29 Temmuz 2016 Cuma

Yokluk Gibi Bir Şey!

Şiirlerimin Vazgeçilmezi Olan Hüzün Vazgeçmedi Benden Bir Kez Daha!
Yine Ayrılık Vurdu Tüm Gemilerimi Uğurladığım Limanıma!
Her Şeyden Vazgeçmiş, Her Şeyi Herkesi Hayatından Gözünü Bile Kırpmadan, Arkasına Bile Bakmadan Uğurlayan Ben Yine Kaldım Yalnızlığımla...

Hani Çok Acı Çekersin... 
Kanın Çekiliyor Gibi Hisseder Kan Kayıplarında Tükenirsin...
Anlatamazsın Ama Yaşarsın...
Hatta Yaşadıklarına Kendin de Şaşarsın...
Susarsın Susarsın!
Konuşmak Gelir İçinden Yine Susarsın...
Susmak Gelir Duramazsın... 
Konuşacak Takatinde Yoktur Artık Ama Konuşmalısın...
Sessizliğin Kurşun Darbesi Küçük Görünse de Girişi Çıktığı Yerde Bir Çağı Parçalarsın... 
Susmalarından Kaçılır... 
Kaçılmalıdır...
Çünkü Bacandan Sevda Tüter İçinde Yangın Sönmesiz Başlamıştır... 
Dudakların Kopkoyu... 
Yanakların Nar Gibi... 
Ellerin Alevli... 
Gözlerin Nemli... 
Adres Çıkmaz Sokak!

Yine Yenik Düştüğüm Bir İki Mısra Ellerimde... 
Hasretler Haddim Olmayan Özlemler Kanatıyor...
Gelsem Diyorum Ellerine Koşsam Gelsem...
Sevsem Diyorum Umursamazcasına Sevsem... 
Sevsem Diyorum Sevemiyorum Özgürce... 
Sevdalarım Hep Bir Yasağa Mahküm...
Gölgeler Hareler Gibi Kararır Yarınlarıma... 
Sevsem Diyemiyorum Sevmesem de... 
Sevmeler Hep Boğazıma Düğümleniyor.... 
Gelemiyorum Gelmek İstesem de...
Dağlar Misali Duygularım Yenik Düşüyor Yağmur Misali Yağan Gözyaşlarıma... 
Ağlamak Diyorum Bazen Ya da Gülmek... 
Karar Veremiyorum... 
Gülsem de Ağlıyorum... 
Ağlasam da Kanıyorum...
Geceler Boyu Düşlerimde Bin Kez Sana Geliyor, Bin Kez Sessizliğe Dönüyorum... 
Seninle Seni Yaşamak Varken Yokluğunu Yaşıyorum Çaresiz...
"Keşkeler" Yasak Bize "Ama lar" Yasak... 
Öyle Çok "Keşke" lerim Var ki Sanki Söyleyecek... 
Öyle Çok"Ama"larım Var ki Arkasına Sığındığım... 
Dilimin Ucuna Gelipte Öyle Çok Şey Var ki Söyleyemediğim...
Bir Gün Gelecek Yeşereceğim Gönül Bahçende... 
Her Gün Bir Çiçek Olup, Her Gün Ayrı Ayrı Bir Renge Bürüneceğim... 
İşte O Zaman Söyleyeceğim Sana Dilimin Ucuna Düşenleri...

Tepkiliyim Ruhumu Bunca Yalnızlığa Sürükleyen Gördüklerime, Biriktirdiklerime Karşı!
Suskunum... 
Islak Yağmurlu Karışımlarda Çöl İklimine Dönüşüyor Aklım... 
Ellerimde Gözlerimde Birikmiş Bütün Kalabalık Ortamlardan Toplanmış Eşsiz Bir Yalnızlık Senfonisi Şimdilerde... 
Yokluk Gibi Bir Şey!

Ne Zaman Konuşmalı İnsan, Ya da Ne Zaman Susmalı? 
Veya Ne Zaman Haykırmalı?
Kaç Kucak Boşluğa Dayanabildi? 
Kaç Yürek Gerçek Gözyaşı Döktü?
Nerdeyiz Biz?
Sevdaların Ortasında mı Yoksa Sevdasızlıkların Zamansızlıklarında mı?
Bitirtmeli miyiz Umutları? 
Terketmelimiyiz Yüreklerimizi?
Kapanıp Kapılar Arkasına, Görmezden mi Gelmeliyiz?
Mutluluk Bu mu, Böyle mi Yaşamalıyız?
Yaşanan "An" Diye Bir Türkü Tutturmuşuz İşte!
Peki Var mı Sizce O Türküye Gönül Gözüyle Eşlik Edip "An"ı "Anlayan!?

Bak Gördün mü Sevgili!? 
Akılda Sen, Yürekte Acı Olunca Ne Kalem Rahat Duruyor Ne Sayfa... 
Aşk'ı Doğurdular Yine!
Soğuk Rüzgarların Sinsi Gecelerinde, Devrik Cümlelere Sarınıp Yatarsın Beyaz Sayfalar Üzerinde...
Fakat Gel Gör ki Vefasızdır Bu Sayfalar... 
Ne Onlar Anlar Seni, Ne de Hayat!
Yazarsın Yılları Yalnızlığına Tutsak Sayfalara...
Bir Rüzgar Eser Bir Yerden Kaybolup Gidersin...
Zamanın Çaldığı Gibi Seni Alıp Götürür Benliğini Kelimelerden... 
Kalırsın Yine Yoldaşın Sefalet İle...!
Zaman Akmaya Devam Eder, Sen Hala Yazarsın, Donmuş Parmaklarınla... 
Kim bilir Kaç Tane Mum Alevi Tükenmiştir Bu Sinsi Gecelerde?
Kimbilir Daha Kaç Işık Söndüreceksin Yazdığın Hayatın Göz Yaşlarıyla?
Belki Yağmur Olup Yağacak İnsanların Düşlerine Kelimeler...
Kim Bilecek?
Beslediğin Cümlelerin Bir Bir Kaçıp Gidecek Dizelerinden, Yine Ağlayacaksın!
Yaşlanıp Gideceksin İşte Kendi Cümlelerinin İçinde... 
Ve Bir Gün Öleceksin... 
İşte O Gün Tamamen Senin Olacak Yazdığın Son Cümle! 

Benim Yalnızlığım Sende Hep Kalabalık Kalacak... 
Ben Yokluk Kararını Çok Oldu Verdim Birşeylerin... 
Kızıl Akşamlara Kalemimi Kıralı Uzun Zaman Oldu...
İçimde Birikenin Ne Olduğunu Görmen Çok Zor... 
Gelmedim... 
Gülümsemedim Say!
Yazmadım... 
Dökmedim Ruhumdaki Uzaklar Hevesimi Dizeler Yoluyla Ruhuna... 
Üflemedim En Bilinmedik İklimleri Tenine... 
Dalıp Dalıp Gitmedim Hiç Bir Su Birikintisine... 
An’lık Şiirler Dokumadım Say Sayfalara!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.