1 Ocak 2013 Salı

Bir Çıkmaz Sokak Bu Aşk Şimdi...!

Aşk'a Aşık Bir Adam Var Şimdi Çok Uzaklarımda... 
Aşk'a Aşık Bir Adam Var Şimdi Nabzımda... 
Aşk'a Aşık Bir Adam Var Taa En Derinimde...

Aşk'a Aşıktı Adam...
Aşk'sız Olmaz Diyordu, Başka Bir Şey Demiyordu... 
Yüreği Öyle Kırılgandı ki, Dayanamıyordu Bu Dünyanın Adaletsizliğine... 
O Yüzden Hiçbir Zaman Tam Olarak İyi Hissetmedi Kendini... 
Hep Bir Şeyler Eksikti... 
Hep İdare Eden Günler İzliyordu Birbirini...
Mutlu Olduğu Günlerde Bile, Dünyanın Bir Köşesindeki Mutsuz İnsanları Düşünüp Üzülüyor, Mutluluğunu Onların Umutsuzluklarına Gömüyordu... 
Ama Umut Kıvılcımları Saçıyordu Sesi...
Ne Kadar Çaresiz Olursa Olsun, Düşüp Dizlerini Kanatsa da, Hayatın Geçit Vermez Yolları O Her Defasında Ayağa Kalkıp Tekrar Yola Devam Edebilecek Kadar Kocaman Bir Yüreğe Sahipti... 
Her Daim Aşk Vardı Çünkü Yüreğinde...
Her Şeye Karşı Sonu Gelmez Bir Aşk'tı Onu Kendisi Yapan... 
Hüzün Mevsimini Seviyordu En Çok...
Hazan Mevsimi Aşk'a Aşık Adam Demekti, Aşk'a Aşık Adam Hazan... 
Yere Düşen Her Yaprağa Bir Anlam Yüklüyordu, Her Birine Tek Tek Yitirdiklerini Yazıyordu Hiç Usanmadan...
Artık Bir Daha Dönmeyecek Olan Her Yitirdiğine İnat  Aşk'a Aşıktı Adam... 
Ruhundaki Çocuğu Yitirmemişti Henüz.... 
Çocuk Masumiyeti İlk Günkü Kadar Tazeydi Benliğinde... 
Çocuk Kalabilmekti Belki de Onu Bu Denli Farklı Kılan... 
Etrafında Büyümek İsteyen Onca İnsanın Aksine O Biliyordu Ancak Bir Çocuk Gibi Bakarsa Görebileceğini Her Şeyi Olduğu Gibi...
Biliyordu, Her Aşk Ayrılıklara Gebe... 
Biliyordu, Aşk Umut Etmekti, Aşk Gelmeyeceğini Bile Bile Beklemekti... 
Biliyordu, Aşk Acı Çekmekti... 

Bir Gün Beklediği Aşk'ı Buldu Sandı Ama "İmkansız" Diyordu Kadın Ona "İmkansız Bizim Aşk'ımız!"...
İmkansızdı da Gerçekten… 
Eğer Bir Parça Umut Olsaydı Bu Aşk İçin Koşup Gitmez miydi Ona Sanıyorsunuz Kadın?
Gidip Bir Ömrü, Sıcaklığını Hiçbir Zaman Duyumsayamayacağı Göğsünde Uyuyarak Geçirmek İstemez miydi? 
Gidip Hiçbir Şey Yapmadan, Ona Hiç Dokunmadan Saatlerce Gözlerinin Taaa İçine Bakarak Günü Akşam Etmeyi İstemez miydi? 
Ama Olmuyordu İşte!
Bu Aşk'ın Kaderi Yıllar ve Yıllar Önce Yazılmıştı, Silmeye Gücü Yoktu Kadının...
Keşke Olsaydı...
Keşkelerle Bitirdi Ömrünü Kadın...
Son "Keşkesi" ve Tek "İyikisi" Oldu Aşk'a Aşık Adam’a Olan Aşk'ı...
"Keşke Sevmeseydim Seni" Derken Keşkesi Kendi İçin Değildi... 
Aşk'a Aşık Adama Olan Aşkı Hayatındaki En Güzel, En Doğru, En Kendini Bulduğu Şeydi...
Ardında Bırakacağı Adama Üzülüyordu Şimdi Her Şeyden Çok... 
Kadın Zaten Sonsuzlukta Bulacaktı Aradığı Huzuru, Ama Adam Yaşanmamış Anıların Altında Ezilecekti Bir Ömür... 
Kadın’ı Kahrediyordu Bu Son Demlerinde... 
Gözyaşları Yarım Kalmış Her Şey Adınaydı Şimdi… 
Yarım Kalmış ve Hiç Yaşanamayacak Tüm Anılar İçindi Keşkeleri... 
Ama Çok Sevdi Kadın Aşk'a Aşık Adamı... 
Hem de Hiç Olmaması Gerekirken...
Hem de Tam Giderayak... 
Hem de Hiçbir Şeyin Bu Aşk'ı İmkan Dahilinde Yapamayacağını Bile Bile... 
Hiç Olmayan Bir Dünya Kuruyorlardı Sadece İkisinin Bildiği ve Sadece İkisine Ait... 
O Dünyada Bir Daha Benzeri Olmayacak Duygular Beslediler ve Büyüttüler O Duyguları Çocukları Gibi...
O Dünyada Kırılganlıklar, O Dünyada Hüsranlar, O Dünyada Yıkımlar, O Dünyada Çıkmazlar da Büyüttüler Farkında Olmadan... 

Ve Kadın Şöyle Diyor Son Kez Aşk'a Aşık Adam'a... 
"Çok Sevdim Ben Seni, Hiç Sevmemem Gerekirken... 
N’olur Çok Görme Bana Bu Son Sevdayı... 
Bak İsminde Gizli Sonuncu Oluşun...
Biliyorum Faydası Yok Hiçbir Şeyin... 
Ama Zaman İlaç da Olduğunu Söylüyor Yaralara Bak...
Unutacaksın!
Unutacaksın Yaşanmayanları, Yaşadık Dediklerimizi de Üstüne Ekleyerek... 
Hiçbir Acı Sonsuza Dek Sürmez... 
Aşk'a Aşıksın Sen, Aşk'la Devam Edeceksin Virgül Koyduğun Hayatına Yeniden... 
Özlüyorum Şimdi Seni Tüm Özlemlerin Üstünde... 
Ve Seni Özlüyorum Hiç Hak Etmediğimi Bile Bile... 
Ben Demiştim, Anlatmaya Çalışmıştım Bir Zamanlar, Hatırlasana... 
Kaybettim Uğruna Savaş Verdiğim Her Şeyi...
Didindikçe Yitirdim Etrafımdaki Tüm Güzellikleri... 
Değer Verdikçe Değersizleştim, Umut Bekledikçe Ertelendim... 
Bu Anlamsız Düzen Aldı Beni Benden, Senden Önce...
Senden Önce de Çocuksu Bir Saflıkla Uzattığım Ellerime Dikenler Koydular...
Senden Önce de Sonsuz Bir Boşluk İçindeydim... 
Senden Önce de Çok Kereler Yenildim... 
Sen Geldin Değişti Sandım Tüm Renkler, Değişti de Bir Süreliğine... 
Önümde Uzanan Düz Çizgi Yön Değiştirdi Sandım... 
Kurtuldum Bir Süreliğine Asırlık Prangalarımdan, Nedensiz Kaygılarımdan...
Çok Kısa Sürdü Pembe Düşsellikler...
Uyandım!
Sen Geçerken Uğramıştın Hayatıma, Anladım... 
Şimdi Sen, Bendeki Seni Çözmeye Çalışıyorsun... 
Gereksiz! 
Benim Çıkmazlarım Bana Kalsın!
Umutsuzluklarımı Beslemeye Çalışıyorum Yıllardır Aslında Hiç Olmayan Umutlarla... 
Süt İsteyen Bir Bebeğe Su Verip Kandırmaya Çalışır Gibi Kandırıyorum Benliğimi Hiç Olmayacak Şeyler İçin...  
Hayatım Bir Mutluluk Oyunundan İbaret... 
Ve Kimseden Avuntu Beklemiyor Yüreğim... 
Sen Olduğun Yerde Kal Benim İçin... 
Ben Seni Hiç Olmayışında Düşledim... 
Kumral Bir Kız Çocuğunun Gözlerindeki Işıltıda Gördüm Seni, Aynadaki Yansımam Yaptım...
Bu Düş Sadece Bana Ait...
Sen Bana Aldırma!"...
Hiç Unutmadığını Biliyorum Aslında, Buna Rağmen Niye Hatırlatma Gereği Duyuyorum Onu Bilmiyorum... 
Hiçbir Şey Bilmemek Ne Acı Aşk'a Aşık Adam...
Ve Sen Demiştin ki; "Sen Bir Hayaldin Sadece"... 
Evet, Hayaldim...
Evet Düş(tüm)...
Düş Bitti, Uyan Artık… 
N’olur Dedirtme Bana… 
Bir de Sen Böyle Yapma N’olurrrr!
Gitmek Üzere Olanlar Aşık Olamazlar mı Aşk'a Aşık Adam?
Hakları Yok mu Buna, Söylesene?
Yüreğime Söz Geçiremedim, Suç Benim mi? 
Sen Aşk'a Aşıksın, En Çok Sen Anlarsın...
Susma Yalvarırım!
Yalvarırım Bir Şeyler Söyle!
İntizar Et  Ya da Ne İstersen Onu Söyle, Yeter ki Beni Son Yolculuğumda Sessizlikle Bırakma Bir Başıma! 

Ve Geri Kalan Tüm Cümleleri Boğazında Düğümlendi Kadın’ın...
Aşk'a Aşık Adam Ondan da Önce Terketti O Sokağı... 
Mavi Düş Karanlığa Gömüldü, Umutlar Sonsuzluğa...
Ve Bu Aşk Hiç Yaşanmaması Gerekenler Arasında Aldı Yerini...
Geçmişte Tebessümle Hatırlanamayacak Olan, Pişmanlıklarla Dolu... 
Düş'ken Karabasana Dönüşen Bir Çıkmaz Sokak Bu Aşk Şimdi...
Ne Edilecek Bir Çift Söz, Ne Yazılacak İki Satır Dize Var Artık... 
Sadece Hüsran Bu Düş'ten Geriye Kalan...
Sadece Gözyaşı...!

Yüreğim, Mutsuzluğu Vuruyor Şimdi... 
Duygularımsa, Delik Deşik... 
Gözlerimde Kan Yağmurları...
Sensizlikte Gözlerim, Çaresizliğime Yenik... 
Biliyorum, Bitti Desem de Bu Aşk Sonsuza Dek, Asla Bitmeyecek... 
Şimdi, İki Damla Gözyaşı Bıraktım Ardımda, Benden Sana Hatıra... 
Mahşere Dek Sevdama Şahitlik Edecek...
Ağlama Sakın, Bilirsin ki Sana Asa Kıyamam...
Senin Yerine de Ben Ağladım...
Ayrılırken Bak, Satırlarımda Sana, Benden Sana Son Hatıra Öksüz Bir Damla Gözyaşı Bıraktım...
Seni Bensizliğe, Kendimi de Sensizliğe Mahkum Ettim... 
Sevdana Bir Çizgi Çektim...
Yanıma Bir Tek Kalbini Aldım...
Bendeki Seni, Sana Bırakıyor, 
Sendeki Beni, Sana Emanet Ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.