7 Ekim 2015 Çarşamba

De ki; Gerçekten Sevdi mi Beni?

Bazen Hasret Notaları Yükleniyor Gönlümün Hüzün Tellerine...
Elime Alıp Kalemi Mektuplara Dökesim Geliyor Yüreğimi Ama Her Seferinde Kelimelerim Bozguna Uğruyor...
Harflerim Bir Bir Düşüyor Uçurumun Kenarından... 
Bazen Bir Kenara Çekilip Ağlayasım Geliyor Tüm Rüyalarımı ve Bir Hüzzam Güftesi Gibi Yağan Yağmurlarda Islanıyor Kalbim... 
Sesim Titrek Melodilerde Notasını Arıyor...
Duygularımı Anlatmak İçin Sarılıyorum Yüreğimin Kalemine...
Farkını Varmadan Kaybolmak İstiyorum Kelimelerin İçinde...
Soğuk Gecelerin Koynuna Düşürmek İstiyorum Ulaşılmaz Sevilerimi...
Gölgesi Dolaşırken Ruhumda Doğurgan Dizelere Yazmaya Çalışıyorum Sevgimi...
Ben Uzak Odalarda Kendime Küskünken Sözcüklerim Konuşsun İstiyorum...

Sen Duvarlarıma Yaslanan Son Yolcu... 

Adı Vurgun Olsa da Gidişlerinin, Olmayan Dönüşlerin Kadar Oturmadı Onca Yarama... 
Bir Nefes Bile Değilken ve Sonsuz Kere Adınsa Beklenen Anlamı Yok Buğulu Bakışların... 
Körlüğüne mi Yansam, Görmüşlüğüme mi? 
Seni Gördükten Sonra Duygularım Islak Islaktı Gözbebeklerimde...
Hasretine Değdiğinde Dudaklarım, Rüzgar Öperdi Acılarımı...
İstesem de Azad Olmayacağını Düşündüğüm Sadık Bir Tutsaktı Aşkın...
Kalbime Ömür Boyu Hapsedebileceğim Tek Tutsak Diye Düşünürken Fark Etmeden Sevginin Esiri  Olmuşum...
Hayatımın Yıkıntılarının Arasından Sıyrılıp Düşmüştüm Aşkının Ayağına...
Ve Yeminler Etmiştim Sevdan Uğruna...
Sevdan Yoksa Ruhumun Yok Olmasını Dilemiş, Yeminlerde İse Bir Ömür Boyu Ruhunun Kölesi Olduğunu Haykırmışım Delirircesine...
Ben Sadece ve Sadece Seni İstemişim...
Seni İstemeyi Öğrettim Kendime...
Seni Ezberletmişim Kalemlerime... 
Sevdiğimi Söylemişim Hiç Sakınmadan... 
Baktığım Seni Değil, Sende Gördüğüm Seni İstemişim... 
Ben Sadece ve Sadece Seni İstemişim... 
Öncesiz Sonrasız, Boşlukta Unutulmuş Bir Zaman Gibi ve O Zaman İçinde Bulduğum Yalansız Dolansız, Sorgusuz Sualsiz Aşık Gönülle Yanmak İstemişim...
Ben Sadece Sende Olan Beni, Bende Olan Seni İstemişim... 
Senden Çok Şey İstememişim, Sadece Sev İstemişim Beni...
Karanlıkta Göz Kırpar Gibi Değil, Yüreğimi Yakarak Sev İstemişim...
Tüm Zerrelerim İliklerim Doysun Sevgiye İstemişim...
Öylesine Değil Ölürcesine Sev İstemişim...
Askının Ateşi Yaksın İstemişim Tüm Benliğimi... 
Delicesine Çılgınca Sev İstemişim...
Her El Açışında Allah'a Adım Olsun Dudaklarında, Du'larınla Sev Beni İstemişim...
Bendesin Sanmışım, Gitmeden Gitmişsin Meğer...!
Anlamı Yok Artı Buğulu Bakışlarımın...
Bu Şehir Artık Zindan, Kalbime Demir Parmaklık...
Yenildim İşte...!
Git Şimdi İstediğin Kadar... 
Bir Gelişten Medetti Bekleyişlerim...
Aşka Dair Sitemdi Özlemlerim... 
Biliyorum Sevmemiştin Beni...
Sadece Yüreğimi Bununla Avutmama İzin Vermiştin...
Sessiz Kaldın Zannettiklerime...
İmkansızlık Deme Buna, İmkan Vermedin İhmal Ettiğin Kadar Nasılsa...
Daha Bir Unutuyorum Şimdi Kendimi, Daha Bir Avutuyorum...
Leyla Değildim Ya, Mecnunda Olamazdı Senden Nasılsa...
Sana Gelmekten de...
Rüyalarıma Gelmenden de...
Benimmiş Gibi Sarılıp, Değilmiş Gibi Ayrılmaktan da Yoruldum...!
Şimdi Pişman mısın Desen, Hayır Değilim...!
Söylediklerimde, Yazdıklarımda Pişman Değil Senden...
Ama Kalbim Böyle Çarpacağını Bilseydi, Eminim Sana Dair Tek Bir Satır Bile Geçirmezdi Yüreğinden...
Git İstediğin Kadar... 
Sen Hep Gittiğinden Zaten Çok Gelmezdin... 
İçimi Çürüte Çürüte Beklediğim...
Biliyor musun?
Ben Sende Tükendim...!
Sadece Bir Kez Olsun Beni Düşün... 
De ki; Gerçekten Sevdi mi Beni? 
Hep Cevapsız Kalsın Bu Soru Sende... 
Ve Sadece Bir Kez Olsun Bana Gel... 
Hiç Bir Şey Söyleme... 
Tek Bir Sorum Dahi Olmasın Sana... 
Tıpkı Sana İhtiyacım Olduğunda Yaptığım Gibi, Kapatıp Gözlerimi Sadece Varlığını Hissedeyim... 
Sonra Sen Yine Sus... 
Hem Ben Zaten Bilirim ki...
Susmaların Hep Gidişindir Senin...

Bazen Yüzünü Unutmaktan Korkuyorum Bazen Sesini, Konuşmanı...

Bazen Tamamen Yok Olmandan Korkuyorum, Tamamen Gitmenden, Beynimden, Kalbimden...
Bazen Hafızamdan Korkuyorum, Bana Nankörlük Edeceğinden...
Zamanın Bana Seni Unutturmasından Korkuyorum...
Hani Göz Göze Gelirdik Seninle...
Hani Gözlerin "Bana Öyle Bakma!" Derken Kaçırırdı Gözlerimden Kendini...
Sen Pervasız Gelip Giderdin Hep, Gözlerin Bana Bakardı...
Yalandı Belki, Kandırmaktı Tek Amacın, Kanardım...
Hani Bazen Ellerimden Tutardın Bırakmak Şartlı, Elleri Bırakmak Zordu, Bırakırdın...
Hani Gözlerin Değerdi Gözlerime...
İçimde Bir Yerlerde Yıldızlar Uçuşurdu...
İçimde Yıldızlar Uçuşurken Yutkunduğumu Her An'ı Bir Gün Özlersin Derdim, Özledin mi?
Ben Özlüyorum Seni...
Ölesiye Özlüyorum... 
Yangın Çıkaran Dudaklarını Rüzgar Serinliği Veren Nefesini Özlüyorum... 
Özlemek Bu Kadar Kanatır mı Yarayı?
İçimde Seni Unutma Endişesinin Korkusu Burnumda Sızlayan Teninin Kokusu...
Sığamadım İşte Yüreğine...
Keşke Beni Çok Sevebilseydin...
İhtiyacımız Olan Tek Şey Buydu Belki de...
Biliyorum, Sonu Yok Bu Cehennemin... 
Bu Ateşler Yakacak Hep Sol Yanımı... 
Durmayacak Hiç Bir An Bu İnleyişler... 
Hiç Kimse Senin Kadar Uzun Kalmayacak Kalbimde...
Kalbimdesin, Orada Kalacaksın Ben Nefes Aldığım Sürece... 
Unutmayacağım Seni… 
Aslında Unutmak İsteyeceğim...
Acıtacaksın Her Zaman Sol Yanımı Ama Unutmayacağım...
Yağmuru Bekliyorum Şimdi Sağanak Sağanak Ağlayabilmek İçin...
Islanmak İstiyorum İliklerime Kadar, Üşümeme Sebep Gösterebilmek İçin...
Senin Canın Yanmasın Diye Ben Kendimi Dağladım...
Ben Seni Hiç Unutmadım...
Sende Artık İrdeleme...!
Onur Duy, Kendinle ve Sevgimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.