16 Ağustos 2016 Salı

Eğer Ben Bu Yazıyı Erteleyememişsem

Derler ki, 
Aşk da Unutulurmuş Her Şey Gibi...
Hem de Yaşanıp Bittikten, 
Soğuyup Küllendikten Sonra Değil,  
Tam da Doludizgin Devam Ederken Unutulabilirmiş Aşk...
Ve Yine Derler ki, 
Bazıları Sadece Zifiri Karanlık Görürmüş Aynada... 
Böylelerinin Hafızalarından Şüphe Etmeleri Yersizmiş,
Çünkü Tekleyen Hafızaları Değil, Aslında Yürekleriymiş... 

Sen Seversin O Senden Uzaklaşır... 
Sen Çabalarsın O Umursamaz... 
Emeklerin,
Uğraşların Hep Boşunadır, 
Ama Yine de Kötülüğünü İstemezsin... 
Hak Etmediğini Bilirsin Ama, 
Yine de Sevgini Sadece Ona Verirsin O Çoktan Gitmiş Olsa Bile...
Uyumak, 
Ama Düş Görebilir İnsan Uykusunda...
Çünkü O Ölüm Uykularında, 
Sıyrıldığımız Zaman Yaşamak Kaygısından; Öyle Düşler Görebilir ki İnsan...
Yoksa Kim Dayanabilir ki Zamanın Kamçısına, 
Gururun Çiğnenmesine, 
Sevgisinin Kepaze Edilmesine...
YaYatağın Soğuk Tarafı?
Yastıkla Bir Olma Durumu?
Gecelerin Hiç Sevilmediği, 
Önce Sevdiğimizin Sonra Uykumuzun Bizi Terk Ettiği Beter Durum...
Zar Zor Daldığımız Uykuda Hep Onu Gördüğümüz, 
Bir Yandan Uyumaktan Nefret Edip Diğer Yandan Deli Gibi Uyuma İsteği Duyduğumuz...
Kim Dayanabilir? 
Kim İster ki Tüm Bunlara Katlanmak? 
Ağır Bir Hayatın Altında İnim İnim İnleyip Ter Dökmek?
Neden Sigara İçiyorum? 
Neden Kendimi Zehirliyorum?
Her Şeyin Bir Nedeni Var,
Tıpkı Yaşamanın Ölmek Gibi Bir Nedene Bağlı Olması Gibi... 
İçiyorum, 
Çünkü Ruhumun Karanlık Kısımlarını, 
Hüznümü Zehirleyerek Öldürmenin Peşindeyim Yıllardır... 
Çünkü Beni Esas Öldüren Hüznümün Kendisidir... 
Dallarımda Filizlenen Yapraklarım Mevsimlere Direnemiyor Artık...
Görkemli Gövdeme Aldanmayın Sakın...! 
Dışarıdan Bakınca Anlaşılmıyor, 
Ama Çürüdüm Ben... 
Aynaya Bakınca Derin Çizgiler Görüyorum...
Uykusuzluk Nöbetlerinde Acının Bin Türlü Rengine Boyanıyorum...
Acı,
Ve Kırgınlık Var İçimde... 
Bazen Hafifliyor Acım, 
Tam Hayata Döndüm Derken Hiç Ummadık Bir Yerde İçimi Derin Bir Sızı Kaplıyor... 
Her Defasında Bu Yarım Kalmışlık Duygusuna Yeniliyorum... 
Güçlü Bir Dalga Gibi, 
Etkisini Hiç Kaybetmeden Her Seferinde Kıyılarımı Acımasızca Vuruyor, 
Ve Ben Defalarca Eksiliyorum... 

