1 Ocak 2013 Salı

Ve Geride Yanan Kavrulan Bir Yürek...!


Büyük Umutlar Beslersin Gönül Kafesinde, Bir Yaşamak Çıkarırsın Küçücük Avuçlarından Ve Anlarsın Yaşamak; Onlu Ya da Onsuz Yaşamaktır...
Giden Bilmez Senin Yarım Kalan Eksik Yanını...

Ne Kadar Seversen O kadar Kanar Yüreğin, O Kadar İncinirsin...
Ne Zaman Seni Unutacağım Desem Kendimi Kaybediyorum...
Seni Değil Unutmak, Unuttuğumu Düşündüğüm Gün Ölüyorum...
Meğer Benim Dünyam Senmişsin, İlk Elini Tuttuğumda ve Sana İlk Dokunduğumda Anladım "Sevmek" Kelimesinin Gerçekliğini...
Son Günlerde Adını Duymak Bile Yakıyor İçimi...

Boğazıma Dizilen Lokmalar Oluyorsun...
Dışa Yansımayan, İçime Akan Gözyaşlarım Oluyorsun...
Sızım Sızım Sızlıyor Kalbim...
Sen de Merak Ediyor musun Beni?
Özlüyor musun Sende?
Ve Bekliyor musun Gelmeyeceğimi Bilerek Geceler Boyu?
Göğsünün Sol Yanı Sızlıyor mu Seninde Sık Sık?

Senin Yüreğin de Kanıyormu Sevgili?
Farkındasın, Korkuyorum Seni Kaybetmekten...
Ve Bil ki Sen Yoksan Bende Yokum Dünyada...
Sakın Bana Sorma "Seviyormusun" Diye...
Nutku Tutulur Kelimelerin...
Karşında Tuz Buz Olur Cümleler...
Titrer Bedenim...
Susarım, Konuşamam ve Diyemem "Seni Seviyorum"...
Gözlerime Sor Seni...
Yüreğimi Al Avuçlarının Arasına...
Onlar Anlatır Bende ki Seni...


Okuduğum Hiçbir Şiir Dinlediğim Hiçbir Şarkı Yaşadığım Aşk'ı Tarif Etmiyor...
Tüm Şiddetiyle Kavuruyor Sevdan Çiziklerle Dolu Kalbimi...
Kalbime Hüküm Veremiyor Aklım...
Kendi Başına Bir Dünya Kurmuş Bu Yürek...
Sonunu Bilmediğim, Sonundan Çok Korktuğum Bu Sevdanın Baş Rolünde Sen Varsın...
Ve Avuçlarının İçine Bıraktığım Gururumla Tekrar Söylüyorum:
Seni Seviyorum, Seni Çok Seviyorum...


Sevdaların Feryatları Kalanın Kulaklarında Çınlıyor...
Giden Habersiz, Giden Suskun...
Ve Sensiz Kurduğum Tüm Cümleler Kifayetsiz...

Kendime Anlatamadığım Sancılar Yaşıyorum...
Zaman Durdu Yüreğim İçin...
Hayat Hep Karanlık Artık Benim İçin...
Yüreğim ki Yangın Yeri, Yüreğim Talan...

Sevmek Suçunu İşlediğim İçin Çekiyorum Tüm Bu Acıları ve Izdırapları...
Güneş Yüzü Görmemiş Hayallerim Şimdi Daha Yanlızlar...
Yüreğim Gerçekleşmeyen Gerçekleşmeyecek Ümitlerin Eteğine Yapışmış Sımsıkı...

Elimden Gelenin En Fazlasını Yaptım Unutmak İçin...
Unutamadım!

Sözde Biten Sevgiler Özde de Bitebilseydi Keşke...
Kalanlarda Gidenlere İnat Unutabilseydi...
Zor, Belki Çok Güç...
Ne Kadar Unuttum Desende, Hatta Nefret Dahi Etsen de Yüreğinde Gidenin Bıçak İzi Vardır...
Ve O Yara Sürekli Kanar...
Ne Kadar "Alıştım Ben Onsuzluğa" Desende İçinde Kocaman Ateşler Yanar...
Ve Geride Yanan Kavrulan Bir Yürek...!


Şimdiye Dek Hep Hayaldeki Sevgiliye Yazılmıştı Bu Blog'a Yansıyan Duygular...
Gerçekleştiğinde Gerçek Olduğunda Sus Pus Oldu Yüreğim...
Konuşmaktan Aciz Oldu Dilim...
Acıya Gebe Bir Kalp Taşıyorum Senden Sonra...
Seni Senden İzinsiz, Gizlice Sevmek Utandırıyor Beni...
Söylesene Hep Ben Kendime mi Haykıracağım Sevdamı?
Sen Bilmeyecekmisin Seni Ne Kadar Sevdiğimi...
Hep Başka Ağızlardan Sevildiğini Duyarken Ben Söyleyemeyecek miyim Seni Sevdiğimi?
Görebilecek Duyabilecek miyim Senin de Beni Sevdiğini?
Yoksa Hep Saklı Gizli mi Kalacak Bu Sevda İçimde?
Yoksa Sende mi Hep Kaybettiklerimden Olacaksın Ya da Hiç Kazanamadıklarımdan?

Sana Geldiğim Limanlarda Hep Fırtınalar Var...
Sensiz Çıktığım Her Yolculuk Kendimden Kaçmama Yetmiyor...
Bazen Bir Şiir Oluyorsun Dudaklarımda, Bazen de Devamı Gelmeyen Sözlerim Oluyorsun, Yutkunuyorum...

Ah Be Gönlümün Derinliklerinde ki Sevdam!
Bir Türlü Çıkmıyorsun Aklımdan ve Hiç Çıkacak Gibi de Gözükmüyorsun...
Biliyorum Duymayacaksın Bu Fısıltıyı Ama Ben Yinede Fısıldamak İstiyorum:
Seni Seviyorum, Seni Çok Ama Çok Seviyorum...



Ağlayan Bir Yürekten Ç/alıntı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.