5 Ocak 2013 Cumartesi

Sensizlikte Yine Yüreğim...



Sevda Sancılarının Yüreğime Vurduğu Saatlerdeyim Yine...
Sensizlik Yine Damla Damla Damlıyor İçime...
Yine Yüreğim Islak, Mutsuzluklarda Ruh'um...
Yine Seni Haykırıyor Sensizliğe Alışamamış Yüreğim...
Yüreğimde Aynı Hüzün, Yine Karanlığa Teslim Olmuş Sensizliğim...
Gözlerimin Saçaklarından İnce İnce Acı Sızıyor...
İçimde Çığ Gibi Büyüyen Bir Haykırış Yüreğimde Kelepçeli Bir Aşk Var...

Bazen Hüzün Bazen Sen'sizlik Esiyor Yüreğimde...
Üşüyorum...!
Sensizlikte Yine Yüreğim...
Öyle Derin ki İçimdekiler, Bastıramıyorum...
İçimdeki Acınla Savaşamıyorum...
Defalarca Yara Alıyorum Kalbimden...
Ağlıyorum İçimi Acıtan Kalp Kırıklıklarım İçin...
Savaşamıyorum Artık Yokluğunla...
Sen İçimde Büyüdükçe Ben Küçülüyorum...
Hasretinle Mum Gibi Eriyorum...
Çarelerim Tükendi Artık Savaşamıyorum...
Acınında Acısı Vardır Bende Biliyorum Ama Kalbim Kaldırmıyor...
Yenildim Hüzünlü Hazan Mevsimlerine, Yaprak Gibi Düşüyorum...
Islanmış Yağmurların Mateminde Bir Sensizlik Üşüyor İçimde...
Bazen İki Kelime Takılıyor Boğazıma, Sessiz Çığlıklar Kopuyor Yüreğimde...
Umutsuzluk Çöküyor İçime Sensiz Geçen Günlerimde...
Aşk Acısının Soluğu Var Yüreğimde ve Yüreğim Ağlıyor Bendeki Sensizliğine...

Avuntu Yok...
Ümit Yok...
Olabildiğince Umutsuzluk Var...
Çokça Yetinecek Kadar...
Ölmeyi Dahi İsteyecek Kadar...!
Görmüyorsun Sana Ağlıyorum Her Satırda...
Gözyaşı Biriktiriyorum Yastıklarda...
Seni Sevmek İmkansız Olsada İçimde Besliyor Büyütüyorum Sevgini...
Hep Baharımsı Nefesini Soluyorum...
İçime Nasıl Girdin, Nasıl Su Gibi Aktın Yüreğimden Gözlerime Böylesine Bilmiyorum...
Sende Kalan Gözlerime ve Yüreğime Çok İyi Bak Olur mu?

İyi Bak Sende Kalan Son Emanetlerime...
Unutma ki Onlara En Son Sen Dokundun...!


İmkansızlıkları Yaşamak mıdır Sevmek, Yoksa Severken İmkansız mıdır Yaşayabilmek?
Ben Bu Sorunun Cevabını Bulamıyorum...
İmkansızın Oldum, İmkansızım Oldun, Yani  Birbirimize İmkansız Olduk...
Senin Gibisini Bulmam imkansız Olduğu Gibi, Seni Bir Başkasında Aramak ta Anlamsız...!

Olmuyor Artık Sensiz, Yüreğim Haykırıyor Seni...!
Adını Mırıldanıyor Dudaklarım...
Açıyorum Ellerimi Semaya...
Sen Kalbimi Kanatırken Her Aklıma Gelişinde, Ben Senin İçin Du'a Ederken Buluyorum Kendimi...

Ruh'umu En Karanlık Yanından Yalnızlığıma Yol Alıyorum, İçimden Sensizlik Geçerken...
Usulca Can Çekişiyor Sensizliğim...
Hüznümle Boğuluyorum Hıçkırıklarla...

Seni Unutamazsam Eğer Bu Acıdan Kurtulamayacağım Biliyorum, Ama Seni Unutamam Onu da Biliyorum...
Zorlayıp Kendimi, Unuttuğuma İnanıp, Sevgini İçime Atamıyorum...
Seni Seviyorum Herşeyden Çok...
Keşke Bunu İfade Etmenin, Edebilmenin Başka Bir Yolu Olsaydı...
Sen Farklısın Herşeyden, Herkesten...
Seni Yaşamak Çok Güzel...
Seni Unutamam Biliyorum...
Seni Unutmakta İstemiyorum...
Çünkü Seni Unutmak Sevgi'yi, Aşk'ı En Önemlisi de Kendimi Unutmak Demektir Biliyorum...!


Eğer Söz Geçirebilseydim Yüreğime...
Anlatabilseydim Sana Yüreğimi...
Bendeki Seni Kelimelere Dökebilseydim...
İçimdeki Seni Görebilseydin Eğer Diyecektim ki.................................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.