14 Ekim 2015 Çarşamba

Özledim mi Bilmiyorum...

Yazmak İçin Bir Kalem Birde Kağıt Gerekli Belki Ama Onlardan Daha Önemli Şeylerde Var...
Önce Sevgin Olmalı Kalbinde, Biraz Hasret...
Sendeki Kalp Olmayacak, Herkes Kalp Taşırken Sen Yürek Taşıdığını Kimseye Söylemeyeceksin...!

Uzun Uzun Yazmak İstiyorum Aslında...

İçimdekileri Anlatmak, Delicesine ve Doyasıya Nasıl Yaşanırmış Aşk İnsanlara Aktarmak ve Yüreğimin Sahibine Bunu Yaşatmak...
Ama Olmuyor...
Sanki Doğru Kelimeler Bulunmuyor Ya da Lugatımdan Silinmiş...
Belki de Ben Aşkımın Büyüklüğünden Seçemiyorum Doğru Kelimeleri...
Anlatmak İstediğimi Anlatamıyorum, Yansıtamıyorum Kendimi ve İçimdeki Fırtınaları...
Kelimelerin Anlamını Kaybettiği Hatta Yetmediği Anlar Vardır Ya?
Ne Yapacağını Bilemez Sağa Sola Bakınırsın, Sonrada Gökyüzüne...
Bulutlar Rüzgar Etkisi İle Yön Değiştirdkçe Takip Etmek İstersin...
Hayal Gücü Yormaz İnsanı, Bazen Bir Şiir Bazen Bir Şair Bazen de Bir Yağmur Olup Yağmak İstersin...
Ya da Anı Yaşarsın Şimdi Benim Yaşadığım Gibi...

Kimdi Beni Aşka İnandıran?

Ellerimi En İçten Du'alarımla Gündüzlerimden Gecelere Taşıtan? 
Kimdi Aldıran Yürek Kalemimi Parmaklarımın Arasına Aldıran?
Şiirleri Dilimden Dize Dize Çıkaran? 
Kimdi Sabahı Görünmeyen Asırlık Geceleri Gözlerime Emanet Ettiren?
Duvarlarıma İsimlerimizi Çizdirten?
Kimdi Gerçekliğine Dokunduğumda Saçımdan Ayak Ucuma Kadar Titreten?
Kollarında Sadece Huzuru Hissettiren?
İçime Çektikçe Aşkın Kokusunu İçime Sindirten?
Aşk Üç Harften İbaretti Ya?
Kimdi Peki Bu Üç Harfe Haddinden Fazla Anlam Yükleten?

Hayat Benim İçin Bitmeyecek Bir Hikayeden İbaret...

Başı Ben, Sonu Sen...
Ve Biliyor musun Ortaları Hiç Yaşayamadım...
Senden Önce Her Şeyim Vardı, Ama Senden Sonra Hiç Bir Şeyim Olmadığını Farkettim...
Hayat Meğerse Bir Yalandan İbaretmiş ve Gerçekler Her Zaman Kaybedilenle Bitiyormuş Ya da Gerçeklerin Tam Ortasında Kaldığında, Yaşama Sevinci, Umutlar, Hayaller Gidiyormuş Bir Bilinmeze Doğru...

Şimdi Yorgun Bir Günün Ardından Yorgun Gözlerle Ufka Doğru Bakıyorum...

Farkında Değilim, Hayaller Beliriyor Gözlerimin Önünde...
Hangi Şarkıyı Söylesem Senin Adın Geçiyor İçimden, Hangi Şiiri Okusam Senin Kokun Geliyor Rüzgar İle...
Adını Söylüyorum...
Sana Senin Adın İle Seslenince İçimde Bir Sıcaklık Beliriyor, Sana Sesleniyor Olmak Seni Çağırıyor Olmak Bana Cesaret Veriyor...
Evet Hatırlıyorum...
Aşkına Düştüğüm Günü de İlk Sevdiğim Günü de Hatırlıyorum...
Daha Dün Gibi Hatırlıyorum Ateşine Düştüğümde Geceyi...
Bazen Bir Çocuk Olup Elinden Tutmak İstedim Bazen Büyük Bir Kadın Olup Yakınında Olmak İstedim, Bazende Aynı Masada, Aynı Tabakdan Yemek Yemek İstedim.. 
Ama En Çokta Gözlerinin İçine Bakarak Gülümsemek İstedim... 
En Çok Seni Sevdim Bu Hayatta, En Çok Sana Gülümsedim...
En Çok Seni Düşündüm Bu Hayatta, En Çok Sana Yenildim...
Yüreğim Sana Rehindi Yüreğim Sana Tutsak...
Dinlediğim Şarkılardaki Adam Sendin Rüyalarımdaki Hayallerimdeki Sen...
Bir Sevda Masalıydı Ya Bu? Kahramanı Sendin...
Bir Hasret Bir Özlem Şarkısıydı Bu, Hasret Sana Özlem Sanaydı...
Du'alarımaki Sendin, Aminlerimdeki Sen...
Tebessümlerim Sanaydı Du'alarım Sana...
Beklentiler Bekleyişlerim Sanaydı Susuşlarım Sana...
Özledim mi Bilmiyorum...
Bu Bendeki Başka Bir Şey...
Özlem İle Sınırlandıramıyacak Kadar Aşırı Vuslatın Kesmeyeceği Kadar Gerçek Bir Şey...
Olası Sevda Değil Bu Olasılık Dışı Bir Beklenti...
Şimdi Söylüyorum Bak; Uzanamadığım Sevdiğimsin Uzanamadığım Hayalim...
Santim Santim, Adım Adım Sana Gelmek İstediğim Ama Gelemediğimsin...
İsteksin, Temennisin, Her Daim Kalbimdesin...
Dilemek Adına İstemek Adına Ne Kadar Fiil Varsa Hepsinde Seni Dilediğimsin...
Sen İfademin Aynaya Yansıyan Kısmısın...
Çoğu Zaman Söylemek İstediğim, Çoğu Zaman İse Söylemek İsterken Kendimden Geçtiğimsin... 
Bu Sıradan Normal Bir Sevda Değil...
Sana Dokunmak Cesaret İsterken Ben Seni Yaşamaya Kalktım...
Beni Affetme, Ben Kendimi Affetmetmiyorum...
İçimde Seni Yaşamaya Dair Heveslerimi Zincire Vuramıyorum...
Sevmeye Doyamıyor, Vaz Geçmeye Kıyamıyorum... 
Seni İfade Edemiyorum... 
Yürek Dilinde Hala Seni Söylüyor Seni Yazıyorum...
Görmeseydi Gözlerim Gözlerini... 
Tutmasaydı Ellerim Ellerini...
Bu Sevda Ölüme Kadar Demeseydi Dilim... 
Sevmeseydi Yüreğim...
Kopmasaydı Yüreğimin Durgun Denizlerinde Fırtınalar...
Kaplamasaydı Gökyüzümü Simsiyah Bulutlar...
Islanmasaydım Aşkın Yağmurlarında İliklerime Kadar... 
Titrememeseydim...
Sarılabilseydim Sana...
Isınabilseydim Aşkımın Ateşiyle Geceler Dolanır mıydı Saçlarıma?
Dönermiydim Sabaha Dek Sensiz ve Soğuk Yatağımda? 
Sarılırmıydım Yastıklara Yatarken Ayrı Odalarda?

Duymuyorsun Belkide Beni, Hissetmiyorsun Delice Atan Yüreğimi...

Olsun Ben Biliyorum Ya Neden Delice Çırpındığını...
Zoruma Gitmiyor Yokluğunda Seni Severken Ölüme Bir Adım Daha Yaklaşmak...
Bilsende Bilmesende, Hissetsende Hissetmesende Seni Seviyorum...
Yokluğunda Dahi Varlığını Yaşıyorum...
Ve Seni Her Gün Her Gece Daha Çok Seviyorum...
Yaşayasım Var Seni Esen Bir Rüzgarın Kanadında...
Yağan Bir Yağmurun Damlasında...
Ve Buharlanan Bir Odanın Camında...
Delicesine Yaşayasım Var Seni...
Öyle Yudum Yudum Değil Doyarcasına...
Bir Ömre Bedel Niyetine Yaşayasım Var Seni Kanarcasına...

Bakışlarının Hedef Noktası Olmasam da Yüreğindeki Duyguların Sahibi Olmak İsterdim...

Her Ne Olursa Olsun İçinde Seninde Bulunduğun Bir Hayalim Var ve İçinde Seninde Bulunduğun Bir Hayatı Yaşıyorum...
Hani Yeni Bir Gündü Ya Seni Bana Getiren?
Bugün Bir Başka Yeni Bir Günde Seni Yaradandan Diliyorum...
Yüreğim Elimde Seni Bekliyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.