11 Ocak 2013 Cuma

Bu Gün Yine Sensizliği Yaşıyorum...

Bu Gün Yine Gözlerim Yaşlı, Yine Seni Düşünüyorum...
Düşündükçe Seni Özlüyorum...
Bu Gün Yine Sana Hasretim...
Yine Aylardır Yanımdasın Yine Aylardır Yok...
Yine Hasretin İçimde Bir Çığ Gibi Büyüyor...
Dün Olduğu Gibi Bu Gün de Sana Olan Sevgim Susuyor...
Bu Gün Yine Sensizliği Yaşıyorum...
Yudum Yudum İçiyorum Hasretini...
Yudum Yudum Ölüyorum!
Cansız Bedenimde Bir Tek Seni Yaşatıyorum...
Sensizliğin Izdırabıyla Ölüme Her Gün Biraz Daha Yaklaşıyorum...
Bu Gün Yine İçimde Bir Şeyler Ölüyor...
Yine İçimde Bir Şeyler Acıyor...
Yine Sabahladım Seni Düşünerek...
Yine Gözlerime Uyku Girmedi Sabahlara Dek...
Bu Gece Sensizlik Uyutmadı Beni...
Kimbilir Belki de Bir Gece Sensizlik Sonsuza Dek Yumar Gözlerimi...
Bu Gün Yine Yolun Karşısındaki Mezarlığı Seyre Daldım...
Ruhum Bedenimden Fırlayıp Gitti Gözlerimin Daldığı Yere...
Bir Gün,  Bir Gün Gelirsen Beni Görmeye...
Ya Camda Seni Bekliyorumdur, Ya da Yolun Karşısında...!

Yüreğim; Senden Başka Yardımcım Yok! 
Konduğun Yerlerde Onu Görürsen Benim Yerime Söyle Aynen Şunu;
Söylersin Değil mi?
"Sevgiyi Taşımak Değil Hasreti Çekmek Zor! 
Yaşamak Değil, Ölüm Değil Sevdiğini Özleyip de Görememek Zor" Diye...!

Bazen Uzun Cümlelerin Noktasıdır Aşk... 
Bazende Sebepsiz Akan Yaşların Şahidi...
Kimi Zaman Zarafetidir Güzelliğin, Kimi Zamanda Kalbin Akıla İhaneti... 
Güzellikler Arasında Sarhoş Olursun...
Gece Olur Hayaliyle Isınırsın... 
Sabah Sesiyle Uyanmak İstersin... 
Mevsimsiz Bir Yağmuru Andırırsa Eğer, Bu Ne Yaşamaya Ne de Üzülmeye Deger... 
Zaten Fazla da Sürmez Bu Yağmur, Çok Geçmeden Ayrılık Rüzgarları Eser... 
Ve Hep Olduğu Gibi Ayrılık Çıkar Karşına... 
Bu Acıyla Kavrulurken Bedenin, Değmez Hiçbir Şey Yaşamaya... 
Ve Koyu Bir Karanlığa Bürünür Her Yer...
Yüzün Ne Mutlu Olur Ne de Bir Daha Güler... 
Hep Bir Çıkmaza Sürüklenirken Yollar... 
Avcundan Akıp Gider Yıllar... 
Dört Duvar Arasında Hapis Olursun... 
İnsanların Yüzünde Nefreti Okursun... 
Gün Gelir Geçmişin Karanlığında Elinde Olmadan Sende Kaybolursun... 
Ve Uzun Zaman Sonra Hatırlarsın Geçmişi... 
Gözünde Canlanır Yaşanılanların Her Biri... 
Hayatın Geçerken Tıpkı Bir Film Gibi... 
Kapını Çalmaya Uzanır Azrail Diye Biri...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.