5 Temmuz 2016 Salı

"Her Şey" Nedir Bilir misin?

Sana Hiç Dokunmadan,
Hayal Olup Her Gece Yanına Gelirim....
Masum Buseler Kondururum Yanaklarına...
Uyumanı Seyrederim Saatlerce...
Gün Başlarken Sessiz Adımlarla Ayrılırım Odandan...
Sen; Uykularımın Yatılı Misafirisin Bende...
Geceler Boyu Düşlediğim,
Rüyalarımı Yüzünle Süslediğimsin...
Sen; Tek Tutuklu Yanım,
Yıllar Boyu Sürgünlerimsin...
Sen; Şiirlerimde,
Duygularımda,
Dizelerimdesin...
Sen; Benim Tek Günahımsın İşlerken Utanmadığım, 
Hiç Pişman Olmadığım...
Sen Benim Her Şeyimsin...
"Her Şey" Nedir Bilir misin?
Belki Sevmek Delicesine,
Belki Özlemek, 
Belki Öpmek Koklayarak,
Sarılmak Bırakmamacasına...
Belki de Hükmetmek Her Şeyine...
Ruhuna, 
Kalbine, 
Bedenine...
Sen Benim Her Şeyimsin...
"Her Şey" Nedir Bilir misin?
Bilirsin...! 
Bilirsin...!
Sen Var Ya Sen?
Sen Benim "Her Şey"imsin...

Seni Görmeden,
Sesini Duymadan Kaç Yıl Daha Geçecek Bilmiyorum...
Ama Kaç Yıl Geçerse Geçsin;
Bir Kere Daha Sesini Duysam,
Bir Kere Daha Yüzünü Görsem,
Sana En Baştan,
En Başından,
Yine,
Yeni,
Yeniden Aşık Olacağım, 
Biliyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.