4 Ocak 2013 Cuma

Yüreğimin Üstünde Koca Bir Aşk Yatıyor...


Bu Gün Rüzgar Alabildiğine Hırçın, Yağmur Alabildiğine İnatçı...
Satırlarımda Gezinen Ruh'um Bir Beden Olabilmek İçin Senden Anlamlı Cümleleri Bekliyor...
Bir Bilsen İçime Dolup Dolupta Bir Türlü Kelimelere Dökemediklerimi, Yazmaya Her Kalktığımda Cesaret Edemediklerimi...
Bir Bilsen İçimde Çözülmez Bir Kördüğüm Olan Cümlelerimi, İçimi Sızım Sızım Sızlatan Harflerimi, Yazmaya Bile Cesaret Edemeden Sildiklerimi...
Binlerce Kelime ve Cümlelerin Altında Ezilirken Yüreğim Bir Bilsen Sana Söylemek İsteyipte Söyleyemediklerimi...
Kelimeler Anlatmak İstediklerimi Anlatamasa da  Dudağımda Binlerce Şiir Kanıyor Binlerce Şiir Yanıyor...
Hiçbir Cümleye Sığamayacak Kadar Uzun ve Hiçbir Kelimenin İfade Edemeyeceği Kadar Derinsin İçimde...
Yüreğine Tutkulu Yüreğim, Sevgin İçimde Sanki Bir Alev, Yakıyor Benliğimi...
Yalnızca Sana Yazmak ve Yalnızca Seni Özlemek Geliyor İçimden...
İçimdeki Ses Susmuyor, Sükutumdaki İsyanım Bir Türlü Dinmiyor...
Bir Seni Söylüyor, Bir Seni Okuyor Yürek Alfabem...
Yine Gözbebeklerimde Tütüyorsun...
Yokluğunla Bedenimi Yüreğimden Söküyorsun...
Ah Be Sevgili! Kalbim Ağrıyor...
Yüreğimin Üstünde Koca Bir Aşk Yatıyor...
Her Gece Gördüğüm O Rüya Gerçek Olsa Diyorum...
Ruh'uma İşleyen Sesinle Gel Desen Bana ve Ben Sana Gelsem...
Tutsam Ellerini, Dalsam Gözlerine...
Tutunsam Sıcaklığına...
Hiç Bırakmayacakmış Gibi Sarılsam Sana...
Nefesim Kesilene Kadar İçime Çeksem Kokunu...
Kokun Kokuma Karışsa...
Öpsem Doya Doya, Nefesime Karışsa Nefesin...
Dudaklarımız Birbirine İliklense...
Dinlense Nefesimle Nefesin...
Beni Hissetse Sadece Yüreğin...
Yoksul Ömrüme Sıcaklığın Karışsa...
Kalbimiz Aynı Anda Atsa...
Zaman Dursa ve Yepyeni Bir Hayat Başlasa Dünyanın En Mutlu İnsanı Ben Olurdum...
Hadi N'olur Sevgili!
Gel de Bana!
Bitsin Sevda Acılarım, Dinsin Yürek Yangınlarım...
Sıkıca Sarıl Bana, Uzak Tutma Kendini...
Sarıl Bana...
Sarıl Sıcak Nefesime...
Sevdalı Başımı Daya Omzuna...
Sil Gözyaşlarımı...
Al Beni Koynuna...
Koklamak İstiyorum Tenini Doya Doya...
Hayallere Dalmak, Mutluluğu Senin Kollarında Yaşamak İstiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.