7 Temmuz 2016 Perşembe

Sana Değer, Aşk İçin, Senin İçin Sana Değer...

Ne Zaman Hayal Olduğunu Hissetsem,
Ne Zaman "Artık Gelmeyecek" Desem, 
Beni Çağırıp Geleceğini Hissettiriyorsun... 
"Buradayım İşte, Ben Geldim" Diye Ses Veriyorsun... 
Yetmez mi Sence Bu Acı,
Bu Istırap? 
Ya Gel De Bana; Geleyim, 
Ya Sen Geldim De; Mutluluk Bulayım...
__________________________________

Yapma Sevgili...!
Geçme Gözlerimin İçinden Öyle...
Görmüyor musun,
Sesin Vuruyor Kirpiklerime, 
Hükmüm Geçmiyor Gözbebeklerime,
Milyon Kere Özlüyorum...!
________________________________

Duvarda ki Saate Takılı Kalmış Gözlerim...
Sanki İmkansız Bir Sevda Akreple Yelkovanın Arasındaki...
Her Saniyede Sevdiğinin Teninden Biraz Daha Uzaklaşılaşıyor Olsa da; 
Vuslatı Alınan Onca Yola Değer...

___________________________________

Bir Kadın Vardı Eskilerde...
Çok Güzeldi...
Kelebekler Kadar Narin...
Masmavi Denizler Kadar Derindi Gözleri...
Çok Sevdi Karşılık Beklemeksizin.
Ancak O Hiç Sevilmedi , 
Nedenini İse Hiç Bilemedi...!

__________________________________


Kovsam da Seni Gözlerimden...
Kalbimdesin Ne Fayda...!

______________________

Ellerimi Uzatıp,
Yerden Toplayabilsem Keşke Çığlıklarımı...
Sarılabilsem Senli Hayallere...
Ne Dünü Düşlesem, 
Ne Yarınlar Kalsa Aklımda...
Kaybolsam Aşkında

Şu Yarım Kalmış Halimle...!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.