12 Ocak 2013 Cumartesi

Esen Rüzgarın Adı Sensizlik mi?

Yüreğimde Bitmeyen Tükenmeyen Bir Yaprak Dökümü, İklimini Kaybetmiş Gönlümde Hazan Var...
Şu Esen Rüzgarın Adı Sensizlik mi?
Bu Sessizlik Sen misin?
Cümlelerimi Susmak mı Zor Olan Yoksa Sana Olan Koca Sevdayı Haykırmak mı?

Sensizlik mi, Yoksa Sensizliğe Rağmen İçimde Direnen Sevdan mı Beni Böylesine Acıtan?
Dört Bir Yanımı Sarmış Sensizlik Kokusu, Yine Sensizlik Var Yüreğimde...
Ne Sensiz Oluyor Ne de İçimdeki Özlemim Diniyor...
Sensiz Geçen Her Gün Biraz Daha Yok Oluyorum Biraz Daha Kayboluyorum...
Her An Ruh'umda Hissediyorum Sensizliği...
Kaçak Gözyaşları Akıyor Gözlerimden...
Oturup Bir Köşeye Senli Hayaller Kuruyor Senli Şarkılar Söylüyorum...
Hayallerime Kapılıp, Senli Rüyalar Görüyorum...
İçime Susup Seni Ne Kadar İstediğimi Düşünüyorum...
Her Yanımda Her An'ımda Sen Varsın...
Seni Sensiz Yaşamak İstemiyorum...
Sensizlik mi Yalnızlık mı Diye Soruyorum?
Hangisi Daha Zor?
Hangisi Daha Az Sancılı?
Hangisi Canımı Daha Az Acıtır?
Sensizlik mi Yalnızlık mı?
Aslında Hiç Farkı Yok Birbirinden...
Sensizlik Yalnızlıktı, Yalnızlık Sensizlikti...
Yalnızlık Belki de Sadece Benim Sözlüğümde Sensizlikti...
Sensizlik mi?
Nasıl Anlatayım?
Ben Kelimelere Döküp Anlatsam Bile Sen Anlar mısın?
Sensizlik mi?
Sen Hiç Sensiz Kaldın mı?
Bilir misin Sensizlğin Acılarını?
Sen Hiç Yabancı Yüzlerde Sevdiğini Aradığın Her Nefeste Onu Soluduğun An'ların Oldu mu?
Her Aklına Geldiğinde Gözlerinden Yüreğine Damlalar Süzüldüğü, Her Damlanın İçine Dayanılmaz Sancılar Bıraktığı Oldu mu?
Sensizliğe Alışmak mı?
Kolay mı Sensizliğe Alışmak?
Kolay mı "Artık Yok, Gitti, Unut Onu" Demek, Aşk'ı Sözcüklerden Çıkarmak?
Seni Sevmeye ve Özlemeye Devam Ederken Seni İçimden Sökmek, Gözlerim Her Yerde Seni Arayıp Sana Ağlıyorken Seni Yok Sayıp Sensizliğe Alışmak Kolay mı?
Kolay mı Severken Gitmek?
Severken Sevmiyorum Demek, Sensizliğe Alışmak, Kolay mı Sandın Sensizliği Yaşamak?!

Şimdi Sen Söyle; Bana Sensizliği mi  Seçeyim Yalnızlığı mı!?
Sensizliğin Acısına Dayanır mı Bu Yürek?
Yaşar mı Sensiz...!
Bırakır mı İnsan Bilerek Sevdiğini?
Kaybeder mi Sevgisini?
Kalbinin Bir Başkası İçin Atmasına Razı Gelir mi?
Araya Giren Zaman-Mesafe Zoruna Gitmez mi?
Gönül Sevdiğini Bulmuş İse Başkasını Anar mı?
Ateşine Yanmış İse, Başka Ateşte Yanar mı?


Yine Dudaklarımdan Dökülen Her Kelimede Sen Vardın
Ve Yine Sen Vardın Yarım Kalan Sevdamın Eksik Taraflarında...

Ben Aşk'ı Senin Göğsünde Soluklarken Susmadı Dilimdeki Hecelerim...
Yine Sana Koştu Kelimelerim...

Seni Yaşarken Aşk'ı Yazıyorum Gökkuşağı Rengindeki Kalemimle...
Ara Sıra Hıçkırıklarım Yükseliyor Sessizlikte...

Ne Tarafa Yürüdüysem Hep Sana Çıktı Yollarım...
Sevdikçe Tükendim, Tükendikce Sana Yenildim...
Seni Çok Seviyorum Dedikçe Sen Hep Sessiz Kaldın Ben İse Sensiz Kaldım....

Sona Erer mi Bu Sensizlik, Çözülür mü Bu Aramızda ki Sessizlik Bilmiyorum Ama Ben Sevdim Sadece Sevdim...
Sevdim Hemde Çok Sevdim...!
Kendimden Bile Çok Sevdim...!
Aşk mı Sevgi mi Bu Bilmem Ama Seni Hiçbir Şeye Değişmem...

Hiçbir Şeye Değişemem Senle Geçen Saatlerimi...
Ne Sensiz Yaşarım Ne de Sevginsiz...
Söyle Var mı Daha Ötesi...!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.