Herkes Birine Aşık Olabilir Değil mi?
Yani Hepimiz Aşık Olabiliriz,
Ama Kaçımız Asla Kaybetmeye Dayanamayacağımız, 
Eksikliğinin Hayatımızı Aşk Bittiğinde Bile Eksik Bırakacağını Hissettiğimiz, 
Sadece Onu Sevmeyi, 
Ve Onun Tarafından Sevilmeyi Değil; 
Onun Hayatının Bir Parçası Olup Onu Hayatımızın Bir Parçası Yapmak İstediğimiz, 
Bütün Hayatı Onun Varlığıyla Tartabileceğimize İnandığımız Birine Aşık Olabiliriz?
Birisi Vardır Deil mi? 
Yıllarca Senden Habersiz Yaşamış Birisi... 
Senden Bi Haber, 
Varlığından Haberi Olmayan Birisi... 
Senin Acılarına, 
Sevinçlerine Ortak Olmamış Birisi... 
Seni Umursamayan Birisi... 
Öyle Ya,
İnsan Hayatında Hiç Görmediği Birini Nasıl Umursar ki?
Sonra Günün Birinde Bir Şekilde Yolunuz Kesişir,
Ve Yokluk Yerini Varlığa Bırakır...  
Ama Yine de Sadece Kendi Hissettiklerinden Emin Olabilirsin... 
Onu Dünyanın Merkezi Yaparsın... 
İçtiğin Suda, 
Yediğin Yemekte, 
Baktığın Aynada Hep Onu Bulursun... 
Artık Sen Kendinden Çok O Olursun... 
Yaptığın Her Hareketten Önce Durup Düşünürsün, 
Acaba Ne Der Diye... 
Hoşuna Gider mi Gitmez mi...
Günler Geçer.. 
İçindeki Aşktan Hiçbir Şey Eksilmez... 
Zaman Gelir, Günlerce,
Aylarca,
Yıllarca Görüşemezsin, 
Yıpranırsın...
Herşeyim Dediğin, 
Hayatını Adadığın Adam Senden Vazgeçer Defalarca,
Ama Sen Hep Hayata Tutunmaya Çalışırsın...
Hep Bir Umutla Beklersin...
Sizde Bilirsiniz,
Varmış Gibi Davranmalar Bir Süre Güzel Gider Aslında, 
İçten Bağlanmalar, 
İhtimalleri Hesaplamalar... 
Aslında Olan Bir Şey Yoktur, 
Ama Sen Deli Gibi Mutlusundur... 
Aslında Olan Bir Şey Yoktur, 
Ama Sen Havalarda Uçuyorsundur... 
Öylesine Ortaya Söylenen Bir Sözden Milyonlarca Anlam Çıkarırsın...
O Zaman Farkında Değilsindir Tabi, 
Ama Sen Öyle Sanıyorsundur,
Sen Öyle Görüyorsundur,
O Anda Seni Mutlu Ediyordur Çünkü... 
Ee Bunun Nesi Kötü Sevda? 
Kötü Değil ki,
Mutlu Olmanın, 
Mutlu Hissetmenin Neresi Kötü Olabilir ki?
Kötü Olan Benim Sandığım,
Ve Aslında Boşa İnandığımı Anladığım O An… 
Bir Söze Milyonlarca Boş Anlam Yüklediğimi Fark Ettiğim O An İşte… 
En Kötü Yanı Bu... 
Sonra Ben Ne Yapıyorum Diye Soruyorsun Kendine...
Sonrasında ki Soru Neden Kendime Bunu Yapıyorum Oluyor... 
Cevap Veremiyorsun Tabi Haliyle, 
İçinden Çıkılamayacak Bir Hal Alıyor İşler... 
Ama Suçlu Değilsin ki Sevda...! 
Öyle Mutlu Olmuştun, 
Olsun İstemiştin... 
Olmayacak İhtimallerini Hesaplamadın ki Sen...! 
Hep Hayaller Kurmuştun, 
Bunlara Tebessüm Ettiğin Anıların Olmuştu,
Sonrasında O Anlamlar Yok Oldu Bir Anda... 
Afalladın... 
Soluğun Kesildi... 
Nefes Alamadın...
Oysa Hayatın Sana, Dur! Dediği Yerde Bir Durabilseydin Her Şey Belki de Daha Güzel Olacaktı,
Ve Her Neyse İstediğin Zamanı Gelince Senin Olacaktı Belki... 
Hayatta Yaşanan Her An’ın Bir Sebebi Vardı Değil mi?
Tanıştığın Her insanın Hayatındaki Rolünün Bir Sebebi,
Ve Süresi... 

