27 Ağustos 2016 Cumartesi

Gelmediğin Her Gün "Değer misin?" Diye Düşüneceğim Ama.........

Şarkılar,
Her Gidenin Ardından Kalandır, 
Çünkü Gelen Boş Gelir Ama Boş Gitmez...
Gelmişse Bir Sefer,
Yerleşmişse Kalbimize, 
Hele Bir de Sevmişsek Onu Yazık Bize...!
Ama Ne Yazık ki Gelenler Hep Gidicidirler... 
Sanki Bir Han'mış Gibi Kalbimiz Gelir Kalır, 
Ve Giderler,
Hem de Ne Gitmek...!
Bir Düşmanı Öldürürcesine, 
Bir Pisliği Çöpe Atarcasına Gitmek…!

Bir Hayalin Ötesine Geçemeyen,  
Ne Yazılırsa Yazılsın Cisimlenemeyen Bir Düşten Çok mu Beklediklerim?
Bir Ses,  
Bir Soluktur Tek Derdim Derken Hiç mi İnandırıcı Değildir Yürek Kalemimden Dökülenler?
Ama Biriktirdiğim Cümlelerim Vardır Benim...
Kimselere Söylenmemiş,  
Kimselerin Duymadığı Sözcüklerim...
Her Şeyin Başladığı ve Bittiği Yerde,  
Buradayım... 
Unutulmaya Yüz Tutmuş Bir Dilin Son Sözcükleri İle Çıkıyorum Yollarına... 
Ömrümden Ömrüne Açılan Onlarca Kapının Eşiğindeyim... 
Bir Labirentin Tam Ortasında,  
Ne Tuhaf Bir Çelişkidir ki Çözemiyorum... 
Her Yolun Sana Çıktığını Bildiğim Halde Kaybolmaktan Korkuyorum... 

Kendi Bedbahtlığıma Yana Yana Işık Aradığım Bir Gün Daha... 
Bir Yandan Bir Tutam Işık Diye Yalvarıyorum,
Diğer Yandan Bu Dehlizde Yürek Kalemimle Gönül Defterime Yazıyorum, 
Belki Bir Anda Olsa Unuturum, 
Bu Derin, 
Soğuk,
Sessiz Dehlizi Diye...
Aslında Yazmakla Yazmamak Arasında Kararsızım,
Sol Yanımda Derin Bir Kalp Sızım Var...
Sahi Onun Yokluğundan Çıkar mı Yürek Kalemimden Bunca Hece?
Büyür mü Umutlar,
Hayaller?
Çünkü Yolunu Gözleyerek Geçti Onca Saat, 
Gün, 
Ay, 
Yıl,
Onu Özleyerek Geçen Zaman Bana Bin Asır...
Benim İçin Yazmak Karanlıkta, 
En Karanlık, 
En Derin Dehlizlerde Bile Nefes Almak Demek... 
Benim İçin Yazmak Seninle Konuşmak 
Ya da Konuştuğumu Sanmak Çünkü...
O Karanlık,
Soğuk Dehliz'de İmdat Çığlıklarını Atmak, 
Ve Onların Duvardan Sekip Geri Gelmesini Duymak Ne Zor 
Bilir misin?

Onu Anlamaya Çalıştığımda Adı Yoktu Yüreğimde... 
Rüyalarımda İzini Sürdüm Geceler Boyu...
Yüzünü Çizemediğim Hayallerinle Uyandım Sabahlara,
Ve Tutkuyla Sarıldım Ona Yüreğimin Kimsesiz Sokaklarında…
Ben Onu Hiç Tanımadan Yazdım Aşk Kokulu Sayfalara...
Ben Hayatımda Sadece Bir İnsanı Bekledim, 
Onu Aradım, 
Onu Özledim,
Sadece Onun Hayalini Kurdum... 
Bu Dünyadan Sadece Onun Yanına Kaçtım, 
Sadece Bir Adama İnandım, 
O Adama Güvendim... 
Hiç Görmeden 
Tanımadan İnandım Ona...
Onun Hayalini Kurdum Her Gece Başımı Yastığa Koyduğumda... 
Onun Hayallerine Daldım...
Doğuştan Kalbimde Olan Bir Sevgiydi Onunki... 
Ben Hayatımda Sadece Bir Adamı Tüm Benliğimle Sevdim, 
Ömrümü Onu Aramaya,
Bulmaya Adadım... 
Ben Sadece Bir Adam İçin Ağladım Onsuz Gelen Her Gece... 
O Adam İçin Katlandım Bu Günüme... 
Sadece Onun İçin Bekledim Bir Sonraki Günü Sabırla...
Sendin Her Batışında Beni Hüzne Boğan Güneş,
Göğüs Ağrım, 
Kalp Çarpıntım, 
İçime Çektiğim En Derin Nefes... 
O Nefesle İçime Dolan,
İçimde Dolanan Sendin... 
Sendin Ufuk Çizgisindeki, 
Geliyor mu? Yoksa Gidiyor mu?
Hiç Anlayamadığım,  
İç Çekerek Hayalini Kurduğum
Yıllardır Özlediğim,
Ve Tükenmez Bir Hevesle Göğsümün Ta İçinde Sakladığım...  

"Her Şey Çok Güzel Olacak",
En Çok İnanmak İstediğim, 
Ama Bir Türlü İnanamadığım Kelime...
Bu Kelime Ne Derece Doğru Ne Derece Yanlış?
Üzgün Birini Avutmak İçin mi Söylenir Bu Kelime, 
Yoksa Umutlarına Umut Katmak İçin mi? 
Yarına Çıkmak İçin mi Söylenir Bu Kelime,
Yoksa Bu Günü Rahatlatmak İçin mi?
Yaşadığım İçin mi Var Oluşum, 
Yoksa Nefes Aldığım İçin mi Yaşıyorum?
Yaman Bir Çelişki,
Tıpkı Hayat Gibi Zor Bir Denklem...

Karanlıkta Gölge Olur mu Hiç?
Bende Olmaz Diye Biliyordum Ta ki Sen Gidene Kadar… 
İşte Senin Bana Bıraktığın Miras Bu, 
Senden Bana Kalan Bu, 
Sadece Karanlıktaki Gölgeler... 
Ne Yapmalıyım? 
Nasıl Katlanmalıyım? 
Bana Sevilmeyi Göstermedin ki Hiç… 
Peki Şimdi Ne Olacak?
Ne Yapacağım? 
Neden Bunu Öğretmedin Bana?
Hiç mi Düşünmedin Ne Yapar Bu,
Nasıl Yaşar,
Hiç mi Üzülmez Diye? 
Doğru Söyle,
Hiç mi Sevmedin Beni?
Hiç mi? 
Peki Ben Nasıl Oldu da Sevdim Seni Delicesine? 
Ölürcesine Nasıl?
Artık Ne Soracağımı,
Kime Nasıl Soracağımı Bilmiyorum... 
Sadece Ağlıyorum Güneşin Ay'a Döndüğü Gecelerde...
Sen Belki Gülüyorsun, 
Eğleniyorsun, 
Geziyorsun,
Hatta Yeni Sevgililerinle Dolaşıyorsun, 
Ben İse Karanlıktaki Gölgeleri Görüyorum... 
Senin Olmadığın Bu Dünyada Gecem Gündüzüm Belli Değil... 
Ben Ne Yapıyım?! 
Nasıl Yapıyım?! 
Ben Seni Gerçekten Sevmiştim...
Adına "Gökkuşağı" Diyecek Kadar Çok Sevmiştim ...
Gitmek Zorunda mıydın?
Bırakmak Zorunda mıydın Beni? 
Gerçekten Sevdim Diye mi Gittin? 
Ne Oldu? 
Nasıl Oldu? 
Hani Sorarlar Ya Hep; Ben Sana Ne Yaptım Bunu Hak Edecek, 
Bende Sana Soruyorum Şimdi "Ben Sana Ne Yaptım?" 
Hepsi mi Sahteydi O Gülüşlerin, 
Öpüşlerin, 
Bakışların? 
Şimdi Hayatının Hangi Anına Gitmek İsterdin Deseler, 
Seninle Dopdolu Olan O Seneye Dönebilmek İsterdim... 
Hani Şu Hem Çok Yakın Hem de Çok Uzak Olduğumuz O Yıla...
Küçücük Yüreğime Sonsuz Bir Şeyler Sığdırmaya Çalışıyordum O Yıl... 
Küçüktüm ve Çok Sessizdim Üstelik... 
Belki Seni Benim Kadar Kimse Sevmedi, 
Belki Ben de Kimseyi Senin Kadar Çok Sevemeyeceğim...
Sen Beni Sevmedin, 
Sen Beni Zamanın Hiç Bir Yerinde Sevemedin...
Özledim, 
Görmeyi Çok İstedim Belki de,
Çok İstediğimdendir Gerçek Oldu...
Ellerin Bana Bir El Mesafesinde Yakın Oldu, 
Ve Gözlerin Tam Gözlerimin Üstüne Değdi... 
Özlenensin... 
Uykularımı Kaçıran Korkularımsın...
Korun İçinde Ayazımsın... 
İtiraf Etmeden Yuttuğum Kelimelerim...
Hükmümsün... 
Kararımsın...
Tercihimsin... 
Yaşadığımı Hissettiren Nefesimsin...

Biliyor musun?
Kaybolmak İstiyorum,
Gitmek,
Uzaklaşmak, 
Sadece Sana Ulaşmak İstiyorum...
Seninle Konuşmak,
Sende Kaybolmak İstiyorum...
Gitmek,
Yalnız Olmak,
Ama Sadece Senin Olduğun Bir Yalnızlık Olsun İstiyorum...
Tüm İnsanlardan Uzaklaşmak,
Senin Olduğun Bir Yalnızlıkta Kaybolmak İstiyorum...
Özledim İşte...! 
Bana Özleme Diyemezsin,
Kızamazsın,
Bağıramazsın,
Dur Diyemezsin,
Hele de Git Asla...!!!
Ben Yemin Etmişim Allah'a Seni Bulmaya,
Seni Mutlu Kılmaya...
Atamazsın Beni,
Düşünme Diyemezsin...!
Seni Sen Yokken Bile Düşünürken,
Şimdi Nasıl Olur da Düşünürüm Başka Bir Şeyi?
Bana Bekleme Diyemezsin...!
Özleme,
Yazma Diyemezsin...!
Benim Sözüm Söz,
Bekleyeceğim...
Son Nefesimi Alana,
Toprak Olup Yok Olana,
Kıyamet Kopana Kadar Bekleyeceğim...
Gelmediğin Her Gün "Değer misin?" Diye Düşüneceğim,
Ama Ertesi Gün Yine Bekleyeceğim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.