30 Temmuz 2016 Cumartesi

Verdiğim Rahatsızlıktan Dolayı Özür Dilerim...

Ne Zaman Seni Düşünsem,
Sana Tutsak Prangalarda Bir Aşk'a Bürünüyor Bedenim...
Uzak Bir Ülkenin Zindanlarında Mahkumum,
Suskunluğun Kadar Yalnız...
Çığlık Çığlığa Titriyor Nefesim...
Bu Kaçıncı Düşüyorsun Gözlerimden?
Bu Kaçıncı Yenik Düşüyorum Sensizliğine?
Hangi Şiiri Kaldırsam Sen Çıkıyorsun İçinden,
Ve Hangi Şaire Sorsam Kırıyor Kalemi...
İçime Yürüyor Bu Amansız Sızı,
Ve Seni Kanıyor Bu Yara...

Şehrine Geldiğimde Mevsim Sonbahardı...
Solmak Üzereydi Şehrinin Sokakları,
Kırık Dökük Mısralar Peşindeydi...
Şimdi Yine Sana Gelsem;
Yağmur Olsam Sevda Ülkesinden Gelen Bulutlarda,
Damla Damla Düşsem Yüreğinin Yangın Yerine…
Ne Varsa İçimde Bir Bir Dökülse,
Bozulsa Suskunluğum...
Cümlelerim Noktasız Çözülse Dilimden...
Sarılsam,,
İçime Çeksem Özlediğim Kokunu...
Ürkek Gözlerle Baksam Sana, 
Ve Titreyen Dudaklarımla Desem ki;
"Başaramadım Sensizliği, Başaramadım İşte"...
Ve Sen Şiirler Söylesen,
Bahara Dair Umutlar Sürgün Verse...
Düşüverse İki Damla Yaş Gözlerimden,
Yangın Yerine Dönse Bu Şehir...
Dokunsan Gözlerime,
Ellerin Değse Yüreğime,
Kor Ateş Gibi Düşse Sevdan İçime...
Gelsem Diyorum...
Terkedip Bu Şehri, 
Senli Bir Düşe Doğru Düşsem Yollara,
Sana Dair Hayaller Kursam...
Kulaklarımda Sesin,
Senli Bir Sabaha Senin Şehrinde Uyansam Diyorum...
Kaldırımlarda Ayak İzlerini Arasam,
Sokaklarda Kokunu...

Bir Gün Diyorum;Terkedip Bu Şehri,
Mısralarımla, 
Yüreğimde Sana Biriktirdiğim Hasretim Avuçlarımda,
Yüzümde Senli Bir Gülümsemeyle,
Gözlerimde Uykusuz Gecelere İnat Yorgun Bir Şiirle,
Düşlerden Çıkıp
Bahara Dair Umutlarla
Geleceğim Diyorum Senin Şehrine…

Ama Biliyorum; Şehrine Geldiğimde Duracak Ayaklarım,
Kalacağım Öylece... 
Ve Biliyorum;
Suskunluğuma Yeni Cümleler Ekleyerek,
Şehrinin Kokusunu Sen Diye İçime Çekerek,
Geldiğim Gibi Gideceğim Sessizce...

Oysa Ne Çok Şey Biriktirmiştim...
Her Şeyi Söyleyip Kurtulacaktım...
Döküp İçimi Rahatlayacaktım…
Önce Ne Çok Sevdiğimi Söyleyecektim,
Her Gece Adın Dilimde Senli Düşlere Uyuduğumu,
Ve Her Sabah Sana Uyandığımı Anlatacaktım...
Neden Dalıp Dalıp Gittiğimi Söyleyecektim...
Bir Ses Ver,
Ve Bir Yol Göster…
Görmüyor musun...!
Hangi Gölgenin Peşine Düşsem Çıkmaz Sokak,
Hangi Rüzgarda Savrulsam Yalnızlık…
Beni Şehrinin Sokaklarında Kaybetme,
Sensizliğin Ayazında Titretme...
Senli Bir Şehrin Sensiz Sabahına Uyandırma...
Kokun Düşmüş Sokaklarda Yalnız Başıma Yürütme...
Kaldırımlarda Ayak İzlerini Aratma...
Bir Adım Ötedesin Biliyorum,
Uzatsam Elimi Dokunacak Kadar Yakın,
Ve Bir Düş Gibi Uzak…
Kaybettirme Bana Kalemimdeki Son Mısraları...
O Gün Diyorum,
Bul Beni Kaybolduğum Şehrinin Sokaklarında…!

Çok Seneler Geçti Ama Unutmadım Hala...
Şimdi Tekrar Gözlerinin İçine Bakmak İstiyorum,
Daha Duygulu, 
Aşkla...
Bir Daha Ne Zaman Görürüm Seni, 
Büyük İhtimal de Göremem... 
Gözyaşlarım Var Gözlerimin Bebeklerinde
Ve Ciğerlerime Doldurduğum Kokun... 
Bir Müddet Götürür Bunlar Beni,
Sonrası Allah Kerim...
Sonra Ne Yaparım Bilmem... 
Bir Kere Öldürdün Zaten, 
Bir Kere Daha Öldürsen de Gam Yemem...
Gülüşünü Özledim Be Adam...
Bakışını...
Duruşunu... 
Kokunu Özledim... 
Seninle Bir Bardak Çay,
Bir Fincan Kahve İçmeyi Özledim Be Adam...
Sözcüklerini...
Sesini...
Seni...
Ben Seni Çok Özledim Be Adam...
______________________

