4 Temmuz 2016 Pazartesi

Ruhum Sarhoş Olmuş Ruhunla...

Bir Kaç Gündür Sadece Yazıyorum... 
Konuşmaktansa Kaleme Sarılıyorum... 
Yazmak Nefes Almak Gibi, 
Ama O Bile Acıtıyor... 
Ne Kadar Uzun Zaman Olmuş Başımı Kaldırıp Gökyüzüne Bakmayalı,
Giderek Ağırlaşan Yükümü Biriyle Paylaşmayalı,
Doya Doya Ağlamayalı...

Sizin de Hiç Gecenin Bir Yarısı Gözleriniz Dolar mı? 
Bir Şarkıyı Dinlerken Burnunuza Onun Kokusu Gelir mi?
Yine Aynı Şarkı Çalıyor... 
Bittikçe Yeniden Başlıyor... 
Susmuyor Bir Türlü...! 
Ezbere Bildiğim Sözleri Düşüyor Dudaklarımdan Birer Birer... 
Düşündüğüm, 
Ve Düşünebileceğim Tek Şey Kalbimi Avucuna Bıraktığım Adam Oluyor....
Aklımı Meşgul Ediyor Sürekli...
Bazen Farkına Bile Varmıyorum Onu Düşündüğümüm...
Başımı Yastığa Koyduğumda O,  
Rüyalarımda O,  
Aldığım Her Nefeste O...
İnsan Neden Hiç Sahip Olamayacağı Şeyleri İster ki?
Yanında Hiç Olmayacağını Bile Bile Niye Özler?
Bir Anda Aklına Düştüğünde Niye Gözleri Dolar ki?
Niye Ona Uzak Olduğunu Bile Bile Sever?
İnsan Diyorum,
Bile Bile Neden Acıyı Seçer?
Kor Ateşlerin İçinde Yürürken Neden Onun Adını Fısıldar?
Onun Kalbinde Başka Bir Kalp Olduğunu Görse Bile Neden Hala Tutkundur Ona ?
Kalbine Saplanan Hançerler Canını Yaksa Bile Neden Sesini Çıkarmaz?

Saçlarım Boşlukta Salınırken Gizliden Gizliye Sevişiyor Rüzgarla... 
Ve Sen...! 
Bakışlarınla Gözümün Menzilinde Duruyorsun... 
Kalbimin O Gizli Saklı Köşe Başlarındaki Gölgelerde Gizleniyor Nefesin... 
İzin Verseydin Eğer; Buz Tutmuş Ellerin Ellerimin Sıcağında Isınabilirdi... 
Yorgun Kalbin Kalbimde Soluklanabilirdi...
Gözlerin Gözlerimde Aşka Bulanabilirdi... 
Yalnızlığına Ses Olurdu Kelimelerim... 
Renksiz Uykularına Rüya Olurdum... 
Ömrüne Nefes, 
Nefesine Ömür
Ruhuna Ruh,  
Aşkına Aşk,  
Sevdana Sevda Olurdum....
İzin Verseydin, Gözlerine Yerleşirdim Sevgili...
Dudakların da Soluklanıp,  
Nefesinle Nefes Alırdım... 
Kalbin, Kalbim Olurdu Mesela.. 
Aşkın, Aşkım Olurdu...
Ben Tüm Caddelerden, 
Dar Sokaklardan Geçip, 
Yolun Sonunda Hep Sana Varırken,
Sen Bana Uçurum Oldun,  
El Oldun, 
Öteler Oldun...
İnsan Severken Acır mı? 
Benim Her Yanım Kanadı... 
Can Kesiği Oldu Tüm Bedenim... 
Görmüyor musun?
Aşkının Peşinde Koşmakta Yıprandıkça Yıprandı Kalbim...
Karıştıkça Karışıyor Aklı Kalbimin...
Zavallı Bir Çocuk Gibi Ağlıyor...
Özlediğim Seni Geri Ver Bana...
Çok Görme Ufak Bir Gülümseyişi...
Belki Yeniden Atmaya Başlar Kalbim...
Gözyaşlarından Arınır Yüreğim....
Çok Görme Seni Bana...
Yok Başka Bir İsteğim...
Sadece Sen..
Sen...
Ve Yine Sen...
Bilmiyor musun?
Sebebimsin Bu Karmaşık Dünyada,  
Nefesimsin Soluk Soluk İçime Çektiğim...
Sevdiğimsin...
Ruh Eşimsin... 
Benim Sevgi Sağanağımda Islanmadan Yürümeyi Başaran Tek Kişisin... 
Yangınımsın Sensiz Gecelerde Beni Yakan...  
Sabrımsın Sensiz Saatlerde Teselli Veren...  
Umudumsun Uzaklardan Nefes Gibi İçimde Dolanan...  
Kalbimdesin Her An Her Dakika Hissettiğim... 
Dinle Hayatımın Adamı,  
Sen Dinle Beni... 
Yüreğinin Kapılarını Arala... 
Usulca Öperek Gözlerimden Düşlerimi Al Kollarına... 
Zaten Aşksın... 
Benim Aşkım... 
Sende Farklı Bir Tarafı Var Hayatın... 
Farklı Bir Yüzü... 
Farklı Bir Tadı... 
Eskimeyen... 
Hiç Eskitmeyen... 
Yalvarırım Bir Yudum Nefes Alayım Kollarında...
Sıcağında Azıcık Dinleneyim...
Hasta Kalbim...
Gülüşünle, Gözlerinle İyileştir Onu...
Tut Ellerimden...
Al Götür Matem Dolu Gecelerden....
Kurtar Beni Kuytu Köşelerde Birikmiş Yalnızlıklardan...
Kalbini Ver Bana, 
Ruhum Sarhoş Olmuşken Ruhuna...