Ruhum Rüzgara Tutulmuş,
Savruluyor... 
Gitmek İstiyorum Artık... 
Uzaklara... 
Çok Fazla Uzağa... 
Herkesten, 
Her Şeyden, 
Tüm Yaşanmışlıklardan Olabildiğince Uzağa Gitmek İstiyorum.. 
Gidersem Bir Şeyler Düzelir Belki, 
Gidersem Üzmezler Bir Daha Diye Düşünüyorum... 
Sanki Bir Şey Bana "Daha Ne Bekliyorsun" Diyor, 
Sahi, Ben Neyi Bekliyorum Hala? 
Hadi Ruhum Gidelim Buralardan...
Senin Masumiyetini,
Sırlarını Yanımıza Alıp da Gidelim...
Bak...!
Gözlerimi Kapadım...
Kapamaya, 
Bulunduğum Andan Uzaklaşmaya O Kadar İhtiyacım Var ki...!
O Kadar Çok Şey Var ki Kafamın İçinde, 
Aklımın Odaları Sınırları Zorluyor Adeta...
Dışarı Çıkmak İsteyen Çok Şey Var Saklı Kalan, 
Ama Yaşanan, 
Yaşanmış,
Gülümseten, 
Ağlatan, 
Sızlatan, 
Hepsi Güzel Aslında...
Hadi Duygularım,
Hadi Gönlüm,
Hadi Ruhum Mutlu Olalım,
Varsın Erken Ölelim, 
Ama Mutlu... 
Ama Huzurlu... 
Ama Birlikte...
Tek Söz Etmeyip, 
Karanlıkta Kaybolalım, 
Ama Huzuru Bulalım... 
Hadi Duygularım,
Hadi Gönlüm,
Hadi Ruhum,
Düşmesin Peşimize Korkular, 
Umutsuzluklar, 
Karamsarlıklar...
Bize Ölümden, 
Hastalıktan,
Belki de Görmeyeceğimiz Yarınların Kaygısından Bahsetmesin Kimse Artık...
Hadi Duygularım,
Hadi Gönlüm,
Hadi Ruhum, 
Görmüyor musunuz?
Kaçmak İstediğim,
Avuçlarımda Kanayan,
Durup Durup Gitmek İstediğim,
Zamanın Ötesinde, 
Kendimin Ötesinde,
Bilmediğim Bir Yer Var, 
Damla Damla Sızlayan Bir Yer...
Hadi Duygularım,
Hadi Gönlüm,
Hadi Ruhum,
Gidelim Buralardan
Anılarımızı,
Acılarımızı Bir Araya Toplayıp,
Yakıp,
Dağıtalım Küllerini... 
Bir Kırık Gülümseme Bile Yoksa Baktığımız Yüzlerde, 
Yoksa Sözlerde Avuntu,  
Avuçlarda Sıcaklık,  
Söylenecek İki Kelime Kalmamışsa,
Yaşanmışlıklarımızı Alıp Gidelim...
Hadi Duygularım,
Hadi Gönlüm,
Hadi Ruhum Gidelim...
Yolculuk Kavuşmaktır, 
Özlenene, 
Sevilene, 
Hasret Duyulana,
Özlemin Biteceği O An'a Doğru Dolu Dizgin Gitmektir... 
Hadi Duygularım,
Hadi Gönlüm,
Hadi Ruhum Gidelim...
Meleklerle Gidelim, 
Du'alarla Gidelim, 
Aşkla Gidelim...
Hadi Ruhum,
Yerimize Gidelim...


Eğer Ben Bu Yazıyı Erteleyememişsem,
Sayfama Düşmüşse,
Ve Siz Şu An Bu Satırları Okuyorsanız,
Bilin ki,Ya Ona Dair Yazacak Harflerim,
Kelimelerim,
Cümlelerim Tükenmiştir,
Ki Tükenmez,
Ya Artık Aşkımı,
Sevgimi,
Sevdamı Hak Etmediğine Kanaat Getirmişimdir,
Ki Getirmem,
Ya da,
Neyse,
Siz Anladınız Ne Demek İstediğimi....................

Blog'a Eklenme Tarihi: 
01.08.2016
Sayfaya Düşme Tarihi:
Meçhul




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.