7 Ocak 2013 Pazartesi

Sensizlik Çok Kalabalık Geliyor Yüreğime...

Ve Bir Gün "O" Gelmişti Düş'lerine Ortak Olmuştu...
Küçük Bir Bebeğin Kalbi Gibi Hızlı Hızlı Atıyordu Kalbi...
Yüreğinin Her Atışında, Gününde Gecesinde "O" Vardı...
Günleri Gecelerin Ardına, Geceleri O'nlu Düşlerle Uyanamadığı Sabahlarına Bırakmıştı...

Hasret Kapısında Nöbet Tutuyordu...
Suya Hasret Çöl Gibi Hissediyordu Kendisini...
Hasretini Öyle Yoğun Yaşıyorudu ki, Yalnızca O'nu Duyuyor, O'nu Hissediyor, O'nu Dinliyor, Gözleri Her Yerde O'nu, Sadece O'nu Arıyordu...
Hep O'na Dokunmak, Hep O'nu Hissetmek ve Hep O'nu Yaşamak İstiyordu...
Yagmuru Özleyen Topraklar Gibi, Rüzgarı Bekleyen Yapraklar Gibi Bu Duyguları O'na Yaşatanı Özlüyor, O'na Delicesine Bir Hasret Biriktiriyordu Gönlünde...
Soğuk Karlı Bir Kış Günü Sarılmak İstiyordu O'na Sıkıca...
Sıkı Sıkı Sarılıp Yüreğinin Yağmurlarında Islanmak, Yüreğinin Atışını Duymak İstiyordu...

"Bana Gel Kendinle Beraber, Gelirken Kalbini de Getir" Diye Yalvarıyordu...
Aşk Ansızın Girmişti Hayatına ve Her Şey Öyle Değişmişti ki, İçindeki Tüm Karamsarlıkları Alıp "O" Hiç Kimsenin Başaramadığı Umut Tohumlarını Ekmişti Yüreğine...
Aşk'a Dair Ne Varsa Yaşanması Gereken Hepsini Yaşatmıştı O'na...
Her Yerde Her Şeyde "O" Vardı...
Yürek Aynı Yürekti, Ama Bu Kez Farklı Çarpıyordu...
Yüreğinde Çarpanın Adı Bu Kez Sevgi, Aşk, Özlem, Hasretti...
Tüm Yaşanalar Hayal Gibiydi...
Korkuyordu Bu Sevdadan...
Yavaş Yavaş Yayılıyordu Düşüncelerine Korkular...
Ve Tüm Korkulara Endişelere Teslim Olmuştu Aklı...
Söylediği Her Kelime Yüreğinde Binlerce Kez Yankılanıyor ve Ardından Bugüne Kadar Hiç Yaşamadığı O Tarifsiz Acıyı Yaşatıyordu Adeta...
Nasıl Bir Acıydı ki Bu, Tüm Bedeninde Hissediyordu...

Nasıl Bir Acıydı ki Bu Canını Ölesiye Yakıyordu...
Sanki Onun Ellerinde Bütün Kilitli Kapıların Anahtarları, Sanki Onun Yüreğindeydi Bütün Çıkmazların Çıkış Yolları...!

Seni Her Unutmaya Çalışışımda Sana Yeniden Başlıyorum İşte, Olmuyor, Yapamıyorum...
Bir Özlem ki İçimden Bir Parça Olmuş...
Öyle Bir Sen ki, Orada Duran Hüzün Olmuş, Dalga Olmuş, Sel Olmuş, Yüreğimi Tutuşturan Ateş Olmuş, Kor Olmuş...

En Az Senin Kadar Sorgusuz ve Bir O Kadar Cevapsızım...
Seni Hep Yanımda Aradım Bugün...
Uzanıp Elini Tutmak, Dudaklarından Bir Kez Öpmek, Gittiğin Yerlere Gelmek İstedim...
İçimde Büyüyen Hasret Yangınlarıyla, Gözlerimden Taşıp Sele Dönüşen Gözyaşlarımla, Sensiz Geçen Günlerin Istırabıyla Yollarına Düşmek İstedim...
Parça Parça Dağılmış Umutlarımla, Bir Görünüp Bir Sönen Hayalinle, Hasretin Yüreğimde Sensiz Geçen Ne Varsa Burda Bırakıp Ben Sana Gelmek İstedim...

Bir Yolculuktu Yaşadığım İçinden Bir Türlü Çıkamadığım...
Sürekli Gidiyorum Sonu Gelmeyecekmişçesine, Sonra Tekrar Duruyor Tekrar Geçmişi Yaşıyor ve Tekrar Başlıyorum Yürümeye...
Yürümek mi Bu Koşmak mı İçimde Olan Gerçekten Bilmiyorum...
Bir An Düşünüyorum ve Düşündüğümü Gerçekleştirmek İsteyen Bir Duygu Bütün Bedenimi Sarıyor...
Anlatmak İstediğimi Çok İyi Bildiğim An'larda Bile Ne Anlatmak İstediğini Bilmeyen Bir Çocuk Gibi Ağlıyorum...
Hayatı O Kadar Uzun Görmüyorum...
Kısaltıyorum Kelimeleri Yaşantım Gibi...
Yaşantımı Sen Doldurmadığın Dolduramadığın Sürece Belki Bu Yüzden Yaşamak Dahi İstemiyorum...

Yüreğimi Parçalayan Bir Izdırap Sürekli Beni Acıtıyor...
Bir Rüya Görüyorum Ama O Kadar Yıpratıyor ki Bu Rüya Beni Gerçekle Hayal Arasında Bocaladığım Bir An Başlıyor...
İşte O An Sensizlik Çok Kalabalık Geliyor Yüreğime, Taşıyamıyorum...
Öyle Bir Şey ki Bu Yağmurlarla Birlikte Ağlıyorum Sana ve Bana...
Yüreğime Katıyorum Seni Katabildiğim Kadar...

Hiç Olmadığın Kadar İçimdesin...
Sensiz Geçen Zamanlara İnat Daha Bir Hissettim Seni Bugün...
Olmadık Zamanlarda Aklıma Düştün, Zamansız Yaralandım...
Her Sabah Seni Bulmak İçin Yolara Düşmek Geldi İçimden Ama Yapamadım...
Bekledim...
Kendimi Param Parça Hissetim Ama Yine de Sana Kızamadım...
Unuttum Yüreğinin Kapısında Bekletildiğimi...
Unuttum Sorularıma Cevap Vermediğini...

Şimdi Artan Yalnızlığım, Büyüyen Yokluğun Var...
Ellerimde Sıcaklığın
Tenimde Kokun Var...
Gülüşün İçimde Saklı, Sen Neredesin Sevgili, Varlığın Nerede?

Şimdi Yokluğunu Soluyorum Aldığım Her Nefeste...
Isıtamıyorum Yüreğimi, Sen Yokken Yanımda, Sen Yanımdaymışsın Gibi Yapamıyorum...
Ben Kendi İçimde Kaybolmuşken Bu Kadar Ya Sen Neredesin?

Seni Yüreğimin En Güzel Yerinde Yaşamak İsterken, Senli Düşleri Yaşamak Niye?
Yüreğim Halen Sendeyse Bu Kısa Mesafelerde Uzak Olmak Niye?
Yüreğim Senin Sevginle Mutlu Olmayı İsterken Bıraktığın Acılar Niye?

Nasıl Beceriyorsun Böyle Çığlık Çığlığa Susmayı!
İçindeki Onca Tufanı Nasıl Gizliyorsun Böyle Sessizliğinle?

Şimdi Yokluğunu Soluyorum Aldığım Her Nefeste...
Varlığında Yokluğunu Yaşamak Ne Kadar Can Yakıcı Biliyor musun...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.