5 Aralık 2012 Çarşamba

Bak Şimdi İstediğin Gibiyim!

Sadece Hayalin Bile Beni Mutlu Etmeye Yetiyor...
Bazen Gülüşlerin Geliyor Gözümün Önüne Bazen Dokunuşların, Bazen de Sevmelerin...
Her Birinin Ayrı Ayrı Bir Güzelliği Vardı, Ayrı Ayrı Heyecenlar Yaşattı Bana...
Bana Bakmanın Bile Apayrı Bir Duygusu Vardı, O Bakışı Kalbimin En Derinliklerinde Hissetirdin...
Soğuğun Ortasın Olsam da Bakışlarınla Isıttın Beni Sen...
Alev Alev Yaktın Tenimi...
Kalp Ağrılarıma Neden Oldun Sen Benim...
Canım Oldun Cananım Oldun....
Özlemim Oldun...
Ama En Güzeli Yüreğimin Sahibi Oldun...
Sevdiğim, Bir Ömür Boyu Seveceğim Oldun...


Seni Okuyup, Sayfa Sayfa Sana Yazıyorum Yine...
Kalemim Ne Zaman Kırılır, Parmaklarım Ne Zaman Tutmaz Olur Bilinmez...
İçimde Dile Gelmeyen O Kadar Çok Şey Var ki, Cümlelerimin Elinden Tutmak İstemiyorum Artık, Varsın Sahipsiz Kalsınlar...
Ne Kadar Uzak Olsan da O Kadar Yanımdasın...
Ne Yaptıysam Ne Kadar Kaçtıysam Olmadı, Başaramadım, Seni, Benim Uzağıma Koyamadım...
Sen Hayatıma Ne Vakitler Girdin Bilmiyorum...
Bilmiyorum Ne Zaman Sevdim Seni Gökkuşağının Renkleri İçinde Bu Kadar Çok...
Bilmiyorum Ne Zaman Seni Baş Köşeye Oturttum Alıp En Tenha Köşenden...
İnsan İşte Bazen Neyi Ne Zaman Neden Sevdiğini Bile Çözemiyor!


Sırılsıklamım ve En Çocuk Halimle Üşüyorum...
Başımız Yoktu Bizim, Sonumuz da Olmayacak...
Bir Anda Başladık...
Dokunan Kadar Dokunulanın da Sarsıldığı
O An Boyunca Yaşadık Seninle Aşk'ın Tüm Evrelerini...
Paylaşarak Yaşadık O Muhteşem Kavuşmayı ve Hemen Ardından Kahreden O Ayrılığı...
Umudunu, Şefkatini ve Fırtınalarını...
Tek Bir Dokunuşta Bir Büyük Sırrı...
Ve Ben Sana Yenik Düştüm...
Sensizlik Çok Kalabalık Geliyor Yüreğime; Taşıyamıyorum!
Öpüşlerinin Sıcaklığı Hala Dudaklarımda, Unuttum Sanma Ellerinin Ellerime Kenetlenmesini...
O Titremeler Devam Eder Durur Düşündükçe Seni...
Sanma ki Anlamı Var Yaşamın Sen Yokken...
Öyle Birşey ki Bu; Yağmurlarla Birlikte Ağlıyorum Sana ve Bana...
Yüreğime Katıyorum Seni Katabildiğim Kadar...
Ruh'um Bembeyaz Perdenin Arasından Sıyrılıp Senin Karmakarışık Hayalinle Dolaşıyor Sensiz Gecelerimde...
O Zifiri Karanlıkta Du'alar Ediyorum...
Boğazım Düğüm Düğüm...
Bu Öyle Birşey ki; Acıların En Kahırlısı ve Ben Kahroluyorum...
Varlığındı Bil ki Yaşama Sebebim Artık...
Gözlerimde ki Seni Bir Bilebilsen, Baktığım Her Şeyde Sen Varsın...
Bazen Yağmur Sonrası Çiçek Yaprağındaki Düşemeyen Damlamsın, Bazen Gözlerimdeki Işıltı...
Hele Birde Kalbimde ki Seni Bir Bilebilsen!
Aşk Kelimesini Seninle Özdeşleştiriyorum Artık, Sanki Senin Adın Aşk...
Ne Zaman Yağmur Yağsa Senin Kokunu Getirir O Diyarlardan Odama, Ne Zaman Rüzgar Esse Senin Serinliğindir İçimi Ferahlatan...
Her Sabah Oda ma Doğan Güneşimsin Artık...
Bilinmezliğimsin İçimdeki Gizem Ülkesinde...
Yolumsun Sonunun Nereye Gittiğini Bilemediğim...
Gönlümün Vazgeçilmezisin...
Şu An Neredesin Kimlerlesin ve Ne Yapıyorsun Bilemiyorum Ama Bildiğim Bir Şey Var, Ruh'umda Sensizliğin Yorgunluğunu Çektiğim...
Bildiğim Bir Şey Var, Kalbimin Sana Karşı Olan Özlemi...
Ne Kadar Özlenmekte Olduğunu Bir Bilsen!
Ne de Olsa Hislerimi Hissedemezdin, Çünkü Daha Önce Sen Böyle Sevilmemişsin...
Anlayamazsın Sen Acının Tadını ve Bilemezsin Nasıl Yakar İnsanı...
Anlamaya Çalışsamda Seni Olmuyor, Bir Günün Diğerinden Hep Farklı...
Bilemezsin Sen Gecelerce Uykusuz Kalmayı, Avazın Çıktığı Kadar Bağırmak İsteyipte Bağıramamayı...
Bilemezsin Bu Can Senin İçin Ne Acılar Yaşadı...
Dayanacak Gücüm Kalmadı...!
Sesler Avutmuyor Artık, Teselliler Çare Değil Bana...
Oysa Ne Restler Çekmiştim Senin Uğruna...
Bak Şimdi İstediğin Gibiyim!
Hem Mutsuzum Hem Yalnız Hem de Ağlıyorum...!
Ne İsterdim Biliyor musun?
Bütün Zorluklara İmkanızlara İnat Hala Yanımda Olmanı...
Dizlerimde Uyuyup Gözlerime Bakıp Kalbimin En Hassas Yerine Defalarca Dokunmanı...
Bir Gün Bir Yerlerde Gözlerin Gözlerime Akar mı Yeniden?
Ben Senin Kahve Gözlerinde, Sen Benim Mavi Gözlerimde Buluşabilir miyiz?
Ellerin Uzanır mı Ellerime, İçine Çekebilir misin Sözlerinle Beni?
Dalar mı Bakışlarını En Derinlerime?
Aşk'ın Soluğu Yalnız Alınmıyor Sevgili...
Üşütüyor Aşk'ı Bekletmek...!

Aşk, Gökkuşağı Gibidir Sevgili, Sıkça Göremezsin Yaşam Boyunca...
Sayılıdır O Güzelliğin Yaşandığı Anlar...
İşte O An, Bir Ödüldür...
Sarıp Sarmalanıp İtina İle Korunması Gereken Bir Ödül...



Olmazlar Vardı Ya Gözümde Büyüyen Hep Benim...
Hani İnanamayışlarım Vardı...
Güvensizliğim, İmkansız Deyişlerim...
Sevemem Ben Kimseyi, Sevdiğim Yanımda Olsun İsterim Deyişlerim...
Bunları Tersini Gösterdin Bana...
Olacağını...
Güvenileceğini...
Hem de Yanında Olan Birinden Çok Daha Seveceğini Öğrettin Birini...
Onun Sanki Canından Bir Parçan Gibi Benimsetmeyi Yaşattın...
Sen Hissettirdin Bu Duyguları Bana Sen!
Şimdi Neden Bu Geri Kaçışlar, Söylediğin Sözleren Uzaklaşışlar!
Neden Bana Öğrettiğin, Hissetirdiğin Duyguları Benimsemekte Zorlanışlar!
Neden, Neden, Neden!
Şimdi Neden Bitirmek İsteyişin?
Neden?

Kaçmak Kurtuluş Değildir Sevgiden Korkunun Üstüne Yürüyeceksin...
Yeneceksin O İçindeki Duyguyu...
Seviyorum Diyorsa Seven Sadece İnanacaksın...
Haketmeyenleri Unutacaksın!
İçinde Barındırmayacaksın Ondan Kalan Duyguları, Silip Atacaksın!
Nasılsa O Haketmedi Deyip Başkasınıda Aynı Kefeye Koymayacaksın!
Zordur Unutmak Bilirim, Acının Üstne Ne Kadar Gidersen Can Kırıkları O Kadar Batar İçine...
Kalbine İnanacaksın...
Vazgeçişlere Kolay Teslim Olmayacaksın...
Vazgeçişler Kolaydır Sevgileri Bulmaksa Çok Zor...
Gerçekten Seviliyorsan Değer Bileceksin, Umutsuz Olmayacak Yüreğin...
Seven Herşeyi Göze Alıyorsa Uzaktan Sende Ona Yakınlaşacaksın...
Çok Şey Değil İstediği Sevenin, Sadece İnanıp Güvenmen...
Sıcak Bir Tebessüm Sıcak Bir Konuşma...
Sevginide İstemiyor Sevme İstersen Ama Kaçma da Gitme Uzaklara...



Sen Böyle Sevemezsin Sevgili, Sevme de...!
Hiç Öğrenme Böyle Sevmeyi...
Böyle Deli Yakma Canını, Bağlama Elini Kolunu...
 
Çaresizliğe Kapatma Kendini...
Sevme Böyle Ezme Seni!
Sen Bakma Bana!
Ben Başka Türlü Bilemedim Sevmeyi...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.