26 Aralık 2012 Çarşamba

Özledim Sevgili, Ben Seni Çok Özledimm...!

Yorgunum!
Nicedir Anlatamadıklarımdan,Yaşadığım Sevdandan Yorgunum...

Kalemim Bile Yazmıyor İstediğimi!
Oysa ki "Seni Seviyorum" Yazmak İstiyorum...
İkimizin İsmini Yazmak İstiyorum, Olmuyor!

Yüreğimde Hüzünler Geziniyor...
Olmuyor İşte Sensiz Olmuyor...! 
Olmazsan Olmuyor!
Yüreğim Acısada Yine Sende Buluyorum Çaremi...
Anla, Olmazsan Olmuyor
İşte...
Olmasa Olmazımsın...
Sevdiğimsin...
Yüreğimsin...
Acılarımsın...
Herşeyimsin...
Sonsuzsun İçimde Sonu Olmayan Tek Şeysin Bende...

Hayatta Vazgeçilmez Şeyler Vardır Ya Öylesin İşte...
Ben Sensiz Yapamıyorum Sevgili...!
Her Saniye, Her Dakika, Her Saat Aklımdasın!
Hasretin Ağır Geliyor Yüreğime, Ağır Geliyor Bedenime, Ağır Geliyor Ruh'uma...
Gözlerimdeki Yaşlar Yüreğimdeki Yangın Hiç Dinmiyor...
Nerdesin Sevgili?
N'olur Ses Ver!
Kokunu, Gülüşünü, Ellerinini, Sesini, Nefesini Özledim...
Özledim Sevgili, Ben Seni Çok Özledimm...!
Bak Ben Buradayım...
Bak Sensizim...
Bak Sessizim...
Bak Yalnızım!
Kar Yağıyor Yüreğime Üşüyorum Sevgili...!!!


Hayallerim Tepe Taklak...
Sözlerim Ağır, Yüreğimde Acı...
Yağmurlar Yağıyor İçime, Sırılsıklamım!

Öyle Zor ki Sevgimi Anlatmak Sana!
Anlatmak Bu Kadar Zor Olmasaydı Keşke Belki Bu Kadar Dolmazdı İçim...
Şu Canım Yıkılmazdı Bu Kadar...

Şimdi Yüreğim Ağlıyor...
Çığlık Çığlığa Sesleniyorum Sana, Beni Duymuyorsun!
Özlemlerim Yakarken Bedenimi Canım Şimdi Daha Çok Acıyor!
Beynimdeki Anlamsızlıkları Yüreğim Çözemiyor...

Sen İmkansızsın...
Sensizlik İmkansız...

Dört Taraf İmkansızlık...
En Çıkmaz Sokaktayım...
Çığlık Atsamda Sessiz Sussamda Yine Çaresiz Gölgeler İçindeyim...

Hep Unutmak İstedim Seni, Hep Unutmak Ama Olmadı İşte!
Tam Unuttum Derken Yine Geldin Aklıma...
Yine Girdin Yüreğime!

Unutma!
Bugünümden Gitsen de Yüreğimdesin Yar!
Ölsen de Can Evimdesin...
Soluduğum Nefesimdesin...!


Şimdi Kanıyorum...
Ve Yıkılışların Altında Tekrar Eziliyor Bedenim!
Geç Kalınmış Bir Soluk mu Bir Günün Sonunda Yoksa Çaresizliklerimin Son Çırpınışları mı Bilmiyorum!

Sonu Olmayan Bir Haykırış Bu!
İçten İçe, Gizli ve Sessizce, Bir Yerden Bir Yere Savruluş Bu, Delice Soğuk ve Haince...!

Şimdi Bardaktan Boşalırcasına Bir Yağmur Yağsa!
Yağan Yağmur Sarsa Beni Kollarına, Bağrına Bassa da Dindirse Şu İçimdeki Sessiz Hıçkırıkları...!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.