27 Ekim 2015 Salı

Yüreğimin Dilinden Binlerce "Sen" Seslendim...

Ön Söz:
Aşkın İnsana Verdiği Yaşama Sevinci, Sevginin İnsana Kazandırdığı Heyecan İle Yeni Bir Güne Uyandınız mı Hiç?
Sabırsız, Asi ve Birazda Acemiliklerle Başlayan Yeni Bir Günün Nasıl Biteceğine Dair Bir Düşünceniz Var mı Bilmiyorum Ama Sevgi İle Başlayan Duyguları Aşk İle Gelişim Gösteren Hevesleri Sevgi İle Terbiye Edemez İseniz O Aşkınız Sizin Başınıza İş Açacağından Emin Olabilirsiniz...

İçimde Kopan Fırtınaları Dindiremiyorum...
Söyleyemiyorum Söylemek İstediklerimi...
Anlatmak İstiyorum Anlatamıyorum, Hayallerimi, Izdıraplarımı, Acılarımı Durdurmak İstiyorum, Durduramıyorum...
Ne Kadar Zormuş Seni Özlemek...
Ardından El Sallarken Ruhumun Bedeninden Uzaklaştığını Bilmek...
Her Uzaklaştığın Kilometrede Kendimden Dahada Fazla Şeylerin Eksildiğini Görmek...
Cayır Cayır Yanarak Ümitsizlikler İçinde Harlayarak Ateşleri Yanarak Eksilmek, Küllenmek...
Ne Kadar Zormuş Seni Özlemek...
Ne Kadar Zormuş Beklemek Seni Gelmeyeceğini Bilerek... 
Sana Yazdığım Her Satırda Nefes Alır Kelimelerim...
Cümlelere Bırakırım Acımı... 
Gülümserim, Hüzünlü ve Kederli... 
Nefesimde, Nefesin Var Olur Mesafeler O An Bana Yakın Görünür...
Beklediğim Sen Olursun... 
Sora Bir Şiir Yazarım Duygularımdan Oluşan... 
Sanki Bir Nota... 
Çarpıcı Bir Dize Akıcı Yakıcı Yürek Titreten... 
Öylesine İçten, Öylesine Sıcak...
Sonuna Yaklaştıkça Satırlarım, Alev Alev Tutuşur, Hüzün Kokar Dumanı...

Kimsesizim Sen Gideli...
Uzak Diyarlara Umutlarım Çoktan Göçtü Gitti...
Mevsim Hazan Ya?
Ne Geceler Bitiyor Nede Geceler Sabahı Bağlıyor...
Doğmuyor Güneş Yokluğunda...
Susuyor Sevda Türküleri...
Bir Ateş Yanıyor Bağrımda, Acıtıyor Hüzün Yanımı...
Uykular Nicedir Kapımı Çalmıyor ve Rüyalara Dalmıyorum Yokluğunda...
Renklerim de Soldu, Sevimsizim Yokluğunda...
Seninleyken Huzur Veren Her Şey, Sahip Olduğum Bütün Duygular Öksüz Kaldı Boynu Büküldü...
Yüreğimde İzbe Bir Sevda, Dalıp Gidiyorum Uzaklara...
Uzun Gecelerin Sonuna İliştirdiğim Yalnızlıklar Sensizliğimin Kanıtı...
Bir Ses Dedim...
Bir Ses Diledim...
Bekledim...
Yüreğimin Dilinden Binlerce "Sen" Seslendim...
Gelmedin...!
Şimdi Kulağımda Senin Sesin...
Dudaklarımın Arasında İsmin...
Gözlerimde Yaşlar Var...
Dudaklarıma Karışmış Hüzün...
Yine Benliğimden Çıkmış Acım; Sensizliğe Saklanıp, Çocuk Kalmışım...
Bilmezsin Belki Sen, İçimden Sana Büyür Bir Çocuk Tebessümü Gibi Yüreğim...
Geceleri Seni Düşünür, Senden Çoğalır Bana Aşk Bırakan Özlemlerim...
Sensin Aşk Bildiğim...
Her Şeyim...
Hadi Düşler Kur Yalnızlığından Bana,
Hayallerini Ver 
Ver ki; Aşk Katayım Uykularıma...
Aşk Kalayım Yüreğinin Yollarında...
Ya da Unut Beni Bugün, Dün, Yarın...
Say ki; Ben Aslında Hiç Olmadım...
Hiç Yaşamadım...
Sil, Yırt At Tüm Yazılmışlarımı, Yazılacaklarımı...
Gerekirse Yüreğini Kopar At...
Ama Sakın Unutma; 
Yüreğin Koptuğu Yerde Bir Ben Hep Yerinde Kanayacak...
                    
Son Söz:
Gözler Buğulandığı Zaman Hayali Hareket Edermiş İnsan Ama Öyle Göz Gözü Görmez Değildik Biz;
Birbirini Yanı Sıra Birden Fazlasını Yaşamak İsteyendik...
Bizim Şiirlerimiz Öyle Başkasının Derleyip Toparladığı Değildi...
Senin Sözlerinle Benim Hayal Gücümün Bütünüydü...
Şimdi Bakıyorum da Geçmişime; Yine Sensizim, Aslında Hep Sensizdim...
Oysa Ben, Benim Olduğunu Sanarak Seni Çok Sevmiştim...!
Bir Sayfa Boşluk Artık Dolu Hayatım ve Geriye Dönüp Alabilecek Boşluklarım Var Artık...
Her Tan Vaktinde Yükü Sevda Olan Gemiler Kalkar Bu Limandan ve Her Gece Koynuna Sen Diye Girdiğim Yanlızlığımla Alır Götürür Seni...
Bilirsin Sen Oysa ki; Sevdayı Satırlara Sığdırmışlığımı... 
İyileşmeyen Bir Hastalık Olduğunu Sensizliğin...
Biliyorsun Oysa ki; Ellerinle Ördüğün Duvarları, Sevgimle Aşabileceğimi...
İçimde Aşkların En Güzelini Senle Yaşıyorum, Duyguların En Dokunulmazını...
Öyle Uzun Sessiz Kalma, Korkarım Ben Uzun Sessizliklerden, Sesin Çınlamalı An be An Kulaklarımda... 
Uzun Sessizlikler Yalnızlığa Gömer Beni..  
Öyle Uzun Sessiz Kalma, Dayanamıyorum...!
Sesinle Şenlensin İçimdeki Sessizlik... 
Sesin Işık Olsun Evimin Karanlığına... 
Ve Nefesin Yoldaş Yolların Sonsuzluğuna... 
Öyle Uzun Sessiz Kalma...!
Sesin İçimi Isıtıyor Çünkü...
Sen Konuştukça Yazasım Geliyor...
Yazdıkça; Kelimelerim de Büyüyor Adınla... 
Öyle Uzun Sessiz Kalma...! 
N'olursun Kalma...!
Bilmem ki Farkında mısın, Ben Yüreğimi Koydum Senin Ellerine...
Artık Sıra Sende...
Bence Sen Yağmak İçin İnce İnce Bulut Olmalısın Benim Göklerime...
Ve Rüzgar Şarkımızı Çalmalı...
Bak...!
Çalmaya Başladı Bile….
Hadi Dinle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.