28 Aralık 2012 Cuma

Senli Masalım Bitti mi Bilmiyorum...


Yüreğimde Arsız Arsız Fırtınalar Eserken, Her Esişinde Beni Duvardan Duvara Çarparken, Yüreğim Hasret Denizlerinde Boğulurken, Gözlerimden Yağmurla Yarışan Damlalar Süzülürken, Tüm Hücrelerim "Özledim" Diye Çığlık Çığlığa Haykırırken Bilir misin Kaç Kez Elim Telefona Gitti?
Bilir misin Kaç Kez Sana Mail Yazmak İçin Can Attım?Ama Yapamadım!
"Ya Cevap Vermezse, Ya Sözleriyle Yine Beni İncitirse" Korkusunu ve Hüznünü Yaşadım Yüreğimde...
Oysa Ne Çok İhtiyacım Vardı Sesine, Ne Çok İhtiyacım Vardı Tek Bir Kelimene...
Ama Yapamadım Sevgili Yapamadım...!
Ne Arayabildim Ne de Yazabildim Tek Bir Kelime...
Bak Sevgili Yine Gece Oluyor...
Yine Esecek Rüzgarlar Yüreğime...
Yine Dökülecek Yaşlar Yavaş Yavaş Gözlerime...
Yine Sensizliğim Oturacak Kucağıma!
Sen Yoksun Ya Yalnızlığım Üşüyor Avuçlarımda, Ağlıyorum...
Düşlerin Bittiği Yerde Yalnızlık Sarıyor Tüm Bedenimi...
Yine Sensizken Yani Yalnızken Senli Günler Geliyor Aklıma Ağlıyorum...
Yüreğimde Can Çekişmeye Başlıyor Birşeyler...
Hani Sıcak Nefesinle Tenimi Yaktığın An...
Hani Öpüşündeki "Elveda" nın Bedenimi Üşüttüğü An...!
İşte O An, Yüreğimin En Yanan Yerinde Saklıyorum Seni ve Aklıma Düşüyorsun Yine...
Ben Suçluyum Biliyorum, Çok Sevdim!
O Kadar Sevdim ki Bunu Tarife Kalkışamam...
Altından Kalkamam...
Sevgimi Anlatamam...!
Ben Alışkınım Sürgünlere Ama Bu Kez Yapamadım...
Senden Çok Uzağa Gidemedim...
Bu Yürek Bu Şarkıyı Mırıdanmaktan Bir Türlü Vazgeçemedi...
Hapsetti Seni Yüreğinin En Derinlere...

Öyle Kolay Değilmiş Gitmek!
Yaşanmışlıklar Takıldı Ayaklarıma!
Bir Adım Bile Atamıyorum Ne Sana Ne Sensizliğe Bekliyorum!


Biliyordum; Bir Yangındı Bu...
Acıydı Çileydi Semeresi Ama Ben Koşa Koşa Gittim Üzerine Bile Bile!
Senin İçin Yazdım Senin İçin Yandım Ve Senin İçin Islandım O Yağmurlu Gecelerde...
Seni Sevdiğimi Fısıldayan Bir Şarkı Vardı Daima Dilimde...
Sanki Yaşayamazdım, Sen Vardın Hep Aklımda Fikrimde...
"Ya Şimdi?" Diye Sorma Sakın!
Bende Durum Hep Aynı!
Gönlümdeki Yangın Yokluğundan Haz Alıp Biraz Daha Büyüyor...
Adın Bir Şarkı Misali Dilimden Hiç Düşmüyor...
Bağrımda Atan Yürek Her An Adını Sayıklıyor...
Yine Geceler Uzadıkça Uzuyor!
Yine Uyku Tutmuyor...
Yine Hasret Yüreğimi Dağlayıp Duruyor...
Ve Benim Deli Gönlüm Tüm Bunlara İnat Yine Sana Tek Sana Her Gün Dönüp Dönüp Aşık Oluyor...
İşte Yine Böyleyim...
Yine Sensizim...
Yine Yalnızım...
Yine Mahzunum...
Geceler Boyu O Buzdan Yalnızlığın Koynunda Sabahlara Kadar Üşüyorum...
Sensizliğin Acısıyla Feryatlar Koparan Şu Sana Sevdalı Yüreğimi Resimlerinle Avutuyorum...
İşte Sana Yüreğimin Feryadını Gönderiyorum; Seni Seviyorum...!!!


Zamana Karşı Yarıştım Hep, Unutmak İçin...
Zaman Gerekiyormuş Gitmelere Seyirci Kalmamak İçin, Susmalara Dayanmak İçin, Ruh'umu Esir Almamak, Hergün Gözlerimde ki Yaşların Kurumaması İçin, Boğuk Nefesler, Sensiz Karmaşık Düşler İçin...
Bak Boğdun Ruh'umu Her Zamanki Gibi...!
Hep Hayal Kırıklığına Maruz Bıraktın, Hep Terkedişlere Vurdun Yüreğimi...
Hep ''Keşke'lere'' Kilitledin Dudağımı...
Sessizce Kan Ağlattın Kalbimi...
Sende Tek Bir Anım Saklı Şimdi ''Gidişin'' Yüreğimi Terkedişin...
Ağlarken Yüreğime Acıları Damlatışın...
Senli Masalım Bitti mi Bilmiyorum Ama  Sana Artık Demeyeceğim Hiçbir Söz!


Neleri Göze Almaktı, Neydi Sevda!?
Sonun Başlangıcına Taşımak mı Hayalleri?
Bulmak...
Unutmak...
Kalmak mı Arada?
Bırakmak mıydı Sımsıkı Tutan Sıcak Elleri?
İmkansız Neydi Bizim Yalanımız mıydı Yoksa?
Çok Zor Vazgeçmeyi Seçmek...
Ne Akşamın Karanlığı Ne Işığı Sabahın Kar Etmez...
Edemez!
Rüzgar Ne Kadar Kuvvetli Olsa da, Sarsamaz Yerinde Çivilenmiş Dağları!
Felaket Tohumlarını Sevdama Salsa Koparamaz ki Sana Olan Güçlü Bağları!
İyisi mi Sen, Uzaklarda Acımasızca Yanan Bu Ahın Adını Gözlerime Sor...
Sözlerde Arama...!



Ağlayan Bir Yürekten Ç/alıntı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.