1 Temmuz 2016 Cuma

Ben Hem Aşığım Hem de Aşk...

Yazmak Aslında Bazen Bir Hayata Bazen Bir Cümleye Başlamaktır...
Belki de Son Cümledir Bambaşka Yokluğa Uzanmak...
Ve Bazen Yazarken Sözün Nereden Başlayıp Nerede Biteceğinden Habersizce Uzanmaktır O Masala...  
Yazacağın Nefesi Solumaktır İçinde... 
Nerede Başlatmak Nerede Sonlandırmak Diye Gel-Gitlerindir...
İnişi Çıkışı Olmayan Bir Yol,
Aşka Sürüklenişin Tam Ortasıdır...

Sessizliğin Doruk Noktasına Ulaştığı Anlar Vardır,
Herkes Susar, 
Her Şey Susar,
Sen Susarsın, 
Ya da Sustuğunu Sanırsın...
İçin Yine Konuşur, 
Aynı Şeyleri Söyler...
Sonra Yine Gece Olur, 
Sessizlik Gelir Ardı Sıra...
Herkes Susar, 
Her Şey Susar,
İçin İçini Konuşturur, 
"O" nu Konuşturur...
"O"nun Cümleleridir Hep Kulağında Yankılanan...
Susmak İstersin,
Sadece Susmak...
Susarsın da...
"Senin Aradığın Aşk İse Bende Aşk Var" Diyemezsin...
Dizeler Dudaklarında Birikir...
Seversin,
Sadece Seversin...

Bazen İnsan Arar, 
Ama Satırlara Döktüğünde Her Susuşta Bir Çığlık Kopar... 
Seni Senden Alan Kelimeler Sukut Eder... 
Sana Öylesine Bakar ki Her Susuş Bir Nefes Solur... 
Ardından Süzülen Söz Damlacıkları 
Kocaman Okyanusları Doldurur Özlemle,
Hasretle... 

Ben "Seviyorum" Demekle Yetinemiyorum...
Her Gün,
Her Saniye Bitiyorum... 
Ruhum Ona Aç,  
Aklım Ona Suskun...   
O Çok Uzaklarda,
O Kadar da Yüreğimde,  
O Kadar da Gönlümde... 
Her Gün Sevdam Gözyaşımla Islanırken,  
Kanıyorum... 
Kalbim Ondan Başkasına Işık Yakmıyor,  
Gönlüm Ondan Başkasına Isınmıyor,  
Sözlerimden Hep O Akıyor...  
Sadece Onu Yazıyor Kalemim... 
Farkında Olmadan "Amin" Diyor Dudaklarım...
Dilimden Düşmeyen Aşkı Gözlerimde Yeşeriyor...
Aklım Umut Ekiyor Yüreğime... 
"Neden?" Diye Sözler Düğümlenirken Boğazıma, 
Her Nefes Alışımda Onu Titriyorum... 
Aklımda Hayali,  
Hayalimde Onu Yaşıyorum... 
"Elemsiz Lezzet Olmaz" Diye Umut Ekleyip Aşka, 
Kalbime Onu Nakşediyorum...
Gözyaşlarım Du'aya Duruyor,  
Ellerim Semaya Açılıyor, 
O Olup Akıyor Her Şey...

Bir İnsan Bu Kadar mı Hissedilir? 
Her Saniye, 
Her Dakika, 
Her Gün... 
Ne Yaparsam Yapayım O Hep Aynı Yerimde, 
Ve Aynı Düşlerin İçinde Kendini Hatırlatıyor... 
Her Düşlediğimde, 
Hissettiğimde 
Resmine Baktığımda Bir Çiçek Açıyor Yüreğimde...
Ve Yanaklarımdan Süzülüyor Gözlerime, 
Ardından Tüm Hücrelerime... 

Sevmek Sevişmek Değil Aslında... 
İçinden Nefes Nefes Solumak, 
Usulsüzce Yaralanmak Bakışlarından... 
Merhemi Olmayan Bir Tutkuyla Bağlanmak... 
Teninden Solumak Değil,
Düşlerinde Nefeslenmek Aşk... 
Dışın Sefa Sürer Gibi Yaşıyorken İçinde, 
Depremlerle  Yaşamak Her İklimde... 
Güzel Söz Söylemek Değil, 
Güzel Bakmak Gözlerine... 
Ve Usulca Sukutu Giyinmek Umutlar Eskimesin Diye...
Aşk En Kutsal Bir Duygu, 
Ve Sonsuz Bir Beste,
Bir Hediye...
Aşk, Kimsesiz Kaldığında İçinde Yeşeren, 
Ve Umutla Özlemin Kıyısında Bekleten Bir Tutku... 
Öyle Bir Teslimiyet ki;
Gecenin Örtüsü,
Gündüzün İçinin Aydınlatması...
Aşk Bir Adayış...
Eriyiş...
Bekleyiş...
Yeniden Doğmak İçin Uyanış...

Biliyor musunuz?
Ben Onu Sevdiğimde Başım Dimdikti...!
Gökyüzünde Bulutların Üzerindeydim...
Bilerek,
İsteyerek Eğildim Avuçlarına...
Hiç Gocunmadım Aşkımdan...
Aşktı; Yalnızlığa Diz Çökmek, 
Boyun Eğmek...
Ve Gururla Onu Sevmekti...
Vurulan Kapı Sanki Kalbimin Kapısıydı...
Resimleri Gezinirken Bir An Karşımda Gördüm,
İçim Titredi, 
Dilim Dolaştı Kalbimin Damlalarında...
Yutkundum O An Onu Tadınca...
Renk Renk Açtı Gönlüm... 
Bir Düşün Sıcaklığında Eridi Cümlelerim...
Hiç Olmadığı Kadar Vardı Özümde,
Gözümde,
Gönlümde...
Yar Gibi,
Yarın Gibi Yaşadım Onu...
Saçlarım Ağardı Düşlemekten...
O Olmasan da Yanımda
Ses Vermese de Gönlüme,
Dipsiz Kuyuda Kalırım Onun Hayaliyle...
Yokluğumun Çaresi Onun Nefesinde...
Sormayın Neden Diye,
Ben de Bilemedim Kederimi, 
Hüznümü, 
Hayatımı. 
Bilemedim Doğrumun Neresinde Yanlış Olduğu... 
Çözüldükçe Düşlerim Kırgınlaştı, 
Hayallerim Acılaştı... 
Oysa Koşulsuzdu İçten Yaşantılarım, 
Hasret Kaldığım Tek Şey Gözündeki Sıcacık Gülüşüydü... 
Ömrüme Merhem Olacak Kadar Ebedi ve Sonsuzluğa Tecelliydi Bakışları...
Bilemedim, Gözlerine Benim Bakışlarımın Yakışmadığını... 
Sormayın Neden Diye...
Yaşama Niyetim O Oldu... 
Ben Onu Bilmeden, 
Görmeden Oldu Bir Şeyler... 
Herkesin Başına Gelebilecek En Güzel Aksilik İşte...

Sevse Ne Olur Sevmese Ne?
İstemem Ben Çelişkileri...!
Ben Hem Severim,
Hem Sevilirim...
Sussa da Olur, 
Aramasa da Olur, 
Düşünmese de Olur...
Ben Hem Aşığım Hem Aşk...
Hem Düşünürüm 
Hem de Acısıyla Onu Yaşarım...
O Yaksın, 
Atsın, 
Silsin, 
Çizsin... 
Ne Bileyim, 
Aklına Gelen Her Şeyi Yapsın... 
Ben Kaçmıyorum Yokluğundan, 
Sessizliğinden...
O İstediği Kadar Kaçsın, 
Ben Unutmayı Değil Unutmamayı Göze Aldım... 
"O" Diye Bir Şey Var Bende...
Her Mevsime O Kokan,
Her Günüme, 
Günümün Her Saatine, 
Her Haline Bürünen,
Yalnızlığıma Umut Seren...
Öyle Büyümüş ki İçimde,
Sevilmeyi Beklerken Gözlerinde,
Beklemeyi Sevmişim Alın Yazımda...
Her Neyse...!
Mevzu Derin...
Yüreğim Diyorum,
Onun Eşiğinde...
Dedim Ya?
Ben Hem Aşığım 
Hem de Aşk... 
O,
Yüreğime Nakış Gibi Aşkı İşleyen...
İstikametsiz Çıkmaz Yollarımın Aydınlığı...
Aysız Gecelerimin Işığı...
Sevdamın Ateşi...
Haylaz Bakışları Yüreğimde Dün Gibi...
Kahve Gözlerinde Sonsuz Aşk...
O Şiirlerimde,
Kalbimde,
Çırpınan Yüreğimde...
Mevsimsiz Yağmurlar Gibi Apansız Yağsa Üzerime...
Akıp Gitse Hüzünlerim...
Azad Olsa Uçarı Yüreğim...
Sevdası Sevdama Değse...
O, Tevbeli Hallerimin Günahkarı...
Saklı Sevdam,
Titretmese Yüreğimi...
O Başıma Gelen En Güzel Düş İken 
O Beni Düşlerinden Düşürdü Suskunluğuyla... 
Ne Ben  Leyla Oldum Ona,
Ne de O Bana Mecnun...
Ben Onun Kıyılarında Bile Yaşamayı Göze Alırken 
O Uçuruma Atıp Canlı Bir Ceset Bıraktı Ruhumda... 
Gelse de Gelmese de Her Zaman Yeri Baş Köşemde... 
Ne Yaparsa Yapsın, Ben Ona Tutsağım... 

Keşke Ellerimi Uzatıp,
Yerden Toplayabilsem Çığlıklarımı...
Sarılabilsem Hayaline...
Ne Dünü Düşlesem, 
Ne Yarınlar Kalsa Aklımda...
Kaybolsam Aşkında
Şu Yarım Kalmış Halimle...!
_____________________________

Nefes Almak...
Omuzuna Yatınca Derdi Kederi Unutmak...
Gözlerine Dalıp Başka Alemlere Gitmek...
Rüyalarında Bile Onu Görmek...
Gören Gözlerini Kör Edip, 
Gönül Gözünü Açmak...
Sevinçle Üzüntüyü Bütün Yapıp, 
Karmaşıklıklar İçinde Yaşamak...
Yatağa Yattığın An Onunla İlgili Hayallere Dalmak...
İçinde Kaybetme Korkusu Barındırmak...
Yağmur Altında Sırılsıklam Islanıp, 
Onun Sıcaklığıyla Isınmak...
Baktığın Her Yerde Onu Görmek...
Ayrı Kalındığında Kavuşma Anını Sabırsızlıkla Beklemek...
Gözlerine Bakıp Defalarca Aşık Olmak...
Unutulması  İstenmeyen Bir Tutkudur Aşk...
Kelimelere Sığamayan, 
Anlamı Çoğalandır Aşk...
Aşk...! 
En Sihirli Kelime... 
Çarpıcı...! 
Acı ve Hüzün Kokan Tutkulu Hayalimiz... 
Geç Bulup,  
Bulduğumuz Anda Kaybettiğimiz...  
Bir Kez Yaşanmış Olması Bile Bir Ömre Bedel Olan,
O Eşsiz ,  
O Paha Biçilmez Esrarengiz Duygu...

Ona Ulaşmak Şiirlere Hapsolmaktı,
Basit Kelimelerden Örülmüş Duvarların Arasında Kalmak...
Bir Şiir Olsa ve Onu Anlatmaya Kalksa Sanıyorum Bitmezdi...
Çok İyi Mısraları Olduğundan Değil,
Bir Türlü Anlatamadığından, 
Anlatmaya Yetemediğinden...
Ve Ona Ulaşmadıkça Bütün Kelimeler Aslında Eksiktir,
Bütün Cümleler Yarım...
Gerçek İse Hissettiğindir,
İşte O Bir Türlü Yazamadığın...
Gerçeğin Hep En İyisi Olmasını İstersin,
O Yüzden Bir Türlü Onu Yazamazsın,
Uzar Gider Şiir...
Şiirler Bu Yüzden Güzeldir...
Onun Sesiyle Çözülüyor Dilim...
Onun Gözleriyle Yeniden Görüyorum Dünyayı...
Ona Şiir Yazmak,
Şairleri Anlamak Gibi...
Her Şiirde Onu Okuyorum...
Gülüşü Dokunuyor Yüreğimde ki Ürkek Çocuğa...
Bütün Yaralarıma Merhem Oluyor Yüzü...
Her Kelimem de Onun Adı Okunuyor,
Hoş Bir Seda Oluyor Nefesi...
Bütün Anlaşılmazlıklara, 
Soğukluklara, 
Korkulara,
Yorgunluklara Rağmen,
Ona Baktıkça Huzur Buluyorum...
Gönlümde O Varken,
Yüreğim Bir Başkasına Şiir Yazamaz...
Gözlerim Bir Bakaşına Şiir Olamaz...!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.