19 Ocak 2013 Cumartesi

N'olur Gitme, Dayanamam Gitmelerine...!


Bir Sessizlik ki Tüm Benliğimi Sarmış...
Ağlamaklıyım Bu Gece...
Biraz Dalgın, Biraz da Yorgunum...

Bir Çığlık Kopuyor İçimde...
Boğazımda Hiç Bulmadan Yitirdiklerimin Acısı, Yutkunamıyorum...

Bu Gece Farklı Hissediyorum İçimdeki Seni...
Farklı Düşünüyorum, Farklı Atıyor Kalbim...
Duygularım, Hislerim, Özlemlerim Birbirine Karışıyor Bu Gece...

Ve Ben Düş'lüyorum Düş'lerimde Seviyorum Seni...
Neden Hala Aklımdasın?
Neden Hala En Sevdiğimsin?
Hala Sorularımın Bir Cevabı Yok!
Ve Ben Hala Seninleyim En Sensiz Olduğum Ya da Olduğumu Sandığım Anlarda...
O Kadar İçimdesin, O Kadar Benimlesin, O Kadar Bensin ki Seni Bulamıyorum...
O Kadar Karışmışsın ki Bana Bulup Çıkartamıyorum İçimden...
Ve İşte Gidiyorsun ...
Bir Hüznü Savuruyorsun Üzerime...
Paramparça Eden Bir Kasveti Salıyorsun Gecelerime...
Kuytulara Düşüyorum Apansız...
Acılar Birikiyor Yüreğime...
Tüm Kelimeleri Çırılçıplak Bırakıp Beyimde, Batırıp Yokluğunu Yüreğime Gidiyorsun...
Ve Sen Gidiyorsun Ben Kanıyorum...
Kal Gitme!
Can Alışır mı Sensiz Gecelere?
Alışır mı Böyle Gitmelere?
Dayanır mı Acı Çekmelere?
Dayanır mı Sensiz Saatlere?
N'olur Gitme...!
Dayanamam Gitmelerine...!



Yollar Ayrılmış Çoktan...
Pişmanlığım Yok Yüreğimde Sana Dair...
Çırpınışlarım da Boşuna Aslında..
Gidiyorsun...
Bende Sana Ait Olan Tek Şeyide Yanına Alarak, Arkana Bile Bakmadan, Kalbimi Yerinden Söke Söke Gidiyorsun...
Oysa Neler Demek İsterdim Aslında...
Diyorum da Zaten Ama Sana Değil Kendime...
Çaresizliğime...
Hala Umut Eden Ümitsizliğime...!

Şimdi Ben de Gidiyorum...
Yokluğum da Olmayan Yanımla Konuşur Dertleşirsin...
Göğsüne Yasla Başını Yokluğumun...
Sor Ne İstersen Ona, Nasılsa Anlatacaktır Nesi Varsa Sana...
O Yanım Sana Ait Olsun; Sende Kalsın...
Islak Dudaklarınla Masallar Anlatırsın Ona...
Gidiyorum...
Gecenin Siyahını Bağrıma Alıp, Olmayan Yanımı Hülyana Rüyana Katıp Gidiyorum...
Unutma!
Seni Çok Seviyorum...!


İçimde Kötü Bir His Var...
Yolun Sonumudur Ya da Yeni Bir Başlangıç mı Bilemem...
İçimde Kötü Bir His Var...
Hiç Bilmiyorum Bu His Neyin Habercisidir...!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.