29 Ekim 2015 Perşembe

Hadi Bugün Gevezeliğim Üstümde, Gel de Anlatayım...

Konuşacak mısın? 
................
Neden ?
Çok mu Acı Veriyor? 
................
Derin Bir Nefes... 
Yüzüm Niye Böyle? 
Hiç Merak Etti mi Nedenini? 
Hadi Bugün Gevezeliğim Üstümde, Gel de Anlatayım...
Otur Yanıma... 
Sakın Bölme Sözlerimi...! 
Sorularını En Sonraya Sakla... 

Sıradan Bir Yalnızlık Benimkisi... 
Kelimelerden Cümle Kurma Yeteneğim Benim Yalnızlığımı Sadece Belgelenmiş Yapar... 
Sabah Ezanından Hemen Sonra Camımı Açıp Sesim Kısılasıya O'nu Bağırmak... 
Dudaklarımın Titremesi... 
Gözlerimin Dolması...
Elimin Ayağıma Dolaşması Farklı mı Yapar Benim Yalnızlığımı?
Duysaydı Belki... 
Duymadı, Duyulmadı... 
Daha Önce de Söylemiştim: Kimse Yoktur Kimsenin Kimsesizliğine... 
Her Şiirin Gizi Başka Bir Şiirle Açıklar Kendini ve Bu Hep Öyle Oldu Bende...
Böyle Katlandım Kimsesizliğe... 
O Birini Ararken Bile Biliyordum... 
O Bir Hiç Kimse...!

Sen Hiç Sevdiğinin İsmini Yazıp Sonra Kimse Görmesin Diye Üstünü Karaladın mı Masumca?
Hiç Adını Sayıklarken Uyandın mı Issız Gecelerde?
Sevilmeden Sevdin mi Hiç?
Bazen Soğuk Bir Selamını Almakla Rüyaların Tozpembe Oldu mu Hiç?
Söylesene Sen Sevilmeden Sevdin mi Hiç?

Bak, Yine Ruhumun Mürekkebi Damlıyor Hayatın Satır Aralarına...
Her Şey Dilimin Ucunda, Yutkunsam Tıkayacak Boğazımı, Düğümlenecek Çırpınsam Ruhum Akacak Kalemin Ucundan...
Sessizliğimde, Sensizliğimde Sesiz Çığlıklarımda Yaşatıyorum Aşkı...
Sesi Kısıldı Aşkın Ruhumda ve Be İnadına Kovalıyorum Onu Yüreğimin Arka Sokaklarında...

Yine Seni Anlatan Yazılar Yazmaya Başladım... 
Canım Acıyor...
Hep Gülümsemeye Çalışıyorum Ama Gözlerimde Hep Aynı Hüzün... 
Anlamsız Sorular ve Anlamsız Düşünceler Kafamda... 
Çevresindeki Herkesi Mutlu Etmeye Çalışırken Biten Bir Ben Var Ortada... 
Mevsimler Değişiyor, Zaman Akıp Gidiyor, Her Geçen Günde Ben Benden Gidiyorum... 
Biraz Daha Yok Oluyorum...
Bitiyorum...
Bir Hıçkırık Var Boğazımda...
Dışarıya Bir Çıksa Irmaklar Dolusu Yaşla Gelecek Belki...
Bir Sancı Var Yüreğimde, En Heyecanlı Çarpışlarımı Susturan...
En Güneşli Günlerimde Sanki Kara Bulutum...
En Çiçekli Bahçemde Kuru Çirkin Bir Ağaç Gibi Yüreğimde...
Şöyle Derin Bir Sancı...
Yüzüm İkiye Ayrılmış Yüreğim Gibi, Bir Yanı Gülüyor Bir Yanı Ağlıyor... 
Yalnızlığın Esintisi Yine Üzerimde, Soğukluğunun Ürpertisi Yüzümde... 
Yine Sensizliğimle Baş Başa, Bir Elim Çayda, Bir Elim Klavyede... 
Sensizliği Yaşıyorum Doyasıya...
Üstünden Kaç Mevsim Geçti?
Bilmem... 
Bilemem...
Hatırlayıpta Unutmak İçin Üstünden Bir O Kadar Mevsim Daha Geçmesini İstediğimden Kaynaklanıyor Bilmeyişim...
Belki Olması Gerekenden Çok Farklı Yerlere Bıraktı Bizi, "Biz" Dediklerimiz... 
Kaç Gece Düşündüm Seni ve Sensiz Geçen Günlerde İçimde Yaşattığım Seni Susturmaya Çalışan Beni... 
Bırak Susmayı, Bende ki Ağırlığını Kaldıramadım Bile... 
Son Sözünü Hiç Unutmadım ve Hala Ne Niyetle Söylenirse Söylensin En Nefret Ettiğim Cümledir "Beni Merak Etme!"... 
Seni O Günden Beri Hiç Merak Etmedim... 
Belki de Öyleymişim Gibi Davrandım, Belki de Seni Merak Etmediğimi En Acı Şekliyle Sana Hissettirmek İçin Elimden Geleni Yaptım... 
Seni Bir An Yalnız Bırakmam'lardan Nerelere Geldim...
Bazen Unutmak İstiyorum Seni...
Ruhumdan Soyutlamak Düşüncemden Sıyırmak...
Bazen Yine Seninle İlgili Hayaller Kuruyorum Bitmişliğe Aldırmadan...
Beynim Kabullendi Gidişini Kalbime Anlatamıyorum İşte...!
Aslnda Seni Unutamamın
Yokluğuna Alışamamın O Kadar Çok Nedeni Var ki, Seni Sevmemin Nedeni Yoktu Ama...
Birlikte Mutlu Olabileceğime İnandığım Bir Yolda İlerliyordum Seninle, Seviyordum İşte Gözüm Kapalı, Yaşıyordum Kendimce Aşkı Ama Sen Gidişleri Seçtin...
Kaçmaktı Senin ki; Savaşmayı Göze Alamayacak Kadar Korkaklıktı...

Ayrıldığımız Yerdeydim Dün Akşam...
Niye Deme, Öylesine Gittim İşte...
Her Şey Canlandı Gözlerimde...
Söylediğin Son Söz Bir Kez Daha Çınladı Kulaklarımda...
Yürüdüm Aldırmadan Ayaklarıma Dolaşan Yapraklara ve Bir Adım Kalmıştı Elini Tuttuğum Yere...
Bir Anda Durdum...
Çünkü Ellerim Sanki Ellerini Avuçlamış Gibi Sımsıcaktı ve Ben Hayal Etmiyordum; Rüzgar Fısıldıyordu Arkamda Beklediğini...
Omuzlarımdaki Ağırlık Kollarını Doladığını Söylüyordu Boynuma...
Ve Yüzümdeki Titreklik Haber Veriyordu Az Sonra Beni Öpeceğini...
Sonra Oturduğumuz O Bank İlişti Gözlerime...
Biraz Yaşlanmış Gibiydi, Üzgündü, Küsmüştü Sanki Sevenlere...
Hıçkırıyordu Çekilmiş Bir Köşeye...
O da Bize Ağlıyordu, Beni Görünce Onun da Yarası Deşilmişti Sanki...
Eskimiş Gibiydi...
Sanki O Günden Beri Hiç Kimse Gelmemiş, Hiç Kalp Çarpmamış, Hiç Kimse El Ele Tutuşmamıştı Üzerinde...
Senin Beni Terk Ettiğin Gibi Her Şey Buraları Terk Etmişti Sanki...
Her Şey Biraz Eskimiş, Biraz Yorulmuş, Yıpranmıştı Belki de...
Yokluğun Benim Gibi Eskitmişti Her Şeyi Biraz...

Ki Büyük Dönemeciydin Sen Hayatımın, En Güzel Dönemecim Oldu Seni Sevmem...
Utangaç Tavırlarla Sana Dokunurken ve Ürkekçe Sana Bakarken Kaçırarak Gözlerimi "Asla"larını Yaşıyordum Hayatımın...
Hayatımın En Büyük "İyi ki"siydi Seni Sevmek...
Ve Yine Hayatımın En Büyük "Keşke"si Oldun Daha Sonra...
Sonra Rüyalarını Görmeye Başladım Gözümü Her Kapatışımda...
Ve Yağmurdan Kaçıp Doluya Tutulmaktı Gözlerim Açıkken Her Baktığımın Sen Olması...
Her İsmin Seni Çağırması...
Her Yolun Sana Çıkması...
Her Son Durağın Sende Bitmesi...
Her Rüzgarın Bana Kokunu Taşıması...
Her Hastalığın Aslında Tek İlacının Sen Olması...

Üç Günlük Değil ki Sana Sevdam...
Dün Sevmedim Seni, Yeni Değildi Sana Bağlılığım...
Aslında Sendin Yıllardır İçimde Yanan...
Sendin İlk El Ele Tutuştuğum...
Aşık Olduğum Sendin...
Görünen Başkasıydı Belki Ama Sendin Altındaki Sebep...
Duvarlara İlk Yazdığım İsim, Avucuma İlk Karaladığım Kalp İçindeki Baş Harf Senin İsmininin Baş Harfiydi...
Sabahlara Kadar Hayal Ettiğim Sendin...
Yıllardır Hava Diye Ciğerlerime Çektiğim, Kalem Diye Elimde, Defter Diye Yanımda Taşıdığım Sendin...
Birini Aradığımda Konuştuğum Telefondaki Ses Sendin...
Yolda Selam Verdiğim Her Sabah Gördüğüm Sendin...
Nerede Olursa Olsun, Yanında Olduğum Sendin...
Sendin Arkamdan Gelen Gölgesi Kaldırımlara Düşerek, Kokusu Duvarlara Sinerek Geçen Sendin...
Yıllardır Yaş Diye Gözümden Döktüğüm Sendin...
Yüzün, Kaybolmuş Kimliklerden Bir Esinti, Bir Yazgının Görüntülenen Şekliydi...
Sesin, Uzak İklimlerin Esintisi, Aşk Tonunda Bir Tınıydı...
Sözlerin, Yüreğime Nakış Nakış İşlenen, Beni Bir Düş Bahçesine Götüren Yaşam Akışımın Paranteziydi... 
Ellerin, Kış Günü İçimi Isıtan, İçinde Küçücük Kaldığım, Tutmayı Hiç Beceremediğimdi... 
Sen, Adıma Ayrılığı Düşüren, Yola Beraber Çıktığım Son Adam... 
Biz Birbirimizdeydik Onlarca Yıl Zaman...
Uzun-İnce Yollar Olsa da Aramızda Aynı Nehirde Sürüklendi Bedenlerimiz...
Aynı Çocuk Ağladı Yüreğimizde...
Uykularımız Bölündü Her Gece Sıcak Dokunuşlarla...
Sokağında Duyduğun Her Ayak Sesinde Ben Yüreğimden Geçen Her Duyguda Sen Vardın...
Uzak Görünsek de Birbirimize Dünyanın Haritasında, Biz Aslında Birbirimizdeydik...

Dudaklarının Üstünde Her Sözünde Seninle Birlikte Olmak, Adım Attığın Her Yere Varmak, Her Söylediğine Ortak Olmak Ama Paylaşmamak Hiç Kimseyle, Dudaklarına Öylece Kurulup, Öptürmemek İsterdim Kimselere...
Ellerini Kimseye Tutturmamak, Bir Perde Olup Gözlerine Kimselere Baktırmamak, Karşısına Geçip Bıkmadan, Usanmadan Seni Seyretmek İsterdim Saatlerce...
Sen Fark Etmesen de Sana Kucak Dolusu Öpücükler Yollamak ve Sessizce, Sana Hissettirmeden Her Gece Başucunda Bekleyip Yanağını Sabaha Kadar Öpücüklerle Doldurmak İsterdim...
Her Adımında Seni Sende Yaşamak İsterdim...

Bilseydin Eğer, Bilseydin Bu Kadar Yürekten Sevildiğini ve Beklendiğini Eminim Gelirdin...
Kapının Her Çalmasında, Yüreğimde Artan Gürültüleri Bilseydin, Giderken Hep Geldiğini Sanarak Boynumun Büküldüğünü Bilseydin ve Bilseydin Her Adımı Duyduğumda Çağıran Senmişin Gibi Geriye Döndüğümü, Gelirdin...
Gelen Her Mesajda Cep Telefonuma Sarıldığımı, Her Aramayı Sen Diye Açtığımı, Mesaj Kutumda İlk Seni Aradığımı, Bilgisayarıma Senden Haber Getirecek Diye Daha Yürekten Baktığımı ve Bilseydin Sen Olmadan Benim de Olmayacağımı, Sensiz Sadece Karanlıkta Kalmış Bir Nokta Kadar Olduğumu ve Ağzımdan Çıkacak İlk Cümlenin Seni Seviyorum Olduğunu Bilseydin, Bu Kadar Bekletmez...
Bu Kadar Ağlatmaz...
Bir Yolunu Bulur Gelirdin...!

Kurtar Beni Sensizlikten...
Dayanılmaz Oldu Gelmeyişlerin...
Gücüm Kalmadı Gelme Demeye...
Tüm Hücrelerime Dolmuşsun Farkında Olmadan...
Bu Aşk Zindanım Olmuş Bu Sevda Vazgeçilmezim... 
Bir Tek Sen Anlarsın, Bir Tek Sen Duyarsın Çığlığımı... 
Kelimeler Yetmiyor...
Gelme Diyorum, Bu Gel Demek Oluyor Acım Büyüdükçe... 
Korkuyorum...!
Aldanışlar Doluyor Kollarını Bedenime...
Yanılsamalarda Arıyorum Kendimi...
Bulamadığım oluyorsun... 
Kurtar Beni Sensizlikten...
İçinde Bir Tek Senin Olduğun Kalbimi Al, Gözlerimi de Ya da Çekil Aradan...!
Hayallerimle Baş Başa Bırak Beni...
Hani Derler Ya Yıkmak Yapmaktan Kolay Diye, İnan Bana Kolay Değil...
Sana Kurduğum Onca Hayali, 
Senin İçin İnşa Ettiğim Bu Koca Dünyayı Yıkmak Hiç de Kolay Değil... 
Haklısın, Hayal Kurmayı Bile Hak Etmedim Aslında, Yaşamayı Hak Etmediğim Gibi...
Onca Hüzün Damlası Kondurduktan Sonra Yanaklarına Bu Sözlerden Öleceğim Gelmesin Aklına...
Arayamayacak Kadar Korkak Olan Ben, İnan Bana Ne Ölecek Ne de Yaşayıp Direnecek Kadar Cesurum...
Yalnızca Yaşıyorum Yaşamak Denirse Buna Benden Habersiz...
Şimdi Elimde Yıkılmaya Mahkum Hayallerim,
Yüz Çevrilmiş Dünyam ve O Kocaman Pişmanlıklarımla Avuçlarımda Artık Taşıyamadığım, Ağır Bir Yük Gibi Omuzlarıma Binen "Keşke"lerim...
Hayır Bunun Adı Yaşamak Değil...!
Yaşamıyorum...
Sensizim...
Eriyorum...!
Hadi Git...!
Keşke Sana Dönme Diyebilseydim…
Keşke Üzülmüyorum, Dimdik Ayaktayım Diyebilseydim...
Ama Diyemiyorum...
Sen Yine de Git...
Gelişinle Doğdum, Bu Kaderdi Gidişinle Ölürsem Seni Değil Eceli Suçlarım...

Ya da Dur...!
Gitme N'olur...
Kararmasın Ufuklarım Gidişinle...
Gelişlere Kapanmasın Sana Bağlı Yollarım...
Sımsıcak Avuçların Güçsüz Parmaklarımı Bırakmasın...
Gitme N'olur...
Gidersen Dipsizliğe, Sensizliğe Düşeceğim Acılar İçinde...
Sensizliğe Çakılacağım En Şiddetlisinden...
Yokluğunu Sen Gitmeden Hissedecek Bedenim...
İstemiyorum Sensiz Bir Dünya...
Başka Eller Olmasın Parmaklarımı Avuçlayan...
Gözlerinden Başka Güneş İstemem Gölgemin Üzerinde...
Tut Beni Sıkıca...
Sıkıca Kavra Parmaklarımı...
Hala Dalgalanırken Kabarmış Yüreğindeki Sevgin ve Hala Gururlanabiliyorken Sana Olan Sevgimden 
Beni Bırakmamak İçit Tut: Çünkü Ben Tutacak Kadar Cesur Değilim Ellerini...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.