14 Ocak 2013 Pazartesi

Sımsıkı Sarıl Bana!

Her Gece Düşersin Yüreğime... 
Kimi Zaman Özlemlerinle, Kimi Zaman Gülen Yüzünle... 
Bazen Alırım Seni Kollarıma, Bazen Yoldaş Ederim Uykularıma... 
Her Gece Dolarsın Odama...
Kimi Zaman Ay Işığı İle, Kimi Zaman Sabah Güneşi İle... 
Bazen Gülersin Yüzüme, Bazen Uzanırsın Dizime... 
Her Gece Bırakıp Gidersin Hasretini...
Kimi Zaman Koklarım Yattığın Yeri, Kimi Zaman Saklarım Öptüğün Beni...
Bazen Ağlarım Ardından,  Bazen Gülerim Kahrımdan!

Yaşamımın En Uzun Gecesi Bu Gece...
Konuşabileceğim, Sarılabileceğim Elini Tutabileceğim Ne Bir Dost, Ne Bir Sevgili Yok!
Yalnızca Elimde Bir Kalem, Masamda Bir Kağıt...
Bu Gece de Seni Anlatıp Seni Yazacağım...
Önce Kahverengi Gözlerini Hayalime Getirip, Saatlerce Bıkmadan Usanmadan Gözlerine Bakacağım...
Ve Yüzlerce Binlerce Defa Gecenin Karanlığına Seni Sevdiğimi Delicesine Haykıracağım...
Gözlerimden Gözlerine, Gönlümden Gönlüne, Ellerimden Ellerine Zincir Vuracağım Kopmamacasına...
Şiirler Yazacağım Kavuşmuşluğuma...
Ve Senin Elini Tutup Sana Diyeceğim, Sana Haykıracağım...
Ne Diyeceğim Biliyor musun?
Hem de Yüzlerce Binlerce, Bir Ömür Boyu Seni Seviyorum Diyeceğim...

Şu An'da Seninle Olmak İsterdim...
Gözlerini Gözlerime Takıp Saatlerce Oturmak İsterdim...
İşte O Zaman Sana Duyduğum Bitmez Tükenmez Özlem Belki Biraz Hafiflerdi...
Güneşin Batışındaki O Gizliliği Seninle Yaşayıp Seninle Bulmak...
O Gizliliği Yaşarken Sana Sarılmak İçin Şu An'da Seninle Olmak İsterdim...
Derdimi Sevincimi Sana Anlatmak, Seninle Huzur Bulmak İçin Şu An'da Seninle Olmak İsterdim...
Yaşlı Gözlerimle Sana Bakmak ve Seni Sevdiğimi Defalarca Söylemek İsterdim!
N'olur Bana Sımsıkı Sarıl!
Öyle Sarıl ki, Yüreklerimiz Birbirine Değsin!
Öyle Sarıl ki, Yalnızlığımı Unutayım!
Öyle Sarıl ki, Beni Sevdiğini Anlayayım...
Çok Yalnızım!
Bu Yalnızlık Ancak Sen Bana Sarılırsan Yok Olacak!
Bana Dokunma!
Sarıl!
Sımsıkı Sarıl!
Öyle Bir Sarıl ki, Beni Yok Edecek Bir Çılgınlıktan Kendimi Alıkoyayım!
N'olur Anla Beni!
Dokunmana Değil, Sımsıkı Sarılmana İhtiyacım Var!
Yalnızım!
Belki Söyleyemiyorum Ama Sen Anla...
Vücudumu Oku, Orada Yazıyor...
N'olur Bana Sarıl!
Haykırıyorum!
Sarılmazsan Eğer, Bilmelisin ki Sonum Olacak!
Bedenim Soğuyacak!
N'olur Bana Sarıl!
Hem de Sımsıkı Sarıl!
Kendini Özgür Bırak...
Bırak Duygularını Perdelemeyi...
Bırak Irmaklar Gibi Coşsun Kalbin... 
Benim Ellerimi Tutarken Yaşadıklarının Yanlış Olduğunu Düşünme...
Bırak Sevgim Tüm Benliğini Sarsın! 
Sımsıkı Sarıl Bana!
Sarıl ve Beni Yaşa!

Günün Birinde Belki Anlarsın Ne Kadar Sevildiğini...
Ne Kadar Sevilebileceğini... 
Ama İş İşten Geçmiş, Seni Seven Gitmiş, Yitmiş Olabilir... 
İşte O Zaman Üzülme Vaktidir...
Ama Asla Üzme Kendini, En Azından Bir Kez Gerçekten Sevildin...
Ve Asla Unutma...!
Sevdiklerim Benden Önce Ölmezler...
Sevdiklerim Benden Çok Üzülmezler...
Sevdiklerim Benden Çok Sevmezler...
Ve Sevdiklerimi Benden Çok Kimse Sevemez!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.