12 Ekim 2015 Pazartesi

Sana Hiç Bir Şey Söylemeyeceğim...!

Yazmıştım Ya "Yaşadığını Kanıtladığın İçin Teşekkür Ederim" Diye?
Hiç Bir Şeyle Ödenmez Bir Var Oluştu Gülüşün... 
Kaç Teşekkür Az Gelir Bilsen Ya da Kaç Bakış... 
Ölmüş Bir Kalemi Dirilttiğini Bilmedin ve Görmedin Hiç...
Gereksiz Bir Suskunlukla Gizledim Bendeki Senin Gerçeğini... 
Çıkılmaz Yollar Gibi Olsa da Bendeki Yokluğun...
Gözlerimde Dalgın Olsa da Özlemlerin Sana Gitme Demeyeceğim, Git de Demeyeceğim... 
Yüreğime Kırgın Sevinçlerin Ölüsü Sinse de...
Hayallerle Süslü Geçmişin Tenhalığında Son Bulmasa da Yorgunluğum Ben Yine de Sana "Seni Seviyorum" Demeyeceğim Sevmiyorum da Demeyeceğim...
Sensizlik Ruhumu Boğsa da...
Her Gün Her Gece Senin Ateşinle Yansam da Seninleyim Demeyeceğim Sensizim de Demeyeceğim...
Sağır Etse de Bu Sensizlik...
Çığlık Atsa da Gölgemde Kimsesizlik... 
Sitem Olsa da Dilimde Çaresizlik... 
Üşüdüğüm An Eriyip Gitsem de Kollarının Arasında...
Üzüldüğüm Zaman Göğsüne Yaslanıp Hıçkırarak Ağlasamada, Sana Seni Özledim Demeyeceğim Özlemedim de Demeyeceğim...
Acılar Tükenmişliğimle Beraber Bana Gelse de...
Her Zaman Seni Gözbebeğimde Gözyaşlarımla Yeşertsemde...
Sana Seni Unuttum Demeyeceğim Unutmadım da Demeyeceğim...
Sığınırken Soğuk Buz Gibi Yalnızlığıma...
Sensiz Yaşayıp Sensiz Sevsem de Sonu Olmayan Aşkımla Sana Öldüm Demeyeceğim Yaşıyorum da Demeyeceğim...
Sana Hiç Bir Şey Söylemeyeceğim...!

Kayıp Bir Arzusun Artık İçimde...

Sen Yüklü Sözcüklerim Yorgun ve Eski...
Donup Kalmış Dudağımda Son Öpüş...
Umarsız Çığlıklarım  da Yok Artık...
Bir Garip Bekleyiş; Amaçsız...
Sensiz Bir Sevda Masalı Var Dilimde Son Sözü Hala Söylenmemiş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.