28 Ekim 2015 Çarşamba

Gitsem de Bekle Beni...

Gidenlerin Hüznüyle Yoğrulu Bir Yürek, İçimde Belli Belirsiz Ayak Sesleri, Karanlık Bir Odada Yanan Mum Alevi...
Zaman Geçtikçe Nasılda Eriyorum...
Kimseye Anlatamıyorum Derdimi...
Ve Kimse Bilmiyor Neden Eriyip Bittiğimi...
Sen Yoksun Yine...
Mevsim Sonbahar...
Hasretini Savuruyor Rüzgarlar...
Fırtınalar Koparıyor Yüreğimde...
Öyle ki; Bir Damla Sen Düşmüyor Tenime...
Bu Aşktan Geçerken Ben Sen Yanımdaydın...
Hüzün Akşamlarında Şarkılar Dinlettin Bana...
Buz Tutan Ellerimi Isıttın... 
Yıldızlar Toplattın Avuçlarımla...
Senin Yaktığın Ateş Değildi Bu, Benim Yangınımdı..
Unutursun Demiştin Ya Hani?
Sen Unuttun mu Beni?
Kefene Sardın mı Yüreğimin Değdiği Yerlerini?
Ben Her Hasretin Vurduğunda Binlerce Yemin Bozarken Sende Tevbeni Bozdun mu Benim Gibi?!
Yoksa Zaman Akıp Giderken Sende Biriktirdin mi Benim Gibi Gözlerinde Hasretlerini?

Geldin Geçtin ve Geldiğin Gibi Gidecektin, Gülüşünden Belliydi...
Kalbin İle İki Dudağın Arasındaki Mesafeyi Aşamadıysam Bütün Yollar Uzun Şimdi Bana...
Tamam, Bitti İşte...
Allah'a Ismarladım Bu Sevdayı...
Hicret Ettim Yokluğuna...
Her Du'a'da Adın Kaldı... 
Sözüm Yok Artık Yarınlara...
Sözüm Yok Gözlerime Düşmüş Yağmur Damlalarına...
Ne Gidene Söylenecek Söz Var Ne Kalana Eyvallah...
Es Geçiyorum Hayatın Her Sahnesinde Kendimi
Ve Erteliyorum Sana Söylenecek Sözlerimi...
Gülüşlerim Yetim, Yaralarım Kabuk Bağlamamış...
Denizlerim Alabildiğine Fırtına Hayallerim Karaya Vurmuş...
Bana Sensizlik Sana Bütün Yaralarıyla Büyüyen Bir Çocuk Kalmış...
Bu Aşkta Herkes Kendine Yakışanı Yaptı... 
Sen Gittin Ben Bütün Gücümle Sustum...
Sen Hiç Yoktun...
Gittiğin Kadar Gelsen O da Yeterdi...
Sus ve Git Şimdi...
Biliyorum Aşka Geç Kalan Hep Bendim ve Biliyorum Bir Dünya Daha Var Sana Geç Kalmadığım...
Eğer Bir Gün Açılırsa Gök Kapıları Bana...
Sorulursam Sevdadan Ne Bin Yemin Ne Bin Tevbe...
Yaradan Biliyor Onun Adıyla Sevdim Sadece...
Ve Unutma...!
Kulunu Kuluna Sevdiren Allah'tır...
Şahittir Rabbim; Her Gece Bir Du'a Miktarı Sana Susuşuma...
İçimden Irmakları Gibi Akarken Gözünden Akan Bir Damla Yaşta Boğuluşuma...
Bütün Yollarımın Sana Çıkışına...
Bekle Beni...
Yarın Gelecekmiş Gibi Bekle...
Gülme Bensiz Gelen İlkbaharlarda... 
Dağlar Üstünde Duman Karlar Üstünde Ateş Ol Bekle Beni... 
Gitsem de Bekle Beni...
Bil ki Bütün Dönüşlerim Sanadır...
Sana Yazacaktır Elimdeki Kalemim...
Yüreğimdeki Tohumlar Sana Çiçek Açacaktır...


Söyleyin Gökkuşağına; Yedi Kat Semadan İnen Sesler Var Kulağımda... 
Ol Diyen Ol Demeden Ona Varmazmış Bu Yollar...
Sustuklarıma...
Susadıklarıma...
Şiir Olana...
Şiir Yazdırana Elveda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.