Olmuyor Sevgili,
Azalmadı, 
Bitmedi Bendeki Sen Acısı,
Ve Yokluğu...! 
Vazgeçilmezimin Vazgeçtiği Olduğum Gerçeğini 
Değiştirmedim İşte...
Nasıl Cümleler Kursam, İçine de Seni Kondursam? 
Hani Derler Ya Anlatılmaz? 
İşte Öyle...
Ben Bir Tek Seni Sevdim,  
Seni Bildim,  
Seni Yaşadım... 
Belki Rüyamda,  
Belki Yanımda...  
Hayallerimde Gördüğüm,
Bildiğim Tek Aşk Sensin... 
Genzimde ki Kokun,  
ellerimdeki Ateş,  
Yüzümde Oluşan Küçük Tebessüm,  
Gözümdeki Tek Damla Yaş Sen...
Gücüm Yetmiyor Bazen,
Nefesim Tükeniyor...
Sadece Hep Aynı Kalmanı İstedim...
Olmasan da Benim Ol İstedim...
Ufacık Bir Bakış İstedim Senden,
Belki de İki Satır Söz...
Kelimelerin Benim İçin Olsun İstedim...
Sadece Seni İstemiştim İşte...
Aşkın Benim Olsun..
Sen Benim Ol O Kadar....
Ama İmkansız...
Gözlerin Başkasını Ararken, 
Kalbin Başkasına Atarken,
Ellerin Başka Tenlerde Gezerken,
İmkansız...! 
Özlemiyorum Demek Çare mi Yanıp Tutuşurken Aşkla?
Söylesene;
Sevmek, 
Ve Sevilebilmek Bu Kadar Açken Sevgiye Aşka Çok mu Zor?
Bilmiyorum...
Ama Özledim...
Ne Var Ne Yok Her Şeyini Özledim...
Biliyorum, Bitmeyen Bir Şarkı Gibi Bitmeyecek Sana Olan Şiirlerim... 
Sözcükler Dolaşacak Satırlar Arasında...
Ve Sen Saklı Kalacaksın Her Şiirimin Mısrasında... 
Ne Sen Biteceksin Ne de Ben...
Hayatın Her Demi İçinde 
Kalacaksın Hep Şiirlerimde... 
Seviyorum Hala... 
Hala Seni Çok Özlüyorum... 
Hakkını Helal Et Hayatına Girdiğim İçin...
Hakkını Helal Et Bana Kazandırdığı Güzel Değerler İçin...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.