Çok Yorgunum, 
Çokça Uykusuz…
Ayazdı Gece, 
Üşüdüm…
Tutarsın Elimden,
Bir Nefes Isıtırsın Dedim,
Nasılsın Dersin,
Hal Hatır Sorarsın Dedim…
Belki Koyarım Başımı Omzuna,
Belki Bir Satır Şiirle Alırsın Yorgunluğumu Dedim,
Biliyorum
Uzaktı Yolun,
Vakitsizdi Gece,
Yine de Bekledim,
Gelmedin…
Yoksun Ya?
Her Yanım Zemheri,
Ayaz Her Yanım...
Yoksun Ya?
Karanlık Her Yanım
Her Yanım Zindan…
Sebebi Sensin Kendime Uzak Saatlerin,
Kırılmış Kalemin Günahı Sen,
Ve Uykusuz Gecelerimin Sebebi Sen…
Sensin Durup Durup İç Çekişimin Sebebi,
Ve Yüreğimde Büyüyen Bu Yangının Alevi...
Kelepçem Sensin,
Zindanım Sen...
______________________________

Gururu Kırılan İnsanın Çektiği Acı Kadar, 
Yaşadığı Duygular Kadar Kötü Hislerden Daha Kötüsüne Henüz Rastlamış Değilim... 
Gururunun Kırılması... 
Seni Çıkmaza Sokan Şeyler... 
Cevapsız Kalmak... 
Bunlar Zor Hisler... 
Bunları Bir İnsana Yaşatan Kişinin Hali Ne Kadar da Acı...

İnsanlar Hakkında Çok Erken Karar Veriyorsun, 
Yapma... !
Onların Her Halini Görmediğin, 
Ve Onlarla Birlikte, 
Ya da Onlara Karşı Mücadele Etmedikçe Onları Asla Tanıyamazsın, 
Aldanma...!
Kimseden Üstün Değilsin, 
Üstün Olduğunu Sandığın Yanların Yanılgı... 
Sahte Mütevazıcılık Oyunları... 
Oynama...!
Sevgiden Maraz Doğar mı? 
Doğarsa Kimlere, 
Doğmazsa Kimlere?
Neler Kalmalı, 
Neler Atılmalı, 
Verilmeli? 
Hak Etmeyene ve Senin Gibi Tüketmeyene İsraf Etme Sevgini,
Zamanını,
Ve En Önemlisi Kendine Olan Saygını...
Kendi Sınırların 
Ve Çevrene Yansıttığın Tutarlı Prensiplerin Olsun ki; 
Başkaları Senin Çizgini Geçip Seni Yoramasın...
Hayatta Bir İnsanı Kırmak Senin İçin Kolay Olmasın... 
Çünkü Kimsenin Bir Dakika Sonrası İçin Bile Senedi Yok, 
İyi Seç Kelimeleri... 
Kendini, 
Öfkeni İyi Kontrol Et... 
Unutma; Nefret Etmek Kolaydır. 
Kibar ve Düşünceli Olmak Güç İster...
Bir Gün Çok Seversen Gözlerini Açık Tutmayı Bil... 
Sen Ne Kadar Seviliyorsun Onu Gör... 
Sana Bile Bile Zarar Veren, 
Sadece Senden Bir Şeyler Bekleyip Öylece Duran, 
Ve Emek Adına, 
Sevgi Adına Bir Eylemde Bulunmayan İnsan Sevilmeye Değmez... 
Çok Seviyorsan Gidemezsin de Yanından, 
Ama Mutlaka Sevgini Tüketecek Günün Birinde... 
Unutma; Hiç Kimse ve Hiç Bir Şey Vazgeçilmez Değildir, 
Böyle Olduğunu Sanan da Senin İçin Doğru İnsan Değildir; 
Her Şey Biter Unutma, 
Ve Sen Kurduğun Her Düş İçin Düşlerinden Düşersin... 
Asla Vazgeçilmez Olmadığını Aklından Çıkarma, 
Çünkü Kimse Vazgeçilmez Değildir...

Ben Kendi Eksikliklerimle Yaşamak Zorundaydım..
Hiç Bir Zaman Tamamlanamayacağım, Anlıyorum...
Her Şey Eksik Bende, 
Ve Senin Bunu Tamamlamaya Gücün Olduğunu Sanmıyorum...
Ben Aslında Hiçbir Şeyim...
Hiçbir Şey Olamamışım...
Her Şey Benim Eksikliğim...
Diyecek Bir Şeyim Yok,
Özür Dilerim...
Seni Kendi Mutsuzluğuma Çektiğim İçin...
Sana Gösterdiğim İlgiyi Başkasına Gösterseydim, 
O Şimdiye Kadar Beni Başının Tacı Yapardı,
Ama Sen Kabuğuna Çekilmeyi Tercih Ettin... 
Verdiğim Rahatsızlıktan Dolayı Özür Dilerim...
Neyse, 
Çok Uzatmaya Gerek Yok... 
Olur Ya Aklına Gelirsem Bir Gün Her Şeyim Aynı,
Bir Telefonun Yeterli Olacaktır... 
Görüşemezsek de Hakkım Benden Yana Sana Helaldir, 
Umarım Sen de Bana Helal Edersin...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.