10 Ocak 2013 Perşembe

Gel de Sönsün İçimde Yaktığın Ateş...

Nasıl da Soluk Soluğa Yaşadık O Kaçamak Anları...
Hala Nefesin Nefesimde...
Kokun Hala Üzerimde...
Teninin Kokusu İçimde...

Dilim Sustu Yüreğim Konuşuyor Artık Seninle...
Ne Zaman Sensizliği Tüm Hücrelerimle Hissetsem Takatim Kalmıyor...

Sensizliğin Ayazı Vurdukça İçime Kalbim Sızım Sızım Sızlıyor...
Bütün Dünya Benim Olsa Ne Olur ki Sensiz Hayat Yaşanmıyor...
Sensizlik Seni Sevmekle Tükenmiyor...
En Deli Ateşler Yanıyor İçimde...
İçimde ki Fırtınalar Dağları Dahi Devirirken Sensizlik Öyle Zor Geliyor ki Bana...
Artık Sensiz Olamıyorum Sevgilim, Sensiz Olmaya Gücüm Yok Artık!
Yıpratıyor Bu Sensizlik Aciz Yüreğimi...
Yüzümün Hüznü Ele Veriyor İçimdeki Fırtınayı...
Sonsuz Kederlerim Var Şimdi Yüreğimde, Bir de Delicesine Özlemlerim...
Artık Gündüzlerim Gündüzlerden Uzun Gecelerim Gecelerden...
Dudaklarım Mühürlenmiş, Ellerim Titriyor...
İçimde Amansız Bir Sancı Ateşi...
Sensizlikle Sonsuz Bir Bekleyiş Bu...
Söylesene Sevgili Sensiz Nefes Aldığım Yetmedi mi?
Gözlerime Geceleri Yüreğime Acıları Koyuşun Çektirdiğin Bu Ayrılık Yetmedi mi ?
Yetmedi mi Sensiz Yüreğime Akıttığım Gözyaşları?
Yetmedi mi Sensizliğin Bu Acı Izdırabı?
Bu Neyin Cezası Bana?
Dayanamıyorum Artık Bu Acıya Bu Sancıya!
Yüreğim Yaramaz Bir Çocuk Misali Söz Dinlemiyor...
Çaresiz İçimdeki Çocuk...
Sensiz Yaşamak Çok Zor...
Gel Artık Beni Artık Ağlatma!
Gel Artık Öyle Uzakta Durma...
Uzat Ellerini, Uzat O Sıcak Sevgi Dolu Kalbini...
Hadi Gel, Gel de Bitir Şu Yürek Sancımı...
Bitsin Artık Bu Ayrılık...
Sönsün Artık İçimdeki Sensizlik Ateşi...
Hadi Durma, Gel N'olur...
Gel ve Birdaha Hiç Bırakma...
Sar, Kokla, Öp, Okşa...
Şu İçimdeki Hasret Ateşi Sönsün Bu Karanlık Bitsin Artık!
Ay Doğsun Karanlık Gecelerime...
Bir Deli Rüzgar Çıksın; Alıp Götürsün Yılların İçimde Bıraktıklarını...
Gel Artık Ne Olur Gel!
Gel de Sönsün İçimde Yaktığın Ateş...

Hadi Çık Yollara, Gel Bana Doğru...
Dindir İçimdeki Sancıları...
Gel Artık Sevgilim, Özledim Seni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.