3 Ekim 2015 Cumartesi

Güçlüyüm Artık...!

Ona Rastladığımda Yorgundu... 
Hüzün Kokuyordu Teni... 
Kanıyordu Yitik Yılları...
Islaktı Gözlerindeki Aşklar... 
Dudakları Açtı, Teni de... 
Yok Oluşa Yolculuktan Dönüyordu... 
"Sus, Konuşma, Anlatma, Sorma, Anla ve Sadece Sarıl!" Diyordu..
Sevdim Onu...
Kirpiklerimin Arasından, Gözlerime Dokunmasını, Düşüncelerimi Düşlerle Birleştirmesini, Aklıma Gelip Gelmediğini Kendimce Merak Ederken Bir Parçamı Hep Onu Düşünürken Bulmayı, Uzaklara Gittiğinde Bir Yanımı Rüzgarıyla Yaprak Misali Savurmasını Sevdim... 
Karmakarışık Cümleler Kurarken Onun Aklımın İçindekinleri Çalmasını, Haddimi Bilerek, Hakkını Vererek Onunla Var Olmayı, Onu Kendimce Yaşamayı Sevdim...
Kaç Gün Daha Onunla Dolu Geçecek Derken  Günlerimin Ona Doyamamasını, Kalbimin Aklıma Aklımın Kalbime Hükmetmesini Sevdim... 
Yanında Olmasam da İçime Dağılmasını, Kendimde Onu Bulmayı, Kabuslardan Ağlayarak Sıçradığımda Ona Sarılamadan Sıcaklığını, Rüzgarla Gelen Kokusunu Duyumsamayı Sevdim... 
Alıştım Ona; Her Geçen Gün Yanımdaymış Gibi Alıştım...
Her Sabah Uyandığımda Yanında Uyanmış Gibi, Her Günü Onunla Yaşamış Kadar; Her Geceyi Onunla Geçirmiş Kadar Alıştım...
Sesine Alıştım Önce; Sonra Bakışlarına Düştüm...
Onu Sevmeye Alıştı Gözbebeklerim...
Her Dakikama Onu Sığdırdım...
Ona Alışırken Yokluğuna Yabancılaştım... 
Gönlüm Taştı Kimi Zaman Sevgim Sığamadı...
İyi'kim Oldu Keşkelerin Yerini Dolduran... 
Onu Yaşadıkça Hayatımın Siyahları Beyazlara Döndü... 
Işık Oldu Umutsuzlukla Çevrili Hayatıma... 
Onu Sevdikçe Ona Alıştıkça İçime Baharlar Müjdelendi... 
Sevda Lugatıma Yeni Kelimeler Eklendi... 
Aşk Alfabemde İsmi Hep Başrolü Oynadı... 
Ne de Güzeldi Sevdana Sürgün Olmak... 

Güçlüyüm Artık...!

Çünkü Acımı Tam Vakti Zamanında, Yerinde Yaşadım...
Ağlamak İse Ağladım, Yalvarmak İse Yalvardım...
Kaçmak Yerine, Yapılması Gereken Ne Varsa Yaptım ve Şimdi Her Şeyi Geride Bıraktım...
Belki de İlk Defa Sancılarımı Ertelemek Yerine Karşıladım... 
Onlara Kucak Açtım...
Bir Zamanlar Onun İçin Atan Bu Kalbi Temizledim;
Kalıntılarını, İzlerini Sildim Hayatımdan...
Her Gece Bana Dönmesi İçin Du'alarda Etmiyorum...
Düşünmüyorum Eskileri, Yaşadığımız Şeyleri...
İlk Buluştuğumuz O Yeri, İlk Elimi Tuttuğum O Anı... 
Artık Beklemiyorum da...
Hislerime Yaptığı Saygısızlıklar Ya da Bir Cümlesiyle Bedenimden Yürüttüğü Ruhumun Artık Var Olmayacak Olması Acıtmıyor Canımı...
Toparladım Kendimi...
''Nerede Kalmıştık Hayat?'' Deyip, Bir Yerinden Yeniden Yakaladım...
Bu Bir Savaş Değildi, Bu Yüzden Galip Taraf Aramadım...
İnsan Bir Gün Öncesi Aklını Bile Beğenmiyor...
İnsan Bazen Bir Kaç Saat İçinde, Çaresiz Bir Kadından, Güçlü Bir Kadın İnşa Ediyor...
İnsan Günü Gelen Bütün Acıya Ağlıyor ve  Küllerinden Yeniden Doğup, Yıkıldım, Bittim Dediği An, Yeniden Ayağa Kalkıp Kaldığı Yerden Yoluna Devam Ediyor...
Sonu Belki Hüsran Ama Onunla Yaşayacaklarım Buraya Kadarmış...
İstemiyorum Artık Dönmesini...
Gerçekten İstemiyorum...
Çünkü Ben; Her Şeye Rağmen Yalnız da Ayağa Kalkabilirim...! 
Evet Ona Kızgınım, Çokça da Kırgın Ama Yinede Her Şey İçin Ona Teşekkür Ediyorum...
Umarım Bir Gün Onu Gönülden Affedebilirim...
Hayatını Güzelleştirsin Artık, Çünkü Ben Yeniden "Bir Sevda Masalı" Yazıyorum...
                      _________________________________

Mücadele Eğer Karşı Tarafın Yüreğinde İsen Edilir...

Değer Veriliyor İsen Bir An Bile Unutulmuyor İsen Ölüme Gidilir...
Yetmedi Tek Taraflı Sana Verdiğim Kalbimin Masum Atışları...
Herkese Gülümseyen Gözlerin Bana Hep Somurttu...
Herkese Uzanan Tatlı Dilin Beni Hep Azarladı...
Sen Yerlere Savurdukça Ben Kalkıp Direndim...
Duymazdan Geldim Hakaretlerini...
Görmezden Geldim Kibrini...
Kanayan Yerlerimi Sözlerinle Dağladın...
Seni Dünyamın Merkezi Yapıp, Kendimi Bir Kenara Atıp Usul Usul Ağladığım Gecelere, Sana Böylesi Bağlandığım İçin Kesilen Soluğuma, Olmadığını Her Fark Edişimde Telaşlanan Ellerime, Benden Koşar Adım Kaçarken, "Keşke Geri Dönse'"Diyen Dilime, Onca Açtığın Yaraya, Ezdiğin Gururuma Rağmen Her Seferinde Seni Tekrar Tekrar Bağrına Basan Gönlüme, Sen Bu Kadar Sen Değilken Bile, Seni Sen Yapan Bana Kızgınım...!!!
Boş Ver...!
Hata Benim Seni Sevdiğim Bu Kadar Kendimden Geçtiğim İçin... 
Ve Seni Yanlış Tanıdığım İçin Kendimden Özür Diliyorum...
Senden de Özür Diliyorum Ama Sevdiğim İçin Değil Senin İçin Seni Bunaltarak Mücadele Ettiğim İçin...
Şu An Sadece Gönül Yaramsın...
Unutmak İstediğimsin... 
Geçmişsin... 
Hayal Kırıklığımsın... 
Her Şeyin Sonu Gibi Sende Bittin...
Son İzlerde Silindi Gitti...
Sende Bittin Sessizliğimde…

Hep Korkar Kaçardım Ya Genelde Yüreğimi Açmaktan, Bir Yalanı Yaşamaktan?

Korktuğum Kadar Varmışsın... 
Sen Gerçekten Korktuğum Kadarmışsın...
Beni Arafta Bırakan Adam...
Senden İlk ve Son Kez Nefret Ediyorum...!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.