3 Temmuz 2016 Pazar

Bitmiyorsun Kalbimde...

Aşk İstemektir...
Çağırmaktır Benliğine... 
Yüreğinin Çarpan Sesini Bütün Hücrelerinde Duyabilmek,
Koşa Koşa Sevdiğine Gidebilmek, 
Rengarenk Duygularla Mutlulukla Umutlanabilmek,
Büyüsüne,
Yaşattıklarına İnanıp Razı Olabilmek,
Muhteşem Hislerin Eşiğinde Mısra Mısra Şiirler Yazabilmektir... 
En Tatlı Melodilerini Söyletebilmektir Deli Dolu Yüreğine...
Aşk, Adı Konmamış Heyecanlar,
Kıpırtılardır....

Aşk Diye Yinelenen Söz Damlacıklarım Hep Sana Yol Alırken, 
Hiç Gidemiyorum Senden Bir Adım Öteye...
Ne Zaman Özlem Çeksem 
Karşıma Dikilmen Beni Benden Alıyor... 
Cümlelerim Sağırlaşıyor...
Bakışlarım Bir Başka Oluyor... 
Ve Bir Başka Kokuyor Gönlüm...
Yaşamakla Ölmek Arasında ki İnce Çizgide
Tüm Cesaretimle,
En Masum Gözyaşımla Sevdim Seni...
Parça Parça Ederken Yüreğimi,
Yerlere Atarken de, 
Ezerken de,
Sırtını Çevirip Giderken de,
Sensizliğe Mahkum Ederken de, 
Senli Hayallerimi Kırarken de Sevdim Seni...
Seni Sevmek Hiç Kolay Değildi... 
Sabahları Seni Özleyerek Uyanmak Koay Değildi...
Ellerim Kalktığında Semaya Kendim İçin İstediğimin Bir Fazlasını Senin İçin İstemek,
Ve Allah'ım Bu Rüya Hiç Bitmesin, 
Kabusa Dönmesin Diye Yaradana Yakarmak...
Sen Benim Du'alarımsın,  
Dünyamsın,  
Dünyadaki Cennetimsin... 
Özledim Demek Ne Kadar Anlatabilir İçimdeki Bu Boşluğu? 
Bir Kelimeye Sığar mı Gittikçe Büyüyen,
İçinden Çıkılamayan Kuyularca Biriken Yürekteki Özlem? 
Gel Demek İstiyorum Sadece... 
Sadece Gel...  
Gel de Güneşler Işık Saçsın Yüreğime...
Bitmeyen Yollarım Ol,  
Dönülmeyen Adımlarımca Beklediğim... 
Uzakları Yakın Eden,
Dinmeyen Sancılarım Ol Gecelerce Çektiğim... 

Sen, Varlığım,  
Kokunu Özlediğim...
Yazdığım Her Şiirde Seni Yaşıyorsam,
Seni Özlüyorsam,
Sana Olan Aşkım Gözlerime Yansıyorsa,
Sana Olan Özlemim…
Kalbimi Bir Bıçak Gibi Acıtıyorsa Seni Hala Seviyorum...
Senin Sevgin Yaşamak Demek, 
Hayat Demek,
Aşk Demek...
İşte Bu Yüzden Seni Yaşıyorum,
Aşkını Yaşıyorum...
Hiç Bitmiyorsun Kalbimde,
İçimde Çoğaldıkça Çoğalıyorsun...
Belki Çok Uzaktasın Bana,
Sen Bilsen de Bilmesen de Sen Benim Hep Aklımdasın...
Canımın İçindesin...
Damarlarımda Kansın...
Ben Seni Seviyorum...
Seni Özlüyorum...
Öyle Güzel Dokunmuşsun ki Yüreğime,
Satırlara Sığmıyorsun...
Yazdıkça Çoğalıyor
Çoğaldıkça Kördüğüm Oluyorsun...
Seviyorum Seni,
Bazen Gözlerimle,
Bazen Sözlerimle...
Kalbimde
Yüreğimde
Sen Varsın Her Şekilde...

Ne Olur Kaygılanma...!
Aşk, Çıkmazın Öbür Adı Değil ki...!
Kollarını Açık Tut, 
Ve Bana...
Ben Buradayım... 
Unutma, 
Aşk: Koca Bir Çocukluk Yaşatabilir Her Yaşta...
Sarıl Sımsıcak Düşlere...
Beni,
Ve Temmuzu Düşün...

Zordu Seni Yazmak
Sana Şiirler Yazmak Zordu,
Seni Sana Anlatamamakdan Korkmak,
Yazıp Yazıp Silmek Seni Bembeyaz Umutlardan Zordu...
Özlemle Yoğruluyor Varlığın...
Sevgin; Özlemle Perçinleniyor...
Yüreğimde Kelimelerim…
Suskun Biriktiriyorum Şimdi Söyleyeceklerimi...  
İçimden Taşamayanlar Taşacağı Günü,
Seninle Tamamlanmayı Bekliyorlar...
Bir Gelebilsen,  
Bir Gülsen,  
Bir Baksan,  
Bir Konuşsan,  
Bir Dokunsan,
Akacak,  
Taşacak,  
Saklandıkları Yerden Dökülecek Cümlelerim...
Gelişine Saklıyorum Gülüşlerimi,  
Sana Saklıyorum Cümlelerimi...
Sana Gelmek İstiyorum...
Ruhumu Azat Etmek, 
Arındırmak,
Derin Bir Nefes Alıp, 
Boğazımı Sıkan Ellerden Kurtulmak İstiyorum...
Beni Boğan,  
Sıkan, Tüm Düşüncüleri Bertaraf Etmek İstiyorum...
Elimi Uzattığımda Tutan Elinin Yakıcı Sıcaklığını Hissetmek,  
Ve Sevmek İstiyorum,
Ve de Sevilmek...
Sorgusuz,  
Sualsiz, 
Amaçsız,  
Beklentisiz,  
Yarınsız Sevilmek İstiyorum... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.