21 Temmuz 2016 Perşembe

Geçecek Gönlüm Geçecek...

Onda Bir Şey Vardı  Değil mi Gönlüm?
Çeken, 
İsteten, 
Özleten, 
Titreten Bir Şey...
Eli, 
Kolu,
Ayağı Bağlı Bir Bahardı Değil mi?
Biliyorum Gönlüm Sonun Sonsuzluğundasın,
Sonsuzluğun İçinde ki Son da...
Biliyorum Ağlıyorsun...
"Ne Zaman Bitecek Ona Ödediğim Bedeller? 
Ne Zaman Azad Edecek Beni?" Diyorsun...
Yorma Artık Beni Yüreğim,
Görmüyor musun Onsuzken Çok Ayazda Kaldım, 
Üşüdüm, 
Üşüttüm, 
Öksürdüm, 
Ciğerlerimden O Döküldü... 
Adeta Parça Parça Söküldü...! 
Kapadım Ağzımı Avuçlarıma Bulaştı...
Göğsüm Acıdı, 
Kalbim Göğsüme,
O İçime Sığmadı...
Kazımak,
Söküp Atmak İstedim,
Yapamadım, 
Olmadı, 
Kokusu Kaldı Ciğerlerimde... 
Günler Geçtikçe Büyüdü İçimde, 
Büyüdü Benimle... 
Ben Yine Kendime Dikkat Etmediğim Bir Zamanda Öksürük Nöbetleri Geçireceğim, 
İçim Kanayacak, 
Avuçlarıma Dökülecek, 
Dokunacak Yine Ellerime,
Ama Asla Bilmeyecek Vücudumda, 
Parmak Uçlarımda,
En Ücra Yerlerimde Dolaşıp Durduğunu... 
Her Öksürükte Ciğerlerimden Avuçlarıma Damladığını...
Anla Be Gönlüm,
Biz Artık Onunla Aynı Gecelerin Farklı İnsanlarıyız...
Aynı Gökyüzünde,
Aynı Gökkuşağındayız, 
Ama Farklı Renklerdeyiz...
Anla Be Gönlüm,
Artık Hayalleri Var O Eridiğim Dudakların...
Ve O Hayallerde Artık Kalbimi Eritmiyor,
Sadece Tüketiyor,
Bitiriyor...
Yeter Be Gönlüm,
O Öpecek de Geçecek Diye Düşünüp Kanatma Artık Yaralarımı; 
Çünkü O Hep Başka Yaralar Sarmaya Gidecek...
Geçecek Gönlüm,
Geçecek... 
Bu Günlerde Geçecek Göreceksin... 
Onsuz Günler de Gelecek... 
Onsuz Rüyalar da Göreceksin,
Onsuz Hayaller de Kuracaksın... 
Gün Gelecek İçinde Onun Geçmediği Şarkılar da Dinleyeceksin,
Ondan Bahsetmediğin Şiirler de Yazacaksın...
Geçecek Gönlüm,
Geçecek...
Göreceksin...!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.