Dolarak Hatırlarsın Belki...
_____________________________

Beni Gerçekten Seven Bir Adamın Yanında Olmak, 
Başımı Dizlerine Koyup, 
Sessiz Sessiz Ağlamak İstiyorum... 
Çünkü Bir Tek O Tek Kelime Etmeden Saçlarımı Okşar,
Bir Tek O Duymaktan Ömür Boyu Bıkmayacağım Sesiyle Usulca Mırıldanarak Bana Şarkılar Söyler,
Gözyaşlarım Dizlerini Islatır Belki, 
Ama Umursamaz,
Çünkü O Çok Sever Beni....
Sonra Yanaklarımdaki Yaşları Silecek Parmaklarının Tersiyle,
Gülümseyecek... 
Çünkü O Beni Çok Sever...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.