15 Ocak 2013 Salı

Her Şey İçin Sonsuz Özür Dilerim...

İçime Sessizce  Akıttığım Binlerce Gözyaşı, Yüreğimin Vuruşlarında Senin Bıraktığın Sevdanın İzleri, Derinliklerinde Devam Eden Sönmeyen Sevdanın Kor Ateşi Var...
Ne İçimin Acısına Dayanabiliyorum Ne de Seni Çekip Çıkarabiliyorum Kök Saldığın Yerden...
Özlemin O Kadar Yoğun ki İçimde Bu Acıya Dayanamıyor, Sensiz Nefes Alamıyorum...
Sana Sahip Olacağım Yerde Seni Kaybetmek, Senin Olmak, Sende Olmak Yerine Sensiz Olmak Ne Acı! Canımın İçi...
Aylardır Yüreğimden Geçenleri, Sana Anlatmak İstediklerimi, Sana Olan Aşk'ımı, Sevgimi, Hasret ve Özlemlerimi Hep Yazıya Döktüm...
İçimdekileri Satırlara Dökmekte Buldum Teselliyi...
İki Kırık Kalbin Tek Tesellisiydi Belki de Yazdıklarım, Kimbilir Belki de İmkansız Bir Aşk'ın Sessiz ve Çaresiz Çırpınışlarıydı...

Çünkü Ömrümce Ben Hep Seni Aramıştım...
Hep Seni Düşünmüş ve Seni İstemiş
Seni Beklemiştim Kırık Kalbimle Yaşlı Gözlerimle...
Seni Aramıştım Issız ve Karanlık Köşelerde...
Yıllardır Mutsuzluk İçinde Yaşayan Yaralı Kalbim Hep Seni İstemiş, Saatlerim Hep Sensizliği Vurmuş, Senin Yüreğime Geleceğin Günün Hayalini Kurmuştu...

Yağmurlar Yağarken Yüreğime, Damlalar Dökülürken Gözlerime Gözyaşlarımı Silecek Ellerini, Teselli Verecek Sözlerini, Boynuma Sarılacak Kollarını Aramıştım...
Hasretin İçimde Alev Alev Yanar Sensizlikte Kanarken Sol Yanım Ben Hep Seni Düşler Seni Özlerdi...
Bütün Zamanlarım Sen Kokardı ve Ben Damla Damla Kokunu Çekerdim İçime...

Birtanem...
Sen Duyamasan da Duymak İstemesen de Ben Aylarca Hep Sana Doğru Haykıran Bir Ses Sana Doğru Çağlayan Irmak Oldum...
Seni Hep En Çok Sevmeyi En Delice Sevmeyi İstedim...
Teselliyi Hep Sende Aradım, Seninle Gönlüme Doğan Gökkuşağının Yedi Rengini Sende Buldum...
Tesellisi Olmayan Gecelerde Kabusum Oldu Yokluğun!
Ben Sana Hep Üşüyordum, Sana Alev Alev Yanıyordum Ama Sen Yoktun...
Teselliyi Cansız Resimlerinde Aradım Hasretini Sessizce Gecelere Haykırdım, Sonra Bir Baktım ki Sensiz ve Tesellisiz Ölüyorum!
Ben Seni İstedikce, N'olur Gel Dedikce Hep Bahaneler Aradın, Bahaneler Yarattın, Her Defasında Kovdun Beni Yüreğinin Kapısından
Ama Ben Bir Türlü Gidemedim İşte O Kapının Eşiğinden, Gidemedim Senden Bir Adım Bile Uzağa...
Seni Unutmak İstedim Bir Türlü Unutamadım, Her Defasında Kendime ve Yüreğime Yenildim,
Sana Yenildim...
Söyle Sevgili, Şimdi Hayata Küsen Kelimelerime Hangi Hayatı Verebilirsin?
Acıların ve Hüzünlerin Mesken Tuttuğu Yüreğime Hangi Teselliyi Yerleştirebilirsin?
Ne İle Teselli Edebilirsin Beni?
Tesellisiz Ağlayan Kalbimi ve Gözlerimi Ne Söyleyip Susturabilirsin?

Biliyorum Hiç Sevmeyecek Hiç Özlemeyceksin Beni Ama Sen Yine de Unutma Beni Sevgili...
Unutma ki İncinmesin Seni Seven Çocuk Kalbim...
Acımasın Sevginle Dopdolu Yüreğim...
Yitip Gitmesin O Güzelim Anılarım...
Tesellisiz Bir Hüzün Kalmasın Senden Bana...
Unutma Beni Sevgili...
Benim Seni Unutmayacağım Gibi Sende Unutma Beni...
Yanımda Ya da Uzağımda Nerede Olursan Ol 'Hep Sen Oldun Kalbimde, Her Zaman Sen Olacaksın Gönlümde...


Konuşmak İstersin, Susturulursun, Susmak İstersin, Islak Gözyaşlarınla Konuşursun...
Ayrılıklarla Savaşırsın Ama Ya Zamana Ya Ölüme Yenilirsin...!

Keşkelere Artık Zaman Kalmadı Herşey İçin Çok Geç...!

Dayanılmaz Ağrılar Dinmeyen Sancılar İçinde Çok Acı Çekiyorum...
Yavaş Yavaş Tükeniyorum, Eriyor Bedenim...

Ölüme Bu Kadar Yakınken En Çok İhtiyacım Olan Şey Benden Sakındığın Vermemek İçin Direndiğin Sevgindi Ama Sen Hep Çok Gördün O Sevgiyi Bana...
Seni Sevmek Benim Seçimim Değildi...
Seni İsteyerek Sevmemiştim Birden Sevmiştim
...
Bakışlarına Sahip Olmak, Aşk'ınla Kalbine Dolmak, Duygularınla Yoğrulmak Ölene Dek Seni Sevmek İstemiştim...
Kalbin Benden Başkası İçin Çarpmasın, Bir Benim İçin Atsın İstemiştim...
Sana "Benimsin" Diyebilmek, Benim Sadece Benim Olmanı Değil Ölene Kadar Benim Olmanı, Bu Aşk'ı Gözlerine Bakarak Yaşamayı, Sadece Bana Ait Olmanı, Sadece Bana Bakmanı, Bana Sarılmanı İstemiştim...
Ben Çok Şey İstememiştim ki Sadece Benim, Birtek Benim Olmanı İstemiştim...
Sen Bana Sevgini Çok Görsen de Beni Sevmesen de Ben Seni İlk Gün ki Gibi Hala Seviyorum...
Seni Deli Bir Yürekle Sevdiğim Senden Gidemeyip Sende Kaldığım İçin...
Seni Sevdiğim, Özlediğim ve Bekediğim, Senle İlgili Yüreğimde Olan Her Şey İçin...
Milyonlarca İnsan Arasında Ruh'umun Diğer Yarısını Sende Bulduğum İçin...
Seni Senden Çok Sevdiğim İçin Özür Dilerim...!
Keşkelere Artık Zaman Kalmadı Herşey İçin Çok Geç...!
Bende Seviyorum Seni Demen İçin, Sayfa Sayfa Şiirler Yazman İçin, Yaşanmasına Müsade Etmediğin Bu Aşk İçin Artık Çok Geç!
Kendine Çok Ama Çok İyi Bak Sevgili...
                     

                ...........................................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.