25 Ekim 2015 Pazar

Senden Gitmem, Gidemem Ama Çalmam da Kapını...

Önümde Umutlarımdan Örülmüş Bir Masa, Üzerinde Dumanı Tüten Bir Fincan Sensizlik...
Yüreğimde Biriktirdiğim Kelimelerimin Kimi Kırılmış, Kimi Harf Harf Dökülmüş...
Ve Ben, Titrek Ellerimle İçimin Nehirlerinde Yıkadığım Kelimelerimi Satırlara Dizmeye Başlıyorum... 
Satır Aralarına Duygularımı İşliyorum İnce İnce... 

Söylemek İstediklerim Var Konuşmak, Anlatmak İstediklerim ve Kelime Bulamadığım Zamanlardayım...
Yan Yana Dizdiğim Sözcükler Birbirlerini Beğenmiyor Ayrı Duruyorlar...
İfade Zorluğu Çekiyorum, Bazende Tükeniyorum, Dilim Lal Oluyor...
İfadeden Yoksunu Olmuşum, Renklerinin İfadesinin...
Seni İfade Eden Neler Varsa Hayatımda Seni Çağrıştıran Neler Varsa Dilimde Not Düşmüşüm Hayatımın Bir Köşesine Sen Diye...

Lal Olan Kelimelerime Tercümanlık Ediyor Yüreğim... 

Diziliyor Peşisıra Seni Anlatmakla Bitiremediğim Dizelerim... 
Saklanıyorum Yüreğimin Arkasına Ya da Koşuyorum Mısralaramın Kollarına...
Bilirim ki Benden Daha Gerçekci Daha Sade Anlatacaklardır İçimde Kopanları Sana...
Dilimden Dökülmez Belki Kelimlerim Ama Ruhumun Pınarından Öyle Fışkırır ki Yüreğimden Yüreğine Anlarım Vardıkları Yerdeki Karşılanmalarını...
Sıcak Sıcak İliklerine Aktıklarını...
Damarlarında Dans Edercesine Dolaştıklarını...

Camlar Buğulanmış Bizim Burada...
Radyoda Yine Eski Bir Şarkı Anısatıyor, Hatırlatıyor, Seni Bana Getiriyor...
Senle Aynı Gecedeyiz ve Aynı Müziğin İçinde...
Müziğin Sesini Açıyorum...
Gayri İhtiyari Senle Dans Etme İsteği Beliriyor İçimde...
Söz Ol İstiyorum Müziğe, Söz Ol Geceye...

Benim Yoktu ki Hiç Sevdiğim, Yolunu Gözleyip Beklediğim...
Nasıl Özlenirdi Beklenirdi Hiç Bilmedim...
Kaderimin Yol Ayrımında Beklerken Seni, "Seni Seviyorum" Fısıldayışımla Sokulmuştum Yanına...
Yüreğine İliştiğim Gün Hiç Aklıma Getirmedim Beni Terkedebileceğini, İnanmadım Yerimi Başkalarına Verebileceğini...
Çünkü Yüreğim Zaten Senindi Dokunmadan Severken ve İnanmıştım Sebebi Sen Damlayacaktı Gülüşlerimden...
Sabahlara Uzanan Gecelerde Ter Olup Sen Akacaktın Bedenimden...
Değişmeyecekti Sana Bakışlarım...
Varlığımı Hissetmek İstediğinde, Bitmeyecekti Kedi Gibi Sana Sokuluşlarım...
Bu Kadar Emindim Kendimden, Sevgimden, Senin Beni Sevebileceğinden...
Gamzelerimin Üstünde Adın Yazılıysa...
Değişmiyorsa Kokun Burnumun Ucunda Şaşırma Mutsuzluğuma...!
Şaşırma Bu Sevda'ya...
Çünkü Sen Akıyorsun İçimden Oluk Oluk Aşk-a...
Ben İçiyorum Senden, Kana Kana...
Sevgili...
Yalvarırım İki Dakikalık Şarkılara Hapsetme Beni...
Sınırlama Sevgimi...
Sınırlama Ahlarımı...
Çünkü Ben; Sınırı Olmayan Bir Sevgi İle... 
Limit Konulamayacak Bir Aşk İle Seviyorum Seni...

Sen Bilir misin Sevgili; Baharda İken Kış Yaşamayı?
Hayat Yeşilken Alabildiğine Sapsarı Kesilmeyi?
Unutmaya Çalışmayı?
Yüreğine Gem Vurmayı?
İçinde Olmadığın Bir Hayalim Bile Yokken Hepsine Kibrit Çakmayı?
Süslediğin Umutlarımı Buruşturup Bir Köşeye Atmayı?
Hayatını Hasret Duvarlı Zindanlara Adamayı Bilir misin?
Ne Acıdır Bilir misin?
Gözlerinle Bir Olamadan, Sana Sarılıp Uyuyamadan, En Kötüsü Seni Son Kez Göremeden Kendini Toprağa Adamak...
Çok Karışık İnan...
Harabe Yıkık Bir Kalbin Ortasından, Gidememen İçinden Çıkamaman...
Çok Zor İnan...
Hiç Durmadan Koşan Hayallerimle ve Sensiz Edemeyen Ümitlerimle Peşinden Koşmaya Çalışmam...
Dert Etme, Ben Çekerim Bu Yükü İkimizin Yerine..
Hiç Hissettirmem İnan..
Sen Mutlu Ol Yeter...
Senden Gitmem, Gidemem Ama Çalmam da Kapını...
Merak Etme, Atmam Seni Hüzünbaz Sevişlerin İçine...
Akıtmam Gözyaşlarının En Değerli Damlalarını...
Hüzne Vermem Yüreğindeki Sevgiyi...
En Derin En Mahrem Hislerimle, Yürekte Bir Büyük Sevgi ve Gönülden Gelen Nağmelerle, Aşk'a Yelken Açmış Bir Bedenle Çalmam Kapını...
Ve Sermem Önüne İlelebet Aşkımı...
Hani Hep Sensizim Derdim Ya?
Artık Değilim...
Bundan Sonra Yarım Kalan Bir Sevgim ve Seni Benimle Bekleyen Bir Yarınım Var...
Sen Artık Nesin Bende Biliyor musun?
Köhne Mekanlarda Hayat Bulduran...
Papatyaların Yapraklarını Saydıran...
Zamana Savaş Açtıran...
Şiirlere Yazılıp Dünyalara Sığdırılamayan...
Sevdamla Savrulan, Umutlarımla Aranan...
Gökkuşağı Gibi Görünen Ama Ulaşılması İmkansız Olansın...

Bak, Başım Ağrıdı Yine Sen Kalbimden Aklıma Firar Edince...

Bir Dursan, Bir Durabilsen Olduğun Yerde Daha Çok Seveceğim Bendeki Seni...
Ama Çok Yaramazsın...!
Kıpır Kıpır Kaynıyorsun İçimde...!
Dolandırıyorsun Beni Deli Divane Bir Halde...!


Ey Gecelerinde Kahrolduğum Hayat, Sokaklarında Sırılsıklam Islandığım Şehir Artık Bu Yerlere Sığamıyorum... 

Uyku Tutmuyor Geceleri, Yitik Düşlerimin Gölgesine Sığınıyorum... 
Ömrüm, Saçlarım Kadar Karlı ve Puslu...
Hiç Bir Şey Avutmuyor Beni... 
Kurtulamıyorum Prangalardan...
Bitmiyor Yaşamla Kavgam... 
Onu Unutmama İzin Vermediği Gibi Başkasınıda Sevdirmiyor...
İçimdeki Sevgisi Ağır Geliyor...
Tam Bitti Artık, Yok Diyorum, Yine Hayata Yeniliyorum...
Yine Gösteriyor Acımasız Yüzünü, Yine Acıtıyor Kalbimi...
Bak Yine Dolu Dolu Gözlerim, Küllenmiş Anıların Verdiği Acıyla Uyanıyorum...
Uyandığımda Sevgimin Dayanılmaz Ağrısını Duyuyorum...
Ben Seni Hayal Etmekten Vazgeçmeyen...
Seni Senden İzinsiz Düşlemeye Israrla Devam Eden...
Biliyorum, Fark Etmezsin Kim Olduğumu, Sana Nasıl Delicesine Sırılsıklam Aşık Olduğumu...
Bilmezsin Sana Kurduğum Her Cümlenin Sonuna Üç Nokta Koymanın Acısını...
Bilmezsin Benim Gecem Nerede Başlar, En Derin Istıraplarlarla Günüm Nerede Ne Zaman Doğar...
Sen Benim Dilimi de Bilmezsin Sevgili... 
Çünkü Sen Benim Dilimde Sevmedin Hiç Beni...
Benim Dilimde Ağlamadın...
Kendime Kırgınım, Bize de...
En Çokta Sana Kırgınım Elimin Tersiyle Sildiğim Gözyaşlarım İçinde...
Sensiz Nasıl Geçer Günlerim Bilmiyorum Ama Senden Sonrası Hiç Geçmeyecek İşte Onu, İşte Onu Çok İyi Biliyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.