19 Ekim 2015 Pazartesi

Bu Gece Acıtma Canımı...!

Gözlerimde Raksediyor Gözyaşlarım Yalnızlığın İz Düşümü Çilekeşliğimde...
Caddeler Sokaklar Ağlıyor Kaderime...
Her Haykırışımda Damla Damla Hüzün Yağıyor Gönlüme...
El Ayak Çekilmiş Saat Sensizliği Göstermekte...
Odamın Soğuk Duvarları Hazırolda, Derdimi Dinlemeye...
Koskoca Bir Gürültü Uğulduyor Sensizliğin Sessizliğinde...
Gece Yarılarında Yazıp Adresine Gönderdiğim Dizelerim Sana Ulaşmanın Peşinde...
Adresine Ulaşamayanlar İse Kayboluşların Pençesinde...
Hayallere Tutunan Gerçeklerimi Sorma Sakn...!
Onlar Ayrılık Vakitlerinde...
Bilirsin Uslanmam Ben, Karanlığım Ağırdır Geceden...
İnceden Bir Sızı Sarsa da Gözlerim, Saklarım İçimi Acıtan Sözlerini Kırılgan Kalbimden...
Arar Dururum Gün Doğmamış Ömrümde Gölgeni...
Dilimde Söylemek İstediklerim Zorla Sıkıştırılmış Dudaklarımın Bir Köşesine 
Söylesem Ne Değişir? 
Neyi Gerçekleştirir?
Sen Çizmişsin Rotanı Nasılsa...
Bak Yoluna...!
Beni Merak Etme Sustuklarımla... 
Boş Ver...! 
Dilim Söyleyemese de Görebilene; Boğulmama Sebep Gözlerimde Biriken Hüzün Her Şeyi Anlatmaya Yeter...!
Git Şimdi...!
Unut Seni Önemsediğim Değerini...
Unut Bana Yaşattığın Onca Hiçliği...
Unut Bir Tek Sana Yakıştırdığım "Sevgili" Deyişlerimi...
Düşünme Halimi Ama Sakın Şunu Unutma ki; Ben Seni Yanımdan Eksik Etmeyeceğim...
Sen Beni Uzak Bilip, Yakınında Olduğumu Hiç Hissetmiyeceksin...
Ben Seni Adım Adım İzlerken Sen Beni Göremeyeceksin...
Her Şeyi İttim Bir Kenara Ama Ne Gidiyor Biliyor musun En Çok Zoruma?
Durup Durup Üzülüyorum  Bunca Zamandır Beni Tanımadığına...!

Biliyorum Birazdan Kaybolup Gidiceksin Gözlerimden...

Usul Usul Çekileceksin Sözlerimden...
Ama Bu Kez Yakma Beni... 
Git Ama, Kalbimi Alıştıra Alıştıra...
Bu Gece Acıtma Canımı...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.