6 Temmuz 2016 Çarşamba

Sevda'ca...


Sevmek Dokunmaktır Derler Ya?
Sen Hiç Ellerin Olmadan Dokundun mu Yüreğime?
Ilık Ilık Esti mi Sözlerin Bedeninde?
Kelimelerin Anlatabildi mi Yüreğinde ki Cam Kırıklarını?
_______________________________

Yağmur Yüklü Bulut Olsam...
Yağsam Yaşadığın Kente Cisil Cisil...
Islatsam İliklerine Kadar...
Ürpersen,  
Titresen...
Anımsar mısın?
O;
Deniz Rengi Gözleri?
_____________________

Elveda Derken Yüreğin Bana
Gitme,
Kal Diyen Sessiz Çığlıklarım,
"Seni Seviyorum" Diye Fısıldamadı mı Kulağına?
______________________

Bir Düş Kuruyorum Sıcak Yaz Günlerinin Serin Gecelerinde...
Başım Omuzunda,
Kokun İçime Doluyor...
Tüm Hücrelerim Seninle...
Ellerim Ellerinde Sıcacık...
Ürperiyorum Sıcaklığında...
______________________

Güneş Olsam,
Yaşadığın Kente Doğsam,
Yüreğini Isıtsam...
Beni Hisseder misin?
Rüzgar Olsam,
Dolaşsam Dudaklarında.
Aşkımı Fısıldasam, 
Sesimi Duyar mısın?
______________________

Sen, İçimde Tanımlayamadığım Bir Duygu, 
Yaşadıklarımın En Tutkulusu...
Sen, Yedi Rengi Barındıran Gökkuşağı,
Sen, Anlatılası Değil, 
Yaşanılasısı...
Ne Dil Söyler, 
Ne Yürek Dayanır...
Mutluluk mu?
Acı Çekmek mi?
Bilmiyorum Hangisi?
Hayır,
Hayır Hiç Birisi...
Bu Tanımsız Duygunun Adı;
Sanırım Aşk Dedikleri Bu...!
______________________-
Dün, Yapayalnız Dolaştım Sokaklarda...
Yalnız Dediysem de Çok Yalnız Değildim...
Yüreğimde Sen, 
Gözlerimde Hayalin,
Dilimde Adın...
Yalnız Dediysem de,
Aslında Yalnız Değildim...
Hep Sen Vardın Attığım Her Adımda, 
Yürüdüğüm Yollarda,
Ve Yüreğimin Sen Sen Diye Atan Rimlerinde...
_____________________
"Merhaba" Dedi...
Başımı Kaldırdım,
Göz Göze Geldik...
Elini Uzattı,
Uzattım Elimi...
Kayboldu Ellerim Sıcak Ellerinde...
Yüreğim Isındı Birden...
Bedenim Sarsıldı...
Yüreğimdeki Isı Tüm Hücrelerime Yayıldı...
Hastamıyım?
Yoksa Bu mu Aşk Dedikleri? 
_________________________

Çoğalan Hasretim,  
Azalan Umudumsun...
İçimde Sönmeden Yanan Bir Alevsin...
Ne Yaptımsa Unutamadım Seni...
Ben Hiç Sevmedim ki,  
Sana Öyle Geliyor...!
____________________

Ben?
Ben Kendimi Anlatamam ki...
Beni Yüreğimden Fırlayan Yazılarda,
Sayfalara Akıttığım Şiirlerde Ara...
Beni Kendinden Anla...
______________________

Farkında mısın,
Ne Çok Şeysin Sen...
Hatta Sensizlik bile Sen’le Başlıyor...
Ve Anladım ki Senden Bile Büyük Sensizlik... 
Buz Dağından Bile Soğuk…
Ve Daha Dondurucu...
___________________________

Keşke Dönebilseydin Baharın Gelmesini Beklemeden...
Dönebilseydin Yüzümde İzler Çoğalmadan... 
Bekleme Sevgili,
Ilık Havaları Bekleme...  
Kurak Mevsimlerime İnat,
Tenimin Sıcaklığı Seni Isıtmaya Yeter...
Bekleme Sevgili,
Yağmur Damlalarını Bekleme,  
Benim Hasret Yaşlarım Sana Yeter...
_________________________

Uyumak İstiyorum...
Gelirsin Değil mi Yine Hayalime?
Yine Gülümsersin Değil mi Sıcacık Gözlerinle?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.