1 Ağustos 2016 Pazartesi

Benim Yaşadıklarımın Yarısını Yaşamanı Diliyorum...

Sevdiğim?
Ne Güzel Kelime Değil mi?
Ne Çok Şey İfade Ediyor...
Sevdiğim, 
Her Şeyim Derken Nefes Alabiliyorum, 
Sahte Gülücüklerin Ardına Saklanmıyorum,
Seni En Ufak Hücrelerime Kadar Hissedebiliyorum...
Seni Hissetmek Sevdiğim Kelimesi Kadar Güzel... 
Hatta Mükemmel...
Anlatamıyorum Seni Sana Ben... 
Hiçbir Zaman Başaramadım Bunu Zaten... 
Boşa Harcanan Harfler, 
Anlamlandırmaya Yetmeyen Kelimelerden Öteye Gidemedim Hiçbir Zaman...
Geçmişten Gelendin Adeta... 
Yani Bir Yerlerde Bir Şekilde Konuştuk, 
Sarıldık, 
Ağladık Bilmeden... 
Sonra Sen Ya da Ben Bir Şekilde Gittik... 
Ve Yıllar Sonra Yine Çıktın Karşıma Kimliksiz... 
Sahi Kimdin Sen? 
Neden Gittin? 
Ya da Neden Gitmeme İzin Verdin?
Nerelerdeydin? 
Hangi Ara Bu Kadar Yer Edindin Hayatımda? 
Ve En Önemlisi Ben Ne Zaman Sesinle Uyur Oldum?
Minnettarım Sana;
Kısacık Zaman Diliminde Beni Umursayabildiğin İçin...
Ve En Çok da Her Bir Zerremde Parmak İzlerinin Olduğu, 
Her Bir Noktasında Varlığını Hissettiğim, 
Uykusuz Gecelerimi Kuşatıp Sessiz ve Sakin Düşler Sunan Armağanın İçin...

Evet Hep Bekliyorum Seni...
Aramızda Bir Şey Olduğu Yok... 
Korkma,
Beklentilerim de Yok, 
Sadece Hayallerim Var... 
Ona da Karışamazsın Ya...!
Evet Seni Kullanıyorum Hayallerimde...
Hayal Ettiğim Kadar Varsın, 
Hayal Ettiğim Kadar Yoksun...
İstediğim Kadar Severim Seni,
Uğruna İstediğim Kadar Acı Çekerim... 
İstediğim Kadar Gözyaşı Döker, 
İstediğim Kadar Coşarım Aşkınla,
İstediğim Zaman Unuturum... 
Senin İstemenle Olmuyor Bu İşler... 
Sen Yoksan Hayalin Var...
İstediğim Kadar Benimsin...
Kırmızı Kadar Tutkulu,
Mavi Kadar Sakin,
Sarı Kadar Dingin,
Turuncu Kadar Sıcak,
Bazen de Siyah Kadar Derinsin...
Hangi Renk Olursan Ol Sen Hep Bana Renklisin, 
Benim Rengimsin...
Bazen Gökkuşağım, 
Bazen Doğan Günüm, 
Bazen de Fırtınam, 
Soğuk Kış Güneşim,
Soğukluğunda,
Sıcaklığında Hep Böyle Kalsın Renklerin...
Hiç Solmasın...

Belki Güzel Şeyler Olacak, 
Her Şey Düzelecek Gibi Hayal Ediyorum... 
Onun Ümidi İle Yaşıyorum, 
Ama Olmayacagınıda Biliyorum... 
Benim Yaşadıklarımın Yarısını Yaşamanı Diliyorum... 
Beddua Değil Bu Du'a,
Ben Seninle Güzel Şeyler Yaşadım Çünkü...

Bana Sözlerini Yazdıramayacak Kadar Güzel Bir Şarkıydın,
Ve Her Fısıltım Nakarata Cümle Oldu,
Çünkü Sen Tek Cümleye Nokta Olacak Adam Değildin...
Ve Ben Bugüne Kadar Kimse İçin; "Atsan Atılmaz, Satsan Satılmaz" Sözünün Karşılığı Olmadım Ben...
İllaki Bir Söz İfade Edecekse Beni,
O Söz; "Et Tırnaktan Ayrılmaz" Olsun İstedim O Kadar...

Senden Başka Hiç Kimsenin Tenini Koklamayacak Kadar Aşıktım Sana...
Ya Sen?
Ruhunu Yüzüne Vuracak Kadar Cesur muydun?
Ve Bilmeni İstiyorum,
O Gün Seni Seviyorum Diye Fısıldadığım Kulağın Değildi, 
Kalbinin Ta Kendisi İdi...
Öptüğün mü?
Dudaklarım Değildi ki, 
Ruhumun Ta Kendisiydi...

Sakın Senden Nefret Ettiğimi Düşünme... 
Sen Bende Böyle Duygular Barındıramazsın...
Bir Ömür Boyu Özlenensin... 
Unutulmayan,
Ve Asla Unutulmayacak Olan...














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.