3 Ocak 2013 Perşembe

Herşey Sen Kokuyor Sanki Delirtircesine...

Bazen Gönlünün Sahibinden Duyduğun Bir Söz Kıyar Kalbine Bazen Söylemek İsteyipte Söyleyemediklerin Zehirli Ok Gibi Saplanır Yüreğine...
Bazen Bitmek Bilmeyen Dertler Yağmur Olur Yağar Üstüne Bazen, Çöllere Düşürür, Bazen de Dağları Deldirir...
Yanımda Sızısını En Derinden Duyduğum Bir Kalbim, Gözyaşlarımı Akıttığım Defterim Bir de Kalemim Var Elimde ve Ben Tüm Umutların Bittiği Tüm Kelimelerimin Tükendiği Yerdeyim!
Bilinmemezlikler Almış Beni, Bilinmeyen Bir Yerde Sensizim...
Her Yer Sırılsıklam, Yağmur Bulutları Yüreğime Yağıyorlar Sanki...
Ömrün Değil Ama Sözün Bittiği, Sızının Dinmediği Yerdeyim...
Tahammülümün Bittiği Son Noktadayım!
Hiç Söylenmemiş Sözler Yazmaya ve Yeniden Cümleler Kurmaya İhtiyacım Var...
Yetmiyor Bildiklerim!
Seni Düşünüyorum Kalbimin En Acı Veren Derinliklerinde...
Bütün Gücüm Bitiyor, Acılar Damla Damla Akıyor Gözlerimden...
Ruh'um Çaresizlikler Girdabında Sıkışmış Dayanılmaz Acılar Çekiyor...
Kanayan Gözlerimden Sızılar Damlıyor...
Hayalin Karşımdan Bir An Olsun Gitmiyor...
Her Yer Herşey Sen Kokuyor Sanki Delirtircesine...
Her Şey Her Yer Senin Kokuna Bulanmış!
Adım Attığım, Gördüğüm, Ulaştığım Her Yer Sen Kokuyor...
Söylediğim Her Hece Her Kelime Sen Kokuyor...
Bedenim Sen Kokuyor Ellerim Sen...
Ruh'um Sen Kokuyor Yüreğim Sen...
Düş'lerim Sen Kokuyor Hayallerim Sen...
Tenim Sen Kokuyor Saçlarım Sen...
Dudaklarım Sen Kokuyor Nefesim Sen...
Senin Olduğun Her Yer Aşk Kokuyor, Her An'ımda Seni Soluyorum Sevgili...
Sen Uğruna Ağladığım, Üşürken Yandığımsın...
Sen Her Gece Hayalini Üzerime Yorgan Misali Örttüğümsün...
Sen Yastığıma Uyku Diye Baş Koyduğum, Rüya'larımda Gördüğümsün...
Keşke Sen Ben Olsan; Seni Sevmenin Ne Kadar Zor Olduğunu Anlasan...
Hala Küskün Sana Kalbim Ama Yine Gördüğün Gibi Dilimde İsmin...
Unuttum Desem de İnanma Sakın, İstesemde Unutamam...
Dilim Unuttum Dese de Kalbim Unutmaz Seni...
Hala Aşkın İçimde...
Hasretin Alev Alev Gönlümde...
Özlemini Yenemedim İçimde...
Yokluğuna Alışamadım Sevgili...


Her Ne Kadar Suskun ve Dilsiz Yüreğimle Yazmış Olsamda Bu Satırları Sakın Bana Hayat Böyle Bir Yer, Herşey Bitip Tükeniyor, Her Aşk Hayata Yenik Düşüyor Deme...
Senden Sonra Diye Bir Hayat Varmı Bilmiyorum Ama, Ben Senle Yaşayıp Senle Ölmeye, Senle Bitmeye Hükümlüyüm Sevgili